Spring naar bijdragen
Thomassje123

Het wonderlijke verhaal van San Marino

Aanbevolen berichten

Een nieuwe titel en Renaud was echt onhoudbaar en heel belangrijk voor je team ! In Madrid zal het niet gemakkelijk worden, maar één keer scoren en je brengt de druk natuurlijk dan wel volledig bij Atletico 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de titel. Nu uit scoren en zorgen dat je goed doorgaat in de CL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mordurette Thnx, doelpunten hadden we nodig

@Rossi Thnx, we hadden idd moeten scoren

@True_Legend Renaud was heel belangrijke en Musil ook, heerlijk duo gebleken dit seizoen. Atletico scoort en de druk ligt bij ons, gelukkig gingen we daar goed mee om

@delichris Gelukt

@FM_Lesly Dat hoop ik ook!

Champions League

Opstellingen Atletico Madrid - San Marino

v7qp2s.png

Wedstrijd tegen Atletico Madrid

2lsy8pe.png

We hebben het onszelf onnodig lastig gemaakt. Tegen Atletico waren wij beter maar we scoorden niet. We kwamen al helemaal in de problemen toen Atletico na 32 minuten op 1-0 kwam. Onze opdracht veranderde desondanks niet, we moeten er 1 scoren.  Gelukkig lukte dat al vrij rap na de 1-0 en zo stonden wij met 1 been in de volgende ronde. De tweede helft was erg spannend, het kon alle kanten op. Beide teams konden scoren maar wij kwamen op 1-2. Het was een flinke klap voor de Spanjaarden die sindsdien de handdoek wel in de ring leken te gooien. Na de 1-2 komen we dan ook helemaal niet in de problemen. In de laatste 10 minuten lopen we zelfs uit naar 1-4.

Loting halve finale

5b357de6e3661fab2711f654c93e9ccc.png

In de halve finale spelen we tegen Celta. Een lastigere tegenstander dan je denkt. Celta is vergelijkbaar met ons. Goed beleid gevoerd de laatste jaren en een sterke ploeg geworden. We zullen gelijkwaardig aan elkaar zijn. De kansen zijn zo'n beetje 50/50

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geweldige overwinning in Spanje! Dat je wederom een Spaanse ploeg loot zegt ook iets over hoe sterk de Spaanse competitie is op het moment. Qua naam verwacht je met Celta geen topploeg, maar zoals je al beschrijft dat ze een goed beleid gevoerd hebben de laatste jaren kan het nog spannend worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hallo ! Ik had wel een stuntje in Madrid verwacht, maar deze afstraffing die je aan Atletico hebt uitgedeeld is nog wat anders ... Schitterende zege en als je de Colchonero zo hebt uitgeteld, dan is Celta ook wel heel "pakbaar"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een heerlijke stunt om zo ruim in Madrid te winnen. Celta zal dan ook wel te doen zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mordurette Spaanse competitie staat 3e. Serie A is de nummer 1 en de Engelse Premier League is de nummer 2. Celta is niet te onderschatten

@True_Legend Hoi :D 1-4 geeft wel een wat vertekend beeld. Na de 1-2 leek Atletico het gewoon op te geven

@FM_Lesly De eindstand was lekker maar het was toch wel iets spannender dan je bij deze uitslag zou denken

@delichris Yes, ik en Celta zullen in evenwicht zijn. Ze zitten ook niet voor niets in de halve finale van de CL natuurlijk

Halve finale Champions League

Opstellingen San Marino - Celta

25tz5vn.png

Wedstrijd tegen Celta

amfrkj.png

Daar staan we dan, in de halve finale van de Champions League. Met Celta als tegenstander staat er veel druk om door te gaan. We beginnen goed aan de wedstrijd en Renaud maakt al snel 1-0. We staan op rozen maar 10 minuten later donderen we van onze roze wolk af. Celta maakt 1-1 en dus een uitdoelpunt. Er staat ons een belangrijke opdracht te wachten. We moeten doelpunten maken voor een goede uitgangspositie. We spelen erg goed en voor rust maken we dan ook 2 doelpunten. We staan verdiend 3-1 voor. In de tweede helft komen we ook helemaal niet in de problemen. We creëren de nodige kansen maar de afwerking liet te wensen over. Om die reden werd er niet meer gescoord in de tweede helft. Als je kijkt naar de statistieken is dat teleurstellend want de kansen waren er. Of 3-1 genoeg is? Dat zullen we in de uitwedstrijd zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 schoten totaal, 1 op doel... Weinig tegenstand gehad van Celta... Ik verwacht in de return geen stunt van hen en jij gaat gewoon naar de finale.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@delichris Idd, al hadden we het thuis al zo goed als af kunnen maken

@Mordurette Daar baal ik altijd van, zulke onnodige doelpunten. 

@FM_Lesly Ja idd, we hadden meer moeten scoren en van de uitwedstrijd een formaliteit moeten maken

Halve finale Champions League

Opstellingen Celta - San Marino

2a6jdky.png

Wedstrijd tegen Celta

2db16c6.png

Ik was er vooraf niet helemaal gerust op vooraf voornamelijk door het tegendoelpunt in eigen huis.  Dat werd heel vlug weggenomen door een hele snelle openingsgoal na 4 minuten. Het maakte het voor ons een stuk makkelijker. Toch hadden we aan Celta een zware dobber, de 1-1 lag de hele tijd op de loer. Gelukkig bleef het lang 0-1 maar in de 82e minuut scoort Celta 1-1. Nog steeds niks aan de hand natuurlijk maar in de 88e minuut maakt Celta de 2-1 en zo was er toch wel wat paniek in ons kamp. Het zorgde voor een blessuretijd waarin we echt geen tegengoal mochten incasseren. Bij 3-1 zou er een verlenging komen en die verlenging waren we natuurlijk erg slecht in gegaan. Gelukkig kwam het niet zo ver en hebben we het gered. We gaan naar de finale van de Champions League

Loting finale

14f92d7a6e78ce639c70e0f5fc65fff4.png

In de finale spelen we tegen AC Milan

Nationale bekers

De weg naar de finale

14seixi.png

We begonnen het seizoen tegen Juventus. Dit was een wedstrijd voor de Italiaanse super Cup. Deze werd met 2-0 gewonnen. In de nationale beker kenden we in de eerste 2 ronde simpele wedstrijden. Van Bologna en Cesena werd eenvoudig in eigen huis gewonnen. In de halve finale speelden we tegen Juventus, een serieuze tegenstander. Juventus had in het San Marino stadion niks te vertellen en mocht met een 5-0 nederlaag terug naar huis. In Turijn werd dit niet weggegeven. Er werd wel 2-0 verloren maar over 2 wedstrijden gaan we overtuigend door.

Finale

14f92d7a6e78ce639c70e0f5fc65fff4.png

Ook in de finale van de nationale beker spelen we tegen AC Milan. Tussen beide wedstrijden zitten 3 dagen. Eerst wordt er voor de nationale beker gespeeld en daarna de finale van de Champions League

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah sorry ik dacht ik op de anderen had gereageerd.

Zenuwslopende laatste minuten op bezoek bij Celta, maar toch mooi de finale bereikt.

Succes tegen Milan beide keren. Ik heb er vertrouwen in.

Heb je een screentje van Musil, of heb ik die al ergens gemist? Ik zie hem vaak tussen je goalscorers staan ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welke competities heb je allemaal geladen? Wordt de game nu niet heel traag nu je zover bent?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de titel. Die spits was echt goud waard. Europees goed bezig die 1-4 was indrukwekkend. Nu twee belangrijke finales. Succes 

Ps je mag me in iedere update taggen mocht ik een update missen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@delichris Geen treble helaas, maar de belangrijkste van de 2 finales komt nog@Rossi 

Spoiler

0f603eb930433a269dee3e1998eeb9cd.png

671e65ef4e04d79dd547f75b67c3043b.png

Dit is Musil in 2049, 10 jaar later dan deze novelle. Zoals je kan zien in zijn geschiedenis, is hij van onschatbare waarde geweest de afglopen jaren en behoort tot het meubilair van San Marino

@Mordurette Dubbel pijn niet helaas, maar ik kan ze wel heel erg veel pijn doen in de volgende finale

@Jeff_J Op mijn vorige laptop was het erg langzaam. Sinds anderhalf maand geleden heb ik een nieuwe laptop en daarop kan ik lekker snel spelen ondanks de vele competitie en het jaar 2039. Ik heb 25 landen geladen om zoveel mogelijk regens in het spel te hebben

@komodo25 Thnx, nu de belangrijkste finale nog winnen

Bekerfinale

Opstellingen AC Milan - San Marino

jqj5g3.png

Wedstrijd tegen AC Milan

2cyo286.png

Hoe serieus neem je deze bekerfinale als de aankomende wedstrijd de Champions League finale is? Het doet me denken aan een aantal jaren geleden, 2011 om precies te zijn. FC Twente en Ajax waren verwikkeld in een titelstrijd. Eerst werd de bekerfinale gespeeld en daarna op de laatste speelronde speelden beide teams tegen elkaar om te bepalen wie kampioen werd. Hier heb je een gelijke situatie. De bekerfinale was niet belangrijk, het ging immers om het kampioenschap. Dat leken mijn spelers ook te denken want ze gaven niet thuis. We leken dan ook te gaan verliezen, terecht te verliezen wel te verstaan. Renaud maakte in de slotfase nog 1-1 en zo kwam er dus een verlenging. Maar in de verlenging geven we ook niet thuis en AC Milan loopt uit naar 3-1. De bekerfinale werd verloren. Daar kon ik mee leven maar nu EIS ik een overwinning in de CL finale

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zonde van het verlies. Gezien de statistieken waren zij duidelijk sterker, hopelijk heeft dat overwicht meer kracht gekost dan het jullie heeft gekost, met ook op de CL finale. CL finale is ook net wat belangrijker dan de Coppa Italia maar toch zonde.

Goede speler, aardig wat jaren al een vaste kracht zo te zien dus helaas al een beetje op leeftijd. Elk seizoen ook dubbele cijfers in goals en assist.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erg jammer van het verlies, want het is wel een beker en die staat mooi op je palmares.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Finale Champions League

Opstellingen San Marino - AC Milan

2u56tu8.png

Wedstrijd tegen AC Milan

esm49t.png

De vorige finale werd verloren van AC Milan. Daar kon ik nog wel mee leven, het ging 'slechts' om de nationale bekerfinale. Deze finale was een stuk belangrijker. Na de matige pot in die eerder genoemde bekerfinale eis ik nu een overwinning. Helaas begonnen we ook aan deze wedstrijd erg slap. Na 10 minuten kreeg Milan zelfs een strafschop van ons cadeau van ons. Na een half uur keken we zelfs tegen een 0-2 achterstand aan. Het zal toch niet dat Milan ons weer te slim af is? Een donderspeech was nodig in de rust en deze heeft zijn effect niet gemist. De tweede helft was amper bezig en wij kregen een strafschop. Musil aarzelde niet en pakte de bal op, hij faalde dan ook niet. De gehele tweede helft duwen wij Milan naar achter en zijn we zeer nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker. Maar hij valt maar niet. Tot de 80e minuut, waar Renaud de gelijkmaker binnen schiet. Zo maakt hij in 1x zijn transfersom waard, voor als hij dat nog niet was. De wedstrijd ging naar een verlenging. Daarin werd niet gescoord dus een strafschoppenreeks moest de beslissing gaan maken.

Strafschoppenreeks

2psj5lt.png

De strafschoppenreeks viel onze kant op. Zo weten wij in 3 jaar de Champions League 2x te winnen!!

Ranglijst Europese clubs

35k2uqb.png

We zijn wederom gestegen op de ranglijst voor Europese clubs. Dit is met 2 Champions Leagues op zak natuurlijk onafwendbaar. Op naar de eerste plaats!

@delichris @Rossi @Mordurette @komodo25 @True_Legend @FM_Lesly @Titan

Het seizoen 2039/2040 zit er op. Een uitstekend seizoen. Overtuigend kampioen geworden, de aankopen zijn zeer sterk gebleken en de Champions League is de kers op de taart. Nu gaat de aandacht volledig naar het land. Met het land San Marino staan er namelijk belangrijke wedstrijden op het programma. We zitten in de EK kwalificatie en hebben alle kansen om het EK te halen. Zo niet door plek 1 of 2, dan wel via de play-offs. We hebben er 3 wedstrijden op zitten.  Er werd gewonnen van zowel Moldavië en Azerbeidzjan. Tegen Schotland werd 0-0 gelijkgespeeld. De aankomende wedstrijden zijn tegen Servië en Moldavië

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de CL. Misschien toch te onzeker begonnen nav vorige finale, maar in de tweede helft prima herpakt. Weer Renaud met een belangrijke treffer.

Ben benieuwd naar de ontwikkelingen met het nationale elftal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden