Jump to content
Vilhena

FM-Café

Recommended Posts

18 uur geleden zei W8er:

Als ik het goed heb is er zelfs een Gibraltar update van SI zelf. Kan je vinden op steam.

De database van SI is nog slechter dan die van Claessen... Helaas.

54 minuten geleden zei Kavinos:

De database van SI is nog slechter dan die van Claessen... Helaas.

Zelf eentje maken 😛

39 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Even testen. Misschien ligt aan de screencapture software. Ik ben met nieuw spul bezig.

Deze doet het wel.

8 uur geleden zei Nom de Guerre:

Even testen. Misschien ligt aan de screencapture software. Ik ben met nieuw spul bezig.

Tijdje geen FM aangeraakt, maar is dit die ingooibug? Tegenstander staat gewoon op een hoopje in het zestienmetergebied :-D Blijven vervolgens ook gewoon allemaal op hun plek staan. Erg bijzonder.

6 uur geleden zei JanVertonghen:

Tijdje geen FM aangeraakt, maar is dit die ingooibug? Tegenstander staat gewoon op een hoopje in het zestienmetergebied :-D Blijven vervolgens ook gewoon allemaal op hun plek staan. Erg bijzonder.

Check.

Op 9-2-2019 om 09:57 zei Elsjorro1990:

Lol, gelijk nadat ik dit plaats word er 2 keer verloren door de nummer 2. Nu dus koploper met een paar punten los.

@Jespresso

die bolino is echt een eindbaas ja. Als rechter vleugelspeler gewoon 12 doelpunten in 15 wedstrijden. Helaas krijg ik puscas ( die eerder al bij bari speelde) niet aan de praat, maar had ik een regen spits uit eigen jeugd, met de prachtige naam Matteo galbiati, die er even 10 in 14 wedstrijden in tikt. 

Bollino is echt een held man, had waanzinnige cijfers bij mij. Serie A komt hij helaas echt tekort.

Jeugd komen echt wel leuke spelers uit. In de eerste 3 seizoenen elke keer een speler gehad die nu eerste team waardig is.

1 uur geleden zei Jespresso:

Bollino is echt een held man, had waanzinnige cijfers bij mij. Serie A komt hij helaas echt tekort.

Jeugd komen echt wel leuke spelers uit. In de eerste 3 seizoenen elke keer een speler gehad die nu eerste team waardig is.

Klopt, heb al 2 regens die echt prima zijn. 1 van de 2 werd vorig jaar topscorer met 25 goals. 

Bolino word nu wel voorbij gestreefd door wat spelers. 

Na een hele slechte start hebben we bij AC Milan onze vorm te pakken. Met drie overwinningen op rij mogen we denk ik wel blij zijn met de manier waarop we ons herpakt hebben. 

806e3ebaa38cc580a95d37777c1d1322.png

Dit resulteert in de volgende stand

98df5880f76ecae5952b7ce8672e9695.png

Ook zijn er nog twee spelers transfervrij aangetrokken

b45b33ad4b1367284286d9e9dcff7b9c.png

8df43af4e8592be345193527f9013639.png

Ik hoop dat zij met hun ervaring een positieve invloed op de prestaties gaan hebben. Helaas zijn ze nog niet speelgerechtigd dus daar moeten we nog even opwachten. 

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

Klopt, heb al 2 regens die echt prima zijn. 1 van de 2 werd vorig jaar topscorer met 25 goals. 

Bolino word nu wel voorbij gestreefd door wat spelers. 

image.thumb.png.1735a61a5ed77c09789064ce8659be7a.png

Bollino zn statistieken

@Nom de Guerre hier trouwens die Iraanse newgen waar ik je over tweette. Volgend jaar basisspeler denk ik.

image.thumb.png.f944b23257e3ada32470326820e3b8c8.png

Edited by Jespresso

21 minuten geleden zei Jespresso:

image.thumb.png.1735a61a5ed77c09789064ce8659be7a.png

Bollino zn statistieken

@Nom de Guerre hier trouwens die Iraanse newgen waar ik je over tweette. Volgend jaar basisspeler denk ik.

image.thumb.png.f944b23257e3ada32470326820e3b8c8.png

Netjes, eerste 2 seizoenen was hij de sterspeler, nu draait het vooral om omeonga, bolzoni, vitale, seung-woo en 2-3 hele lekkere regens. Heb een CV regen kunnen huren van ac Milan, belachelijk goed