Jump to content
Thomassje123

Speler gezocht

Recommended Posts

Nu we toch met Ajax bezig zijn: ik zit in seizoen 1 en zoek een jonge spits die het eerste jaar genoegen neemt met een plek op het tweede plan om volgend jaar Huntelaar als supersub te vervangen en misschien een jaar later Tadic uit de basis te spelen. Liefst een echte Ajax-spits, dus iemand die goed uit de voeten kan als Valse Nummer 9 of als Ondersteunende Complete Spits. Mag maximaal een miljoentje of tien/vijftien kosten.

1 uur geleden zei 2singh:

Nu we toch met Ajax bezig zijn: ik zit in seizoen 1 en zoek een jonge spits die het eerste jaar genoegen neemt met een plek op het tweede plan om volgend jaar Huntelaar als supersub te vervangen en misschien een jaar later Tadic uit de basis te spelen. Liefst een echte Ajax-spits, dus iemand die goed uit de voeten kan als Valse Nummer 9 of als Ondersteunende Complete Spits. Mag maximaal een miljoentje of tien/vijftien kosten.

Heb je niets in de jeugd lopen? Brobbey kan goed worden en Santje ook.

39 minuten geleden zei delichris:

Heb je niets in de jeugd lopen? Brobbey kan goed worden en Santje ook.

Brobbey heeft maar matige PA (2-5/3 ster) in mijn game. Sontje Hansen ben ik aan het klaarstomen als aanvallende middenvelder op rechts. Hij mist een beetje het fysiek voor een spits in mijn ogen.

Zoek een keeper voor Ajax seizoen 2. Onana verkocht voor €55 mil aan spurs. Jullie enig idee? Doelman van dinamo Zagreb wil niet komen. Ideale keeper geweest 

Weet niet hoe goed/hoe haalbaar Rajkovic is? In vorige FM's een (goedkoop) zekerheidje. 

Op 6-1-2020 om 20:59 zei amsterdam-boy:

Zoek een keeper voor Ajax seizoen 2. Onana verkocht voor €55 mil aan spurs. Jullie enig idee? Doelman van dinamo Zagreb wil niet komen. Ideale keeper geweest 

Wuilker Fariñez ( Millonários FC )  - Mile Svilar ( SL Benfica )  - Diego Costa ( FC Porto ) 

Op 4-1-2020 om 10:36 zei 2singh:

Pedro Mendes ( Sporting CP ) - Fábio Silva ( FC Porto ) 

Ik ben op zoek naar een goede verdediger die als libero kan spelen. Ik heb er momenteel Kehrer staan. Budget circa 15 mln

8 uur geleden zei Rick88:

Ik ben op zoek naar een goede verdediger die als libero kan spelen. Ik heb er momenteel Kehrer staan. Budget circa 15 mln

Meteen basisspeler of op middenlange termijn ?

17 uur geleden zei Rick88:

Lisandro Martinez kan je proberen. 

Op 6-1-2020 om 22:05 zei neva:

Weet niet hoe goed/hoe haalbaar Rajkovic is? In vorige FM's een (goedkoop) zekerheidje. 

Ik heb veel met Rajkovic gespeeld en idd altijd super investering geweest. Als je die nu kan halen dan is het 15 milj. denk ik, maar na 4 jaar kon ik hem elke keer kwijt voor 80 tot 90.

Mijn scouts gaan altijd direct naar Brazilie en Argentinie in het begin, want daar zitten veel spelers die zich snel aan mijn spel aanpassen met Ajax. Ik speel wel vaak met een Afmaker/Targetman type Huntelaar.

Ik ben op zoek naar een MR(rol Winger) voor Leicester. Ik was rond voor Bergwijn alleen zijn salaris eisen waren mij te gortig.

Budget ongeveer 40 mln begin seizoen 2

3 uur geleden zei chrisje1993:

Ik ga een game beginnen met PSV. Hebben jullie tips voor een spits, linksback en centrale verdediger?

Als centrale verdediger kan je kijken naar Rick van Drongelen van HSV.

Spits wellicht kijken naar Buitink? Geen idee wat die moet kosten. Weet ook niet of het een basisspeler moet zijn of een back-up? Bij MSK Zilina heb je natuurlijk Bozenik lopen als groot talent, net als Branislav Sluka voor de linksback positie.

3 uur geleden zei chrisje1993:

Ik ga een game beginnen met PSV. Hebben jullie tips voor een spits, linksback en centrale verdediger?

Eigenlijk heb je met Malen en Lammers al twee goede spitsen in je selectie. Weet niet of je met 1 spits of 2 spitsen wil spelen? 

Ik heb zelf bij PSV N'Dicka als VC gehaald en Ortega als VL. Pavlovic is ook een goeie VC maar weet niet of die meteen haalbaar is.

1 uur geleden zei Mordurette:

Als centrale verdediger kan je kijken naar Rick van Drongelen van HSV.

Spits wellicht kijken naar Buitink? Geen idee wat die moet kosten. Weet ook niet of het een basisspeler moet zijn of een back-up? Bij MSK Zilina heb je natuurlijk Bozenik lopen als groot talent, net als Branislav Sluka voor de linksback positie.

rick van drongelen heeft getekend bij wolfsburg. bozenik en sluka hebben geen interesse.

1 uur geleden zei Nummerke10:

Eigenlijk heb je met Malen en Lammers al twee goede spitsen in je selectie. Weet niet of je met 1 spits of 2 spitsen wil spelen? 

Ik heb zelf bij PSV N'Dicka als VC gehaald en Ortega als VL. Pavlovic is ook een goeie VC maar weet niet of die meteen haalbaar is.

Lammers vind ik zelf te kort komen voor europees wat te bereiken. Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere spits. N'Dicka, Ortega en Pavlovic ga ik eens naar kijken.