Spring naar bijdragen
Vilhena

FM-Café

Aanbevolen berichten

Is er ergens een fix voor de Jong teams zodat ze niet kunnen promoveren naar de Eredivisie, of is het wachten op een patch? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Bas0314:

Is er ergens een fix voor de Jong teams zodat ze niet kunnen promoveren naar de Eredivisie, of is het wachten op een patch? 

SI heeft nog geen fix uitgebracht, misschien dat de databases van de FM-community wel uitkomst bieden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben in de CL gekoppeld aan Real Madrid, Man City en Bayer Leverkussen ;e

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei sennid:

Ben in de CL gekoppeld aan Real Madrid, Man City en Bayer Leverkussen ;e

Leverkusen moet je kunnen pakken :shine:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mordurette:

Leverkusen moet je kunnen pakken :shine:

wat.thumb.png.6a8f46bbbef03dc85eda038fdfd88044.png

wat zei je :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een scout met kennis van japan

waarom zie ik dan in mijn spelers overzicht geen spelers van Japan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei putdus:

Ik heb een scout met kennis van japan

waarom zie ik dan in mijn spelers overzicht geen spelers van Japan?

De Japanse competitie zit niet in het spel, tenzij je een extra database gedownload hebt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Twan1810:

Francisco Trincao ontbreekt hier.

Kan die niet vinde 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfff, ik speel met Peterborough (2e) thuis tegen Doncaster (1e). Niks aan de hand, 0-0 na een uur, hun krijgen rood en daarna wordt het 0-3.

Raar gedoe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Satyr:

Pfff, ik speel met Peterborough (2e) thuis tegen Doncaster (1e). Niks aan de hand, 0-0 na een uur, hun krijgen rood en daarna wordt het 0-3.

Raar gedoe.

Dit doet FM idd soms met je:

computer GIF by Jasper Van Gestel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Rossi:

@sennid wordt een makkelijke eerste plaats

Die kan ik wel vergeten. Heb al verloren van Man City en Bayer leverkussen. Om 3de te eindigen gaat ook lastig worden ben ik bang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelfs FC Twente heeft een groter stadion dan mijn San Marino nu, dat de beste club ter wereld is ;e

Mijn voorzitter wil maar geen nieuw stadion bouwen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Rossi:

Een koopje:-D

Had 900 miljoen euro op de rekening staan voor deze aankoop, geld zat haha

cdb173e142ba087873e042720ea843a2.png

Dit is nu mijn -19. Bijna allemaal spelers die ik met winst ga verkopen en waarvan enkelen zelfs het eerste kunnen halen

bewerkt door Thomassje123

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's een beste lijst.

Ben bezig aan mijn tweede Nations League. Tot nu toe overtreft mijn team alle verwachtingen en met wat geluk kunnen we stunten in deze poule. Ik verwacht echter dat Moldavië gewoon de poule wint.

33dz408.jpg

141pohh.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Rossi:

Da's een beste lijst.

Ben bezig aan mijn tweede Nations League. Tot nu toe overtreft mijn team alle verwachtingen en met wat geluk kunnen we stunten in deze poule. Ik verwacht echter dat Moldavië gewoon de poule wint

33dz408.jpg

3

Je gaat erg lekker zeg, zeker gezien het feit dat je pas in 2020 zit. 

@Thomassje123 Flink bedrag inderdaad hahaha, heb je een screentje van die Hirst?

Wat een manier om de winnende te maken zeg.. Hahn schiet hem er zelf maar in :classic_laugh:

bewerkt door Twan1810

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Twan1810 Het is wel de Nations League en ik heb hierin denk ik de zwakste poule. In de EK Kwalificatie werd ik, ondanks een stunt tegen Rusland, kansloos laatste. 

Hahn heeft zo te zien een extra zakcentje bijverdiend:-D

Edit: 

Uiteindelijk 1-0 verloren van Moldavië waardoor zij de groepswinst pakten. De laatste wedstrijd wel een heerlijk 3-0 overwinning op Azerbeidzjan. Op de ranglijst stijgen we niet.

2iut180.jpg

bewerkt door Rossi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Poeh, dat wordt toch flink versterken het komende jaar. Met het extra drukke schema zul je een brede selectie moeten hebben. Het liefst ook jongens met wat ervaring in de EL, al zal dat niet eenvoudig zijn. Voor nu al met al een prima seizoen gedraaid met een 11e plek en natuurlijk de fantastische bekerwinst! Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen.     Is Dick Proper nog haalbaar voor je? Prima talentje, voor weinig op te halen in het eerste seizoen. 
    • Ik heb het 3 keer geprobeerd bij hem, maar telkens vroeg hij net teveel salaris. Veel verder dan 5k per week kom ik niet. Heb overigens wel Sven van Beek kunnen halen voor 1 miljoen. Stond op de transferlijst bij mij, dus dat is een mooie versterking. Heb jij hem kunnen krijgen?  Of speel je niet met Twente?
    • Had hij gisteren niet "gewoon" met Blind als linksback moeten starten en dan met Frenkie of Magallan centraal naast de Ligt? 
    • @Chiemel Zie Royal Blood heel hoog bij je staan, leuk. Heb ze eigenlijk gister pas ontdekt. Zijn ze populair in Nederland eigenlijk   Wie weet dat ik ook nog toe kom aan een top-50. Luister eigenlijk vrijwel nooit hele albums, maar nog meer dan een maand de tijd zie ik.
    • Deze schitterende terugspeelpass zag ik net     ohdear2.mp4