Spring naar bijdragen
FMusic100 - 2018 is gestart! Lees meer... ×
Vilhena

FM-Café

Aanbevolen berichten

Door een misklik heb ik per ongeluk het vorige topic verwijderd. Ik probeer deze nog terug te krijgen, maar kan even niks garanderen. Tot dan gaat het FM Café even hier verder!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@tdogg16 Topper! Wat voor team heb je nu staan met Ajax? En nog een on-topic vraag: Hoeveel spelers verhuur je nu dan zodat je aan die 70 mil p/j komt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
[quote name='Vilhena']@tdogg16 Topper! Wat voor team heb je nu staan met Ajax? En nog een on-topic vraag: Hoeveel spelers verhuur je nu dan zodat je aan die 70 mil p/j komt? [/QUOTE] Ik zal morgenavond eens een paar screentjes droppen. Ik denk dat het minimaal 80 spelers zijn haha. Qua teamdynamiek en salarislast doet dat niet veel, aangezien ik ze vaak na een week alweer kwijt ben aan een andere club. Maar mijn Ajax heeft inimiddels vijf-sterren reputatie en hypermoderne trainingsfaciliteiten plus jeugdaccommodatie. Ik ga proberen om de 150 miljoen per jaar aan te tikken. Sportief gezien heb ik alles al behaald, dus dan maar op de rijkste club ter wereld mikken! Ik hoop dat je het vorige topic nog terug kunt krijgen, dit is wat mij betreft het leukste sub-topic van dit forum :( bewerkt door tdogg16

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Vilhena [URL="https://forum.manutd.nl/forum/football-manager-2018/novellenbundel-am/in-de-schijnwerpers-ak/7666657-fm18-met-daniell-seizoen-5-augustus?p=7682997#post7682997"]hier een stuk uit mijn novelle[/URL] waarin ik heb omschreven waar ik zo'n beetje allemaal rekening mee houdt. Overigens in mijn laatste seizoen bij Vit. Guimaraes €142 mil opgehaald aan huurdeals :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben bang dat ik het oude FM-Café niet terug ga kunnen krijgen. Mijn excuses! :B We zullen vanaf nu dan hier verder gaan met onze FM verhalen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessant beleid is dat met die spelers verhuren. Ik persoonlijk heb hier nooit zo over gedacht maar ga dit wel overwegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben bang dat ik het oude FM-Café niet terug ga kunnen krijgen. Mijn excuses! :B We zullen vanaf nu dan hier verder gaan met onze FM verhalen!

Erg balen, maar fouten maken is menselijk. Zelfs voor een forum-admin op Managers United ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had in mijn Tenerife-game Sierhuis, Sadiq (die van NAC), Borthwick-Jackson, Jerome Onguene, Koray Gunter, en Nathan gekocht of transfervrij gehaald, maar die raakte ik aan de straatstenen helaas niet kwijt. Nog steeds benieuwd hoe dat komt. Kan zo geen verklaring geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Interessant beleid is dat met die spelers verhuren. Ik persoonlijk heb hier nooit zo over gedacht maar ga dit wel overwegen.
Moet ik je wel waarschuwen, als je er echt een slaatje uit wilt slaan, gaat er aardig wat tijd in zitten :)

Had in mijn Tenerife-game Sierhuis, Sadiq (die van NAC), Borthwick-Jackson, Jerome Onguene, Koray Gunter, en Nathan gekocht of transfervrij gehaald, maar die raakte ik aan de straatstenen helaas niet kwijt. Nog steeds benieuwd hoe dat komt. Kan zo geen verklaring geven.
Ik heb wel gemerkt dat je eigen club ook een aardig reputatie moet hebben als je dit goed wilt laten draaien. Tevens helpt het om aardig wat competities actief te hebben. De clubs in actieve competities lijken meer te bieden dan wanneer de competitie niet ingeladen is, misschien heeft het daar wat mee te maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd altijd naar het volgende: Hoeveel uur per week besteden jullie aan FM?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Moet ik je wel waarschuwen, als je er echt een slaatje uit wilt slaan, gaat er aardig wat tijd in zitten :)

Ik heb wel gemerkt dat je eigen club ook een aardig reputatie moet hebben als je dit goed wilt laten draaien. Tevens helpt het om aardig wat competities actief te hebben. De clubs in actieve competities lijken meer te bieden dan wanneer de competitie niet ingeladen is, misschien heeft het daar wat mee te maken?

Heb geen idee. Was het jaar dat ik die mannen aantrok 4e geëindigd in La Liga en laadt altijd vrijwel alle landen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb geen idee. Was het jaar dat ik die mannen aantrok 4e geëindigd in La Liga en laadt altijd vrijwel alle landen..

Zou het zo ook niet weten dan, wel vreemd. Normaal gesproken vind ik voor bijna elke speler wel een club. Ja bij mij blijven er ook wel wat hangen in het B-elftal maar ik verhuur dan ook 100+ spelers, als er dan een stuk of 5 achterblijven is dat niet zo'n probleem. Heb je geprobeerd ze zelf aan te bieden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
Ik bied ze sowieso altijd zelf aan, mocht dat de reden zijn dat je ze niet kwijt komt. Nog een tip qua teammanagement: De spelers die ik qua potentieel kansrijk acht stop ik vaak in de selectie van het A-elftal. De spelers daaronder gaan bij mij in mijn B-elftal, deze verhuur ik standaard allemaal. Dan hoef ik alleen mijn B-elftal af te gaan om deze spelers aan te bieden. Dat geeft je vaak een beter overzicht (een soort schaduwelftal) mocht je veel blessures krijgen en een speler terug willen halen. Bij Ajax is het misschien zelfs aan te raden om de jeugdspelers met veel potentie een kans te geven bij Jong Ajax, dan krijgen ze veel minuten op een aardig niveau. @Vilhena bewerkt door tdogg16

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Daniell Heb echt alles geprobeerd, maar maakt nu niet meer uit. Is het overigens verstandig om in de winterstop al te beginnen met spelers kopen en verhuren of is het beter om te wachten tot de zomerstop? Wellicht dat de interesse in de winterstop minder is dan in de zomer, maar dat weet ik dus niet..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nogmaals einde seizoen stats dan. Mn spitsen zijn echt vunzig goed

56d2fe13bcfe049fbd21b087737d9952.png

Echt zieke stats, mijn spitsen scoren er ook aardig op los maar dit is echt sick. Zal hier morgenavond nog wat screens droppen van mijn vorderingen met Ajax :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik bied ze sowieso altijd zelf aan, mocht dat de reden zijn dat je ze niet kwijt komt. Nog een tip qua teammanagement: De spelers die ik qua potentieel kansrijk acht stop ik vaak in de selectie van het A-elftal. De spelers daaronder gaan bij mij in mijn B-elftal, deze verhuur ik standaard allemaal. Dan hoef ik alleen mijn B-elftal af te gaan om deze spelers aan te bieden. Dat geeft je vaak een beter overzicht (een soort schaduwelftal) mocht je veel blessures krijgen en een speler terug willen halen.

Bij Ajax is het misschien zelfs aan te raden om de jeugdspelers met veel potentie een kans te geven bij Jong Ajax, dan krijgen ze veel minuten op een aardig niveau.

Dit doe ik sowieso ja. Zal zo eens screens sturen van mijn teams. Grote talenten staan standaard in Jong en mindere talenten/16-jarige talenten staan in -19. Beide trouwens ook weer strak bovenaan in hun competities.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[quote name='Vilhena']@Daniell Heb echt alles geprobeerd, maar maakt nu niet meer uit. Is het overigens verstandig om in de winterstop al te beginnen met spelers kopen en verhuren of is het beter om te wachten tot de zomerstop? Wellicht dat de interesse in de winterstop minder is dan in de zomer, maar dat weet ik dus niet.. [/QUOTE] Bij mij gaan de meeste spelers in de zomer weg ja, vaak gaan er dan nog een stuk of tien tijdens de winter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ga eentje starten met ajax en dan kijken of ik de rijkste club kan worden door dit beleid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Hier mijn Ajax-spelers in 2022/23. Komende winter/zomer nog wel opzoek naar betere vleugelverdedigers, zeker rechts.

[spoiler=Ajax 1]17zysmiyid.png

[spoiler=Jong Ajax]o8nscez.png

[spoiler=Onder 19]3w9r9pu68.png

bewerkt door Vilhena

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt zieke stats, mijn spitsen scoren er ook aardig op los maar dit is echt sick. Zal hier morgenavond nog wat screens droppen van mijn vorderingen met Ajax :)

Ja heb zoiets nog nooit meegemaakt. Haalde Carlos Henrique eigenlijk om meer te kunnen rouleren, maar had er na 4 wedstrijden al 9 in liggen geloof ik. Gaf volgens mij ook op 30 goals van Flori de assist.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Jornski Vooralsnog lekker begonnen in Colombia. Volgens de bookies zouden we op een 19de plaats horen te eindigen tijdens de eerste fase van de competitie. [img]https://i.gyazo.com/f397faeb1d4aa9686d4b990c036e272d.png[/img] Na vijf wedstrijden voeren we echter gewoon de ranglijst aan en zijn we de meest scorende ploeg in de competitie. [img]https://i.gyazo.com/9864222bc8a25a8f581d097145896b95.png[/img] Ook de grotere broers en tevens de grootste rivalen Medellin en Atl. Nacional weten niet van ons te winnen :D [img]https://i.gyazo.com/4da54cad7b33b9a8881bbb42e2863ec3.png[/img] Het is nog heel vroeg in het seizoen maar de start is toch alvast leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Komt omdat de waardes dan ook hoger zijn. Lagere waarde <> minder interesse. Tenzij de AI merkt dat de speler een hoog PA heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

8hx1hvjurs.png

Lekker seizoen gedraaid bij De Graafschap. Makkelijk kampioen en in de halve finale van de beker uitgeschakeld door Utrecht. Nu kijken hoe het een niveau hoger gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden