Pino Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Iemand die deze serie volgt? Wat een hilarische serie, met echt hele foute grappen, schijnt vanaf de 4e aflevering nog harder te worden, lig elke week in een deuk en dit liedje krijg je natuurlijk nooit meer uit je hoofd: 2mz165_R4fo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Is genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Heerlijke humor, lig af en toe helemaal in een scheur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Een fragment gezien. Maar kon me nog niet bekoren. Wellicht binnenkort eens een hele aflevering kijken. Die juf is iig goed als actrice. Speelt ook in Toren C waar ze goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Mijn kinderen zitten op een verkeerde school, hier zijn geen vervelende juffen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Klein stukje langs zien komen. In een woord: verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Haha heerlijke serie. Over die twee vaders 'geeft toch niks?'.:r Moet wel zeggen dat de eerste aflevering fantastisch was en daarna steeds minder (itt de kijkcijfers). Dus hoop dat aflevering 4 weer beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 toevallig dat een klasgenoot er vandaag mee kwam, binnenkort maar eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 (bewerkt) Paar fragmenten gezien op Youtube, vind het echt verschrikkelijk. Er is volgens mij geen tussenweg bij dit programma. Je vindt het leuk of vreselijk. 31 januari 2018 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Haha heerlijke serie. Over die twee vaders 'geeft toch niks?'.:r Moet wel zeggen dat de eerste aflevering fantastisch was en daarna steeds minder (itt de kijkcijfers). Dus hoop dat aflevering 4 weer beter wordt. Dit, stukgaan. ‘Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen bijzonder.’ Of het stukje over Kenneth, ‘you can clean the classroom in 30 minutes’ :D Leuke serie, hoop dat ze het niveau van aflevering 1 weer snel aantikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 De paar fragmentjes die ik heb gezien zagen er wel aardig uit. Snap overigens alleen niet dat de humor hier en daar wordt omschreven als politiek incorrect. Wanneer die juf er bij een zwarte man automatisch vanuit gaat dat hij de schoonmaker is, is de grap toch niet 'ZE NOEMT EEN ZWARTE EEN SCHOONMAKER, MUAHAHAHA', maar juist dat iemand die zichzelf ongetwijfeld als open-minded en tolerant beschrijft toch dat soort (racistische) vooroordelen heeft en zich daar niet van bewust is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 De paar fragmentjes die ik heb gezien zagen er wel aardig uit. Snap overigens alleen niet dat de humor hier en daar wordt omschreven als politiek incorrect. Wanneer die juf er bij een zwarte man automatisch vanuit gaat dat hij de schoonmaker is, is de grap toch niet 'ZE NOEMT EEN ZWARTE EEN SCHOONMAKER, MUAHAHAHA', maar juist dat iemand die zichzelf ongetwijfeld als open-minded en tolerant beschrijft toch dat soort (racistische) vooroordelen heeft en zich daar niet van bewust is? Je verwacht teveel van de kijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 En van de schrijfster en actrice dan, want die noemde het dat zelf ook zo dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) Je verwacht teveel van de kijker Ik ga even puur uit van wat de makers voor ogen hebben. Er zullen ongetwijfeld veel kijkers zijn, die dat er niet uithalen en die puur moeten lachen om de bekrompen opmerkingen van bepaalde personages. Dat is het gevaar van ironie. En van de schrijfster en actrice dan, want die noemde het dat zelf ook zo dacht ik Ik neem aan dat je het over politiek incorrect hebt? Want dat is natuurlijk ook gewoon een term waar ze hun programma mee verkopen, omdat het meegaat in het sentiment tegen politieke correctheid van de afgelopen jaren. De fragmenten die ik heb gezien duiden echter helemaal niet op politieke incorrectheid, maar juist op het belachelijk maken van politieke incorrectheid an sich door het gebruik van ironie. 1 februari 2018 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 februari 2018 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2018 Dit, stukgaan. ‘Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen bijzonder.’ Of het stukje over Kenneth, ‘you can clean the classroom in 30 minutes’ :D Leuke serie, hoop dat ze het niveau van aflevering 1 weer snel aantikken. Ik vind die directeur ook geweldig. "Ik ben geen pedofiel hoor." "Ach, al was je het wel. So what. We zijn allemaal mensen." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik vind die directeur ook geweldig. "Ik ben geen pedofiel hoor." "Ach, al was je het wel. So what. We zijn allemaal mensen." Haha ja, zo’n droogkloot. Gebruikt die Nancy ook overal voor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marie-louise Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 wat een vreselijke serie, door de media nog een poging gedaan, het is bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 Eerste aflevering gezien, zaten wel een paar leuke momentjes tussen, maar ook te veel grappen waar ik dan weer helemaal niks aan vond. Ging wel stuk om de 'Lianne'-grap, dat schoonmaken met die neger en 'fietsenhok' en dan dat vieze, schorre lachje. Weet het dus niet echt, denk zo even de tweede aflevering kijken en dan maar evalueren of we verder gaan kijken of niet. Wat denk jij ervan @Barteh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 februari 2018 Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Vind het niet eens leuk vanwege de grappen, vooral veel herkenbare dingen die dan zo enorm worden opgeblazen, tegen het bizarre aan :D Stage gelopen in verschillende functies in het basisonderwijs en een hoop dingen zijn zo lekker herkenbaar. Bijna al die personages vind je op nagenoeg elke willekeurige school wel terug. Heerlijk 2 februari 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten