Spring naar bijdragen
Thomassje123

Het wonderlijke verhaal van San Marino

Aanbevolen berichten

@Titan In het begin zat het hem in de kleine dingen. Nu zie ik de spelers steeds beter worden en een EK of WK komt steeds dichterbij. Ik vind de game nog steeds leuk en zo lang dat zo is ga ik door

@delichris @komodo25 @FM_Lesly Goede overwinningen tegen Moldavië en Azerbeidzjan maar we zijn ook verplicht te winnen als we naar het EK willen

Oefenwedstrijden nationale selectie

Oefenwedstrijd tegen Litouwen

5keqtw.png

We hebben er weer 2 oefenwedstrijden op zitten met het land. We speelden tegen 2 tegenstanders die wij moeten verslaan. De eerste was een wedstrijd tegen Litouwen. We speelden een goede wedstrijd en creëerden de nodige kansen. Helaas liet het afwerken wat te wensen over. Na rust wisten we eindelijk de 0-1 te maken maar dit had eerder moeten gebeuren. De hele wedstrijd controleren wij maar onze defensieve tekortkomingen doen ons de das om. Zo lijkt het want het werd 1-1. Gelukkig werd mijn ploeg op tijd wakker en schoot Guerra ons weer op voorsprong. Deze wisten we te behouden en daardoor wonnen we in Litouwen

Wedstrijd tegen Faroer Eilanden

2dtt64w.png

Tegen de Faroer Eilanden zou blijken welke groei we hebben doorgemaakt de afgelopen jaren. Toen ik begon zaten we op het niveau van  de Faroer Eilanden. Vanaf het begin af aan waren wij de baas. Het afwerken was ook nog eens bijzonder goed. Het zorgde na 17 minuten al voor een 0-4 stand. Daarna stokt het weer een beetje maar na rust weten we het doel weer te vinden. Daardoor stond het na 70 minuten al 0-8. Ik begon al na te denken over de mogelijkheid om de 10 te halen. Dat zou een nieuw unicum zijn. Maar helaas, na de 0-8 werd er niet meer gescoord

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer twee goede overwinningen. Ik dacht dat je tegen Roemenië speelde ipv Moldavië.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Twee prima overwinningen wederom . Al zijn dit wedstrijden die je inderdaad moet winnen wil je stappen blijven maken . Maar goed dan nog is een 0-8 ongekend voor een San Marino 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb even wat updates terug gelezen. Prima resultaten en een mooi winst op Lyon.

In het nationale elftal is die Gobbi er een die ze er graag inprikt zo te zien.

Met je club, hoeveel thuissupporters heb je gemiddeld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eilandengroep is ongenadig hard over de knie gelegd. Dubbele cijfers zaten erin, maar dat lukte dus net niet helaas. Al is 8-0 even indrukwekkend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

0-8, dat zijn nog eens uitslagen! Overwinning in de andere wedstrijd is ook hoopgevend. Het zijn natuurlijk geen  hoogvliegers, maar je moet ergens beginnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@delichris 5-2 tegen Roemenië was een geweldig uitslag geweest haha

@FM_Lesly Dat waren het zeker

@komodo25 Ik had niet gerekend op 0-8, het zegt wel alles over hoe goed we zijn geworden de afgelopen jaren

@Rossi Ik kan 10 jaar in de toekomst kijken, zo ver loop ik voor. Gobbi gaat op 89 goals uit komen in 128 wedstrijden. Het stadion zit vol, 45.000 toeschouwers, 98% bezettingsgraad. Helaas wil de heer Smirnov geen nieuw stadion bouwen

@Mordurette Yep!

@Titan 0-8 was erg goed maar de 10 had gehaald kunnen/moeten worden als je na 69 minuten al op 0-8 staat

@Bramvinos Vertrouwen tanken, daar zijn deze wedstrijden voor

Competitie

Speelronde 20

eulved.png

In speelronde 20 stond de topper tegen AC Milan op het programma. Bij een gelijkspel zouden we qua verliespunten gelijk blijven. Het venijn zat hem hier niet in de staart maar in het begin. AC Milan komt al na 6 minuten op een 1-0 voorsprong vanuit een corner. Dan weet je al dat je een lastige wedstrijd tegemoet gaat. De 1-1 na 26 minuten maakte het ons al een stuk makkelijker. Ook deze goal viel uit een corner. Het zorgde er voor dat we veel beter in de wedstrijd kwamen. De wedstrijd ging gelijk op hoewel wij wel iets meer kansen hadden. Uiteindelijk is het bij 1-1 gebleven en daar kan ik prima mee leven

Speelronde 21

zmmjyu.png

In speelronde 21 speelden we tegen Roma, Roma winnen we de laatste jaren in eigen huis altijd wel van en dat was in deze wedstrijd niet anders. Na 12 minuten waren we al klaar met Roma. Roma is niet in de buurt geweest van minimaal 1 punt

Speelronde 22

6fcsbs.png

In speelronde 22 speelden we tegen Genoa. We speelden hier een uitstekende pot en kwamen snel op een 0-1 voorsprong. De gehele wedstrijden creëerden we veel kansen en gaven we niets weg. Dat het geen 0-2 werd mochten we onszelf aanrekenen want we waren heel slordig in de afwerking. Dit kwam ons duur te staan want in de 85e minuut was de eerste kans van Genoa meteen raak. Ik was na afloop van de wedstrijd woest. Ik kon niet geloven dat we dit hebben weggegeven, dat mag echt niet gebeuren!

Speelronde 23

kcgdv7.png

In eigen huis was Torino een gemakkelijke prooi. Er wordt geacht te winnen en dat gebeurde ook. Net zoals de vorige wedstrijd creëerden we veel kansen maar werden deze maar niet afgemaakt. We missen een echte killer voorin en ook de AMC positie is wankel. We hebben wel erg veel kansen nodig om te scoren. Pas in de 75e minuut kwam de bevrijdende 1-0 waardoor je het jezelf onnodig spannend maakt. Gelukkig verdedigen we goed dit seizoen

Speelronde 24

14ul6ow.png

In speelronde 24 stond er weer een topper op het programma. We moesten naar Milaan om tegen Inter te spelen. De wedstrijd begint voor ons erg goed want na 4 minuten staan we al 0-1 voor. De voorsprong moesten wij verdedigen en dat deden wij erg goed. Inter probeerde en probeerde maar kwam gewoon niet door onze muur heen. Ze creëerden dan ook amper kansen. Zo komt mijn uitspraak goed uit; als je het achterin goed dicht houdt heb je 90 minuten de tijd voor 1 goal. Goed verdedigen kan er voor zorgen dat je aan 1 goal al genoeg hebt en dat was dan hier ook het geval.

Stand na 24 wedstrijden

30b04r9.png

We staan er nog steeds keurig voor maar ook Juventus is aan een ijzersterk seizoen bezig. Het zal ons veel moeite kosten om bij te blijven. Dit seizoen moet gaan blijken hoe goed we daadwerkelijk zijn. Overigens krijgen we Juventus nog 2x. De inhaalwedstrijd is de wedstrijd tegen Juventus. Helaas wordt deze wedstrijd iedere keer weer opgeschort en worden de 2 wedstrijden tegen Juventus pas tegen het einde van het seizoen gespeeld. Let overigens eens op het aantal tegengoals; 13 goals tegen in 24 wedstrijden, daar ben ik zeer tevreden over

Champions League

hs47ph.png

In de Champions League hadden we een lastige maar doenbare poule. Het kostte ook zeker wat moeite maar 3x winnen en 3x gelijkspelen is toch wel genoeg voor de volgende ronde?

2wnr1w4.png

Jazeker maar het scheelde niet veel. Het kostte nog erg veel moeite om deze poule door te komen. Gelukkig is dit gelukt

WK voor clubs

Halve finale

2romej9.png

De reden dat we wedstrijden achterlopen in de competitie is omdat we tussendoor weg zijn gegaan voor het WK voor clubs. Dit is de beloning voor de Champions League winst vorig jaar. Het was aan ons om de Europese eer hoog te houden. In de halve finale speelden we tegen Pohang. Het was niet echt een wedstrijd te noemen. Pohang was een speelbal voor ons. Er werd dan ook eenvoudig gewonnen, het klasse verschil was nou eenmaal te groot

Finale

vem79t.png

In de finale troffen we wel een serieuze tegenstander, tenminste dat zou je zeggen. Ook Flamengo stelde teleur. Ik had een enigzins moeilijke pot verwacht maar het werd een makkie. Hoewel we niet zo veel de bal hadden, creëerden wij wel de meeste kansen. Daarnaast gaven we niets weg. Er werd eenvoudig met 0-2 gewonnen van de club uit Brazilië. Zo is het WK voor clubs een prooi voor ons

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een prima club wk! 

De competitie is spannend en de wedstrijden tegen Juve lijken beslissend te gaan worden, kan een mooie ontknoping worden.

Jammer van de nummer 2 in de CL poule

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met het WK! 

Verder zie ik geen enkele verloren wedstrijd, dat biedt ook perspectief.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer een prijs erbij, gefeliciteerd met de WK-titel! In de competitie blijft het nog bijzonder spannend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De titel race lijkt tussen jou en de oude dame te gaan. In de CL gaat het lekker en de WK voor clubs is heel fijn binnen gehaald.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mordurette @komodo25 Thnx

@Rossi @Bramvinos @Titan @delichris Het gaat een interessant seizoen worden idd, zal spannend worden

Kwalificatiewedstrijd nationale team

Opstellingen San Marino - Schotland

aoukg5.png

Wedstrijd tegen Schotland

2en3pue.png

Ik heb zoals je hierboven ziet gekozen voor de counter tactiek. Zo kon ik nog switchen naar de andere tactiek mocht dat nodig zijn. Het bleek niet nodig te zijn. We verdedigden erg goed en we gaven eigenlijk helemaal niets weg. Helaas creëren wij zelf ook niets. Voor de neutrale toeschouwers was het niks aan. Niet dat dat ons wat uit maakt, het belangrijkste is de eindstand. 0-0 is voor ons een prima eindstand. Misschien zat er meer in maar laten we dit puntje maar gaan koesteren. Wie weet gaat dit ene puntje beslissend zijn aan het einde van de rit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je kijkt naar de kansen had je misschien mogen winnen, maar een punt is ook mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het publiek wordt niet altijd verwend maar goed het resultaat is belangrijker natuurlijk 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit moet een draak van een wedstrijd geweest zijn voor de supporters. Wel mooi punt aan over gehouden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De resultaten blijven zeer goed. Wel opvallend dat je ploeg in de uitwedstrijden best wel veel moeite heeft om de volle buit te pakken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden