Geplaatst 2 maart 20187 jr. Hoi, Ik heb eindelijk een toffe career te pakken, inmiddels 2024. De game gaat helaas niet verder na simulatie van 26 mei naar 27 mei. Telkens hangt 'ie. Iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen? Vakantie gaan helpt ook niet. Ik ben je erg dankbaar bij een helpend antwoord. Groeten! 2 maart 20187 jr. bewerkt door Koenniiee
Geplaatst 2 maart 20187 jr. Zijn alle drivers / stuurprogramma's up to date? Zo ja, probeer dit eens: Ga binnen Steam naar je bibliotheek. Klik met de rechter muisknop op Football Manager 2018 en ga naar eigenschappen. Kies daar voor 'Lokale bestanden'. Als het goed is zie je ergens de optie 'integriteit van spelbestanden controleren', kies die optie. Zorg wel dat FM op dat moment niet draait! Dit wil nog weleens dergelijke problemen oplossen!
Geplaatst 3 maart 20187 jr. Auteur Daniell, ik weet niet of je het vaker hoort, maar je bent een held. Onthoud dat! :clap:
Geplaatst 3 maart 20187 jr. Daniell, ik weet niet of je het vaker hoort, maar je bent een held. Onthoud dat! :clap: Nee, niet zo vaak :mrgy: Graag gedaan! Ben wel nieuwsgierig geworden naar je 'toffe career' dus als je wilt mag je er zo af en toe weleens wat over posten :D