Geplaatst 9 december 20177 jr. In deze update zijn de Nederlandse competities speelbaar: Tweede Divisie, Derde Divisie en Hoofdklasse, met promotie/degradatieregeling. Ik heb ook een KNVB Beker voor amateurs toegevoegd. Daarnaast ook wat Nederlandse media en journalisten toegevoegd. Tips zijn altijd welkom, vragen staan vrij :) Link: https://files.fm/u/czzpgqg3 9 december 20177 jr. bewerkt door Pa+rick
Geplaatst 11 december 20177 jr. Geen promotie en degradatie in Hoofdklasse A en B Zondag. Derde Divisie B geen degradatie. Derde Divisie A 4 promoties. Wel mooi geprobeerd hoor, wel cool die KNVB Amateur beker.
Geplaatst 11 december 20177 jr. Auteur Geen promotie en degradatie in Hoofdklasse A en B Zondag. Derde Divisie B geen degradatie. Derde Divisie A 4 promoties. Wel mooi geprobeerd hoor, wel cool die KNVB Amateur beker. Dat is gek, immers stel je die promotie/degradatie niet per competitie vast maar per divisie...
Geplaatst 11 december 20177 jr. Dat is gek, immers stel je die promotie/degradatie niet per competitie vast maar per divisie... Weet het ook niet, heb paar keer geladen en nog eens geladen. Die update van Claassen die de mega leagues doet heeft ook problemen. Daar promoveerd er maar 1 club naar derde divisie zondag en 4 op zaterdag, moeten er toch 2 zijn in beide divisies? Ook had daar 1 divisie geen promo. Denk dat het te maken heeft met die zaterdag en zondagregels? Nederland heeft best een ingewikkeld structuur wat dat betreft met die zaterdag en zondag divisies. Denk dat dit niet te doen is in editor. Ligt niet aan jouw, maar gewoon aan SI...lol
Geplaatst 11 december 20177 jr. Auteur Weet het ook niet, heb paar keer geladen en nog eens geladen. Die update van Claassen die de mega leagues doet heeft ook problemen. Daar promoveerd er maar 1 club naar derde divisie zondag en 4 op zaterdag, moeten er toch 2 zijn in beide divisies? Ook had daar 1 divisie geen promo. Denk dat het te maken heeft met die zaterdag en zondagregels? Nederland heeft best een ingewikkeld structuur wat dat betreft met die zaterdag en zondag divisies. Denk dat dit niet te doen is in editor. Ligt niet aan jouw, maar gewoon aan SI...lol Die regels zijn in principe gewoon gelijk, daar zou het niet aan kunnen liggen...zal eens kijken.
Geplaatst 11 december 20177 jr. Die regels zijn in principe gewoon gelijk, daar zou het niet aan kunnen liggen...zal eens kijken. Er degradeerde volgens mij vanaf tweede naar derde divisie 2 clubs naar zaterdag en niet 1 op beiden divisies, zowel zaterdag als zondag? Claassen had precies hetzelfde.
Geplaatst 11 december 20177 jr. Auteur Er degradeerde volgens mij vanaf tweede naar derde divisie 2 clubs naar zaterdag en niet 1 op beiden divisies, zowel zaterdag als zondag? Claassen had precies hetzelfde. De aantallen qua promotie/degradatie kloppen wel degelijk. De verdeling tussen de Hoofdklassen en Derde Divisies wisselen omdat het lastig is om de database regio- of speeldaggebonden te maken. Dat is nagenoeg onmogelijk vrees ik.
Geplaatst 11 december 20177 jr. [quote name='Pa+rick'] De aantallen qua promotie/degradatie kloppen wel degelijk. De verdeling tussen de Hoofdklassen en Derde Divisies wisselen omdat het lastig is om de database regio- of speeldaggebonden te maken. Dat is nagenoeg onmogelijk vrees ik.[/QUOTE] Speeldag gaat zowiezo niet, omdat FM die structuur niet kent. Op regio kan je volgens mij wel indelen. @Tobcoach weet er meer van
Geplaatst 13 december 20177 jr. @Pa+rick heb je hier ook de update van [URL="https://forum.manutd.nl/forum/football-manager-2018/downloads-ap/overig-ao/data-updates-ab/7670951-9-12-2017-fm18-transfers-data-update-fm-date-update-x-2018?goto=newpost"][FM18] Transfers & Data Update FM Date Update X 2018[/URL] verwerkt?
Geplaatst 14 december 20177 jr. De aantallen qua promotie/degradatie kloppen wel degelijk. De verdeling tussen de Hoofdklassen en Derde Divisies wisselen omdat het lastig is om de database regio- of speeldaggebonden te maken. Dat is nagenoeg onmogelijk vrees ik. Regiogebonden competities zijn wel degelijk mogelijk, maar het kost veel tijd om dat te regelen. Je moet bij elke stad de GPS-coordinaten invoeren, vervolgens bij elke club de voorkeurscompetities per niveau aangeven (alleen als er meerdere competities per niveau zijn, dus beginnend vanaf de Derde Divisie) en je moet per competitie aangeven wat de noord-, zuid- oost- en west-grenzen zijn in de vorm van de steden. En dan nog werkt dat niet 100% perfect, want het komt vrij vaak voor dat een club uit bv. Overijssel terechtkomt in een competitie van bv. district Zuid1. Speeldaggebonden is onmogelijk, althans ik heb dat nog nooit voor elkaar gekregen. Nederland is zo'n beetje het enige land ter wereld dat zo'n scheiding hanteert en de makers van het spel gaan nog niet zover dat ze dat willen faciliteren. Je zult dus nooit kunnen voorkomen dat zaterdagclubs in zondagcompetities terechtkomen en omgekeerd.