Geplaatst 10 december 20177 jr. Leuk! Heeft Axel's vader ook trainerdiploma's? Zie het al voor me hoor... Sveinsson wint de CL met PSV, met de winnende van Albert Gudmundsson. :P 10 december 20177 jr. bewerkt door Mangata
Geplaatst 10 december 20177 jr. Auteur [CENTER][IMG]http://i65.tinypic.com/1hvuro.jpg[/IMG] [IMG]http://i64.tinypic.com/5z1tlw.png[/IMG] [spoiler=reacties] @Mangata Nope, zijn vader is een enorme voetbalfan maar heeft gekozen voor het zakenleven i.p.v. zijn hobby. :P @Jornski; @Vlonkie; @OptimistPrima @joosthafner; @Marius; Bedankt voor jullie reactie! [/spoiler][/CENTER]
Geplaatst 10 december 20177 jr. Alles ziet ernaar uit dat de eerste club een IJslandse zal zijn. Ben benieuwd.
Geplaatst 10 december 20177 jr. Beginnen bij de amateurs zou leuk zijn maar ergens op IJsland ook natuurlijk :)
Geplaatst 10 december 20177 jr. Ik zal je ook gaan volgen. Is het nu Axel of Alex? Ik twijfel zeer door je eerste post ;)
Geplaatst 11 december 20177 jr. Succes met je onbekende avontuur :) Maar of je nu 4-4-2 of 4-3-3 wilt spelen is mij niet helemaal helder geworden ;)
Geplaatst 11 december 20177 jr. Je tactische presentatie heeft goede argumenten, maar één ding is het op papier uitleggen, een andere zaak is het in de praktijk laten werken ! Veel zal ook afhangen van je spelersmateriaal, maar ik ben alvast zeer nieuwsgierig naar je clubkeuze en hoe je het gaat aanpakken. Toffe presentatie alvast !
Geplaatst 11 december 20177 jr. Auteur [img]http://i68.tinypic.com/2enq2x3.png[/img] [img]http://i68.tinypic.com/25ic0gl.png[/img] [B]Win de Champions League met een Scandinavisch elftal[/B] De Champions League is het grootste toernooi van Europa en trekt enorm veel kijkcijfers over de hele wereld. Het zou een droom zijn om deze te winnen maar dat is natuurlijk te gemakkelijk. Ik wil hem winnen met een Scandinavisch elftal. Het hoeft geen Scandinavische club te zijn maar het eerste elftal moet wel uit 80% Scandinaviërs bestaan. In de finale moeten alle basis- en wisselspelers een Scandinavische paspoort bevatten, anders wordt de opdracht niet als voltooid beschouwd. [B]Win vijf Europese prijzen[/B] Deze opdracht bevat een mindere moeilijkheidsgraad. Ik moet vijf Europese prijzen winnen. De Champions League, Europa League en Europese Super Cup worden als Europese prijs beschouwd. [B]Win tien hoogste divisies[/B] Bijna ieder land bevat wel een aantal verschillende divisies, ik zal tien hoogste divisies moeten winnen. Dus bijvoorbeeld de Nederlandse Eredivisie is geldig, maar de Jupiler League niet. De Premier League is geldig, maar de Championship niet. Ik zal dit moeten doen met minstens drie verschillende clubs. [B]Je Scandinavische speler wint de Ballon d'Or[/B] Deze opdracht is een pittige doelstelling omdat ik er zelf weinig invloed op hebt. Een speler met Scandinavische paspoort die op dat moment bij mijn club onder contract staat moet de Ballon d'Or winnen. [B]Drie Scandinavische spelers winnen Golden Boy Award[/B] Deze challenge spreekt voor zich. Al voeg ik er wel aan toe dat het drie verschillende spelers moeten zijn. Deze speler moet op dat moment bij mijn club onder contract staan. [B]Win een WK of EK[/B] Deze opdracht is ook een pittige uitdaging. Ik zal niet alleen een WK of EK moeten winnen, dit zal met een Scandinavisch nationaal elftal moeten gebeuren. [B]Bezet plek 1 op de FIFA wereldranglijst[/B] De FIFA wereldranglijst is een soort reputatielijst van nationale elftallen. Ik zal de eerste plaats moeten bezetten met je raadt het al, een Scandinavisch nationaal team. [B]Word de beste Scandinavische manager[/B] Deze opdracht zal ik vanzelf wel een keer voltooien. Als ik die tien divisies binnenhaal en Europese prijzen win weet ik zeker dat ik de eerste plaats zal gaan bezetten. [spoiler=reacties] @Mangata @Jornski @Marius Dat zien jullie in de volgende update, Scandinavische clubs hebben wel een streepje voor natuurlijk. :) @Vlonkie @LouisPSV @DeJarnoxD @Reidar Oeps, je hebt me betrapt op een typfoutje. Ook direct in het grootste lettertype van de update.. Het is Axel Sveinsson. ;) @Niejo101 Mijn voorkeur gaat uit naar 4-3-3 maar op het niveau waar ik ga starten zal dit niet echt bij de spelers passen. Daarom zal ik voornamelijk met 4-4-2 spelen en regelmatig een andere formatie uitproberen. Het ligt volledig aan het spelersmateriaal waarmee ik mag werken. Als ik op een hoger niveau zit wil ik naar het 4-3-3 toe gaan werken en een selectie opbouwen die hier perfect mee om kan gaan. @True_Legend Dat is vaak het grootste probleem. Ik heb vaak uren na zitten denken hoe ik een formatie goed kan laten lopen, en uiteindelijk kom je amper aan aanvallen toe, dat zijn de harde wetten van Football Manager. Bedankt voor je compliment. @W8er Dan zit je hier goed, een IJslander met alleen een simpel diploma op zak zal niet in de grote competities mogen starten. :)[/spoiler] 11 december 20177 jr. bewerkt door Romero
Geplaatst 11 december 20177 jr. Mooie uitdaging hoor. Ik hoop wel dat die CL winnen met een Scandinavisch elftal uiteindelijk ook een Scandinavische club zal zijn. Het lijkt me wat vreemd om anders 80% Scandinaviërs in het eerste elftal te hebben.
Geplaatst 11 december 20177 jr. Jij hebt er zin in ;c ;c Weet niet of het allemaal haalbaar zal zijn maar ik hoop t van harte voor je!
Geplaatst 11 december 20177 jr. Leuk begin en je hebt heerlijke doelen gesteld . Of ze haalbaar zijn ? We zullen zien
Geplaatst 11 december 20177 jr. Qua doelstellingen ben je echt heel ambitieus, maar wat ben je voor een coach als je geen ambitie toont ... Het feit dat je voor Scandinivië keist, maakt de utidaging en het avontuur nog groter ! Ik denk toch dat je er minstens een tiental seizoenen zal over doen vooraleer je Europees iets van belang zal brengen ... Hopelijk vergis ik mij !