Spring naar bijdragen
Vilhena

FM-Café

Aanbevolen berichten

WK debuut gemaakt met Italië.

7ba746e4f52e728f21cd9811bc9037fe.png

Groepsfase tot en met de halve finale ging, op Uruguay na, vrij gemakkelijk. In de finale was Frankrijk de tegenstander

62d0a1c3d4b3e534d31ec9bde0e497da.png

Denk dat je wel kunt zeggen dat we de verdiende Wereldkampioen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei putdus:

Weet iemand leuke club in Engeland of Duitsland?

Wat voor iets zoek je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei putdus:

Waar je wat op moet bouwen

Frankfurt, Hertha, Stuttgart, Werder Bremen, Hannover, Nurnberg, Bochum(2), Kaiserslauteren(3)

Newcastle, Fulham, Leeds(2), Derby County(2), Blackburn(2) Charlton(3), Portsmouth(3)

Persoonlijk vind ik dit wel leuke clubs met nog genoeg uitdaging.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei putdus:

Weet iemand leuke club in Engeland of Duitsland?

1. FC Köln, 1860 München, Dynamo Dresden

Leeds United, WBA, Bolton Wanderers, Aston Villa, Millwall. 

Leuke clubs waar je wat moet opbouwen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei putdus:

Dank jullie. Het wordt leeds

Rijke historie, altijd leuk. Hopelijk krijg je beetje soft Brexit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Jespresso:

WK debuut gemaakt met Italië.

7ba746e4f52e728f21cd9811bc9037fe.png

Groepsfase tot en met de halve finale ging, op Uruguay na, vrij gemakkelijk. In de finale was Frankrijk de tegenstander

62d0a1c3d4b3e534d31ec9bde0e497da.png

Denk dat je wel kunt zeggen dat we de verdiende Wereldkampioen zijn.

Als je zo makkelijk doorstoot tot de finale hen je of een heerlijke selectie, of een geweldige tactiek...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Mordurette:

Als je zo makkelijk doorstoot tot de finale hen je of een heerlijke selectie, of een geweldige tactiek...

Ik gok een beetje van beide. Heb mijn tactiek puur afgesteld op waar ik de beste spelers heb eigenlijk. Met Italië strikerless spelen, zoals ik bij Bari doe, zou enorm zonde zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Antonio marin en Armin djerlek zijn wel de bekendste goedkope talenten die tot topspelers uitgroeien toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei RedwingsQlu:

Net ongeslagen gebleven in mijn eerste seizoen bij Chelmsford!

standS1.thumb.PNG.60ee49627ed5b6045b29aea9d7368b6d.PNG

Leuke clubkeuze en een onwijs goed seizoen gehad!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei putdus:

Antonio marin en Armin djerlek zijn wel de bekendste goedkope talenten die tot topspelers uitgroeien toch?

Francisco Trincao ontbreekt hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei putdus:

Pelayo Morilla en Devan Joveljic ook

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verlies net met 1-8 van de nummer 17 (Genoa) en de volgende wedstrijd win ik met 5-0 van de nummer 2 (Juventus) :cab: Af en toe mad0235.gif

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Begonnen op het 10e niveau in Engeland. Geen staff en alleen maar grijze spelers. Hopelijk kan ik er iets van maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Dysproz:

Begonnen op het 10e niveau in Engeland. Geen staff en alleen maar grijze spelers. Hopelijk kan ik er iets van maken.

Succes! Ik heb dat met fm17 gedaan. Ik ben niet verder gekomen dan de Vanarama National League (van 22ste niveau tot de 5de). Had een stadion dat naar mij was vernoemd en 800 wedstrijden gecoacht. Financiën waren drama (weinig inkomsten) en als je semi-prof wordt is het helemaal huilen met de pet op.

bewerkt door sennid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sennid:

Verlies net met 1-8 van de nummer 17 (Genoa) en de volgende wedstrijd win ik met 5-0 van de nummer 2 (Juventus) :cab: Af en toe mad0235.gif

Heel frustrerend zulke dingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

300300792_plaatsingeuropaleague.thumb.png.122483332f57d9f81a3fa97ffaa03856.png

1069444948_standserieA2021.png.48e6c85b43de0ee925eaff4a50b6a586.png

Hello Europe (H)

krijg ik even later dit bericht :<

wtf.thumb.png.3ca28498bd514e752cb5c7ee4dcb7cef.png

bewerkt door sennid

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei sennid:

Succes! Ik heb dat met fm17 gedaan. Ik ben niet verder gekomen dan de Vanarama National League (van 22ste niveau tot de 5de). Had een stadion dat naar mij was vernoemd en 800 wedstrijden gecoacht. Financiën waren drama (weinig inkomsten) en als je semi-prof wordt is het helemaal huilen met de pet op.

Thanks, gaat zeker lastig worden inderdaad. Maar als ik in de Vanarama National League kom ga ik ook doorzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei sennid:

856851748_plaatsingeuropaleague.thumb.png.fd1ce649a8a62b49f235e3cdaf4a5231.png

1260307086_standserieA2021.png.e9563bb3a184c7c67b97c518e77fa150.png

Hello Europe (H)

krijg ik even later dit bericht :<

wtf.thumb.png.3ca28498bd514e752cb5c7ee4dcb7cef.png

Haha dat vind ik mooi juist, van die kleinere clubs die de Champions League in gaan. Wel opvallend dat het al in 2021 is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Dysproz:

Haha dat vind ik mooi juist, van die kleinere clubs die de Champions League in gaan. Wel opvallend dat het al in 2021 is.

was 2x op rij gepromoveerd. In het eerste seizoen van de serie A was ik als 9de geëindigd. Ik maak gelukkig meer goals dan dat ik ze tegen krijg. Mijn doelsaldo is dan ook 110 voor en 79 tegen ;c

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@sennid nog nooit gezien. Succes in de CL

Voor het eerst de dubbele cijfers in FM19. Sampdoria stond na 10 wedstrijden op plek 3, maar hebben ze hier enorm vernederd. Vrij effectief ook, moet ik zeggen.

image.thumb.png.4d694c4be29df2c162713f360c7a918b.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was na de overgang van Riechedly Bazoer naar FC Utrecht met die club begonnen met de nieuwse MU update. Kwam met FM18 eens vage tactiek tegen waaraan ik verder ben gaan knutselen en die gebruik ik nu. Ging fantastisch, waardoor ik kampioen ben geworden. Had Ramselaar gehuurd en Pelayo Morilla (1 miljoen afkoopsom) gekocht. In de zomer komen Daley Sinkgraven, Wouter Burger en Donis Avdijaj transfervrij.

bdgfs92vx6.44.09.png

kktqcb4m5.51.13.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Poeh, dat wordt toch flink versterken het komende jaar. Met het extra drukke schema zul je een brede selectie moeten hebben. Het liefst ook jongens met wat ervaring in de EL, al zal dat niet eenvoudig zijn. Voor nu al met al een prima seizoen gedraaid met een 11e plek en natuurlijk de fantastische bekerwinst! Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen.     Is Dick Proper nog haalbaar voor je? Prima talentje, voor weinig op te halen in het eerste seizoen. 
    • Ik heb het 3 keer geprobeerd bij hem, maar telkens vroeg hij net teveel salaris. Veel verder dan 5k per week kom ik niet. Heb overigens wel Sven van Beek kunnen halen voor 1 miljoen. Stond op de transferlijst bij mij, dus dat is een mooie versterking. Heb jij hem kunnen krijgen?  Of speel je niet met Twente?
    • Had hij gisteren niet "gewoon" met Blind als linksback moeten starten en dan met Frenkie of Magallan centraal naast de Ligt? 
    • @Chiemel Zie Royal Blood heel hoog bij je staan, leuk. Heb ze eigenlijk gister pas ontdekt. Zijn ze populair in Nederland eigenlijk   Wie weet dat ik ook nog toe kom aan een top-50. Luister eigenlijk vrijwel nooit hele albums, maar nog meer dan een maand de tijd zie ik.
    • Deze schitterende terugspeelpass zag ik net     ohdear2.mp4