007mark Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 (bewerkt) James is 17 and is pretty sure he is a psychopath. Alyssa, also 17, is the cool and moody new girl at school. The pair make a connection and she persuades him to embark on a road trip in search of her real father. ----- Slechts 8 afleveringen van elk 20 minuten staan er nu op Netflix. Heb er zelf 5 gezien, dus nog geen idee hoe het eindigd verder. Zeer goede serie dit. 13 januari 2018 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Gister de eerste twee afleveringen gekeken. Ben er tot dusver wel enthousiast over. Was alweer een tijdje terug dat ik behoorlijk veel heb moeten lachen om een komedieserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Heb hem ook gekeken van de week, prima serietje (y). Zal niks spoilen over het einde verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Heb 'm ook vorige week gezien. Prima serie inderdaad. Vooral de eerste twee eps hadden echt heerlijke humor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 het is een prima serie maar ik kan me echt totaal niet in het einde vinden ga er verder niet over uitwijden maar ben het er totaal mee oneens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Ik vond het ook een tof, ongecompliceerd serietje. Goed man. het is een prima serie maar ik kan me echt totaal niet in het einde vinden ga er verder niet over uitwijden maar ben het er totaal mee oneens Hoezo? Volgens mij zijn er twee opties: [spoiler=Optie 1]Optie 1: James is dood. Einde serie. [spoiler=Optie 2]Optie 2: Hij is in zijn been ofzo geschoten en we krijgen een seizoen 2 en het wordt lekker uitgemolken. Netflix kennende wordt het deze optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 januari 2018 Share Geplaatst 15 januari 2018 Begonnen met de vriendin aan deze serie. Eerste twee afleveringen onderweg. Zij vindt het helemaal niks, ik vind het een fijne serie tot nu toe. Dus binnenkort maar even alleen afkijken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Begin was heel goed, maar tegen het einde toe werd het toch beduidend minder naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Dankzij Pieter dit gaan kijken. Groot fan nu. Goede acteurs, heerlijke muziek, roerend en zwarte humor. Klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Ben bij E6 of 7 Vind het heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Epje of 5 gezien volgens mij maar vind het niet zo heel bijzonder tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Fijne serie. Ook hele leuke personages, zelfs de bijrolletjes (zoals die gast van het tankstation haha of die beveiliger). Alleen die 2 van de politie waren echt verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Fijne serie. Ook hele leuke personages, zelfs de bijrolletjes (zoals die gast van het tankstation haha of die beveiliger). Alleen die 2 van de politie waren echt verschrikkelijk. Ho. Die ene getinte van Politie wel ja 100%. Maar die ander die blanke die ook in Game of Thrones speelt was zeker niet verschrikkelijk. Ik heb t ook 2/3 weken geleden afgekeken. Vind het erg goed. Ze maken samen echt ontwikkelingen door... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Ho. Die ene getinte van Politie wel ja 100%. Maar die ander die blanke die ook in Game of Thrones speelt was zeker niet verschrikkelijk. Ik heb t ook 2/3 weken geleden afgekeken. Vind het erg goed. Ze maken samen echt ontwikkelingen door... Die donkere was duidelijk het ergst ja. Maar die blanke had ook niet veel inhoud. Maar het ging me vooral om hun verhaallijn samen. Dat was echt niks en totaal onnodig. Kwam er trouwens pas achter dat ze ook in Game of Thrones speelde toen je het zei. Daar ziet ze er toch een stuk jonger uit en haalt daar ook een veel beter niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Lekkere korte serie :D Genoten van de humor. En natuurlijk Alyssa :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Lekkere korte serie :D Genoten van de humor. En natuurlijk Alyssa :love: Ja hé maatje :love: :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Lekkere korte serie :D Genoten van de humor. En natuurlijk Alyssa :love: Ja zij was leuk he! Op een gekke manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Topserie. in 1 dag doorheen gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Ja zij was leuk he! Op een gekke manier. Haha ja. Heerlijk nonchalant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2019 Share Geplaatst 9 oktober 2019 Seizoen 2 begin novemberrrr. Aankoniding op twitter gisteren met James als urn :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Iemand al aan seizoen 2 begonnen? Durf nog niet te kijken. Bang dat het enorm tegenvalt. Dus graag een mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2019 Auteur Share Geplaatst 7 november 2019 Goed dat je het zegt Gertje. Zelf ook nog niet begonnen vanwege de drukte. Hopelijk lukt het dit weekend om te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Is het hele seizoen al beschikbaar dan? Ik meende pas twee afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 Ik heb het gezien. Vind het persoonlijk niet het niveau van seizoen 1 halen maar het is zeker wel leuk om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 Op 9-11-2019 om 13:48 zei Dysproz: Ik heb het gezien. Vind het persoonlijk niet het niveau van seizoen 1 halen maar het is zeker wel leuk om te kijken. Als dat het is dan ga ik niet kijken en de magie van 1 in stand laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten