Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Den Haag, ik ga er af en toe naar toe voor mijn werk en heb wel een bepaalde sympathie voor deze "kleine" ploeg ... Succes aan de vervanger van Groenendijk en hopelijk kan die nieuwe coach de club naar ongeziene successen leiden ! Grafisch gezien toffe eerste post

Geplaatst

Leuke club uit mooie stad 200 meter van mijn huis. Veel plezier en succes!

Geplaatst

Lijkt me zeker een leuke uitdaging, alvast veel succes!

Geplaatst

De kaart van de jeugd trekken, altijd een goed idee. Al laten de resultaten dan soms even op zich wachten.

Geplaatst

Bijzonder prachtige banner en ook je layouts zien er keurig uit!

ADO kan ook wel op wat sympathie van me rekenen sinds hun cultheld Lex Immers bij Club speelde. Ik had het nog wel voor hem en kan goed begrijpen waarom hij populair is bij zijn club. Hopelijk krijgt het in tegenstelling tot bij Club wél de nodige kansen.

Geplaatst

De banner is zeker en vast top en past goed bij je topic ! Deze speler ken ik helemaal niet, van welke club komt hij over en welke positie bekleedt hij ? Eén klein minpuntje : ik vind de kleurenlayer over de foto van de speler niet echt geslaagd ... Ik snap dat je de clubkleuren erin wil verwerken, maar vind het niet heel geslaagd ! Verder ben ik wel benieuwd naar nog meer versterkingen en naar de resultaten in de voorbereiding

Geplaatst

Een screentje zou wel handig zijn. Ken de beste man helemaal niet.

Geplaatst

Ik ben een Twente supporter dus ik ken hem wél :p

Opzich een aardig talent. Helaas door de huurspelers die wij hebben (ons middenveld is echt overbezet!) komt hij niet aan spelen toe. Of hij meteen het verschil gaat maken moet ik nog maar zien, maar wellicht kun je hem een keer (gratis) aantrekken