Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De luizenmoeder

Pino

Aanbevolen berichten

Iemand die deze serie volgt? Wat een hilarische serie, met echt hele foute grappen, schijnt vanaf de 4e aflevering nog harder te worden, lig elke week in een deuk en dit liedje krijg je natuurlijk nooit meer uit je hoofd:

2mz165_R4fo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha heerlijke serie. Over die twee vaders 'geeft toch niks?'.:r Moet wel zeggen dat de eerste aflevering fantastisch was en daarna steeds minder (itt de kijkcijfers). Dus hoop dat aflevering 4 weer beter wordt.

Dit, stukgaan. ‘Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen bijzonder.’ Of het stukje over Kenneth, ‘you can clean the classroom in 30 minutes’ :D Leuke serie, hoop dat ze het niveau van aflevering 1 weer snel aantikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De paar fragmentjes die ik heb gezien zagen er wel aardig uit. Snap overigens alleen niet dat de humor hier en daar wordt omschreven als politiek incorrect. Wanneer die juf er bij een zwarte man automatisch vanuit gaat dat hij de schoonmaker is, is de grap toch niet 'ZE NOEMT EEN ZWARTE EEN SCHOONMAKER, MUAHAHAHA', maar juist dat iemand die zichzelf ongetwijfeld als open-minded en tolerant beschrijft toch dat soort (racistische) vooroordelen heeft en zich daar niet van bewust is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De paar fragmentjes die ik heb gezien zagen er wel aardig uit. Snap overigens alleen niet dat de humor hier en daar wordt omschreven als politiek incorrect. Wanneer die juf er bij een zwarte man automatisch vanuit gaat dat hij de schoonmaker is, is de grap toch niet 'ZE NOEMT EEN ZWARTE EEN SCHOONMAKER, MUAHAHAHA', maar juist dat iemand die zichzelf ongetwijfeld als open-minded en tolerant beschrijft toch dat soort (racistische) vooroordelen heeft en zich daar niet van bewust is?

Je verwacht teveel van de kijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je verwacht teveel van de kijker

Ik ga even puur uit van wat de makers voor ogen hebben. Er zullen ongetwijfeld veel kijkers zijn, die dat er niet uithalen en die puur moeten lachen om de bekrompen opmerkingen van bepaalde personages. Dat is het gevaar van ironie.

En van de schrijfster en actrice dan, want die noemde het dat zelf ook zo dacht ik

Ik neem aan dat je het over politiek incorrect hebt? Want dat is natuurlijk ook gewoon een term waar ze hun programma mee verkopen, omdat het meegaat in het sentiment tegen politieke correctheid van de afgelopen jaren. De fragmenten die ik heb gezien duiden echter helemaal niet op politieke incorrectheid, maar juist op het belachelijk maken van politieke incorrectheid an sich door het gebruik van ironie.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit, stukgaan. ‘Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen bijzonder.’ Of het stukje over Kenneth, ‘you can clean the classroom in 30 minutes’ :D Leuke serie, hoop dat ze het niveau van aflevering 1 weer snel aantikken.

Ik vind die directeur ook geweldig.

"Ik ben geen pedofiel hoor."

"Ach, al was je het wel. So what. We zijn allemaal mensen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste aflevering gezien, zaten wel een paar leuke momentjes tussen, maar ook te veel grappen waar ik dan weer helemaal niks aan vond. Ging wel stuk om de 'Lianne'-grap, dat schoonmaken met die neger en 'fietsenhok' en dan dat vieze, schorre lachje. Weet het dus niet echt, denk zo even de tweede aflevering kijken en dan maar evalueren of we verder gaan kijken of niet. Wat denk jij ervan @Barteh?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het niet eens leuk vanwege de grappen, vooral veel herkenbare dingen die dan zo enorm worden opgeblazen, tegen het bizarre aan :D Stage gelopen in verschillende functies in het basisonderwijs en een hoop dingen zijn zo lekker herkenbaar. Bijna al die personages vind je op nagenoeg elke willekeurige school wel terug. Heerlijk

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites