Chris.tiaan Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Ayoub heeft reclame gemaakt. Wat voor spel is het, met welk spel te vergelijken? PUBG. Er vliegt een bus over een eiland waar 100 man in zitten zonder wapens, je springt er uit wanneer je wilt en op het eiland liggen random wapens en armors geplaatst. De gene die als enige overblijft wint. Zou op youtube ff wat filmpjes kijken van streamers, daarnaast is het ook gratis dus zou het gewoon even downloaden. 12 maart 2018 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Aight, thanks. Zie dat het ook op PS4 te verkrijgen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Aight, thanks. Zie dat het ook op PS4 te verkrijgen is. Meeste mensen hier spelen op ps4. Kan je in squad met Magikarp, Kokkie en JV. Leer je van de beste! :)Hoewel Keida nog beter is :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Gister 2e win gepakt in squads. Super saai potje wel zeg. Volgens mij hadden we samen 3 kills. Kwamen gewoon niemand tegen tot 3 squads over waren en ze elkaar afmaakten. Pompte 1 van ons er 1 snipe kogel in en klaar was kees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Haha. Ik ben fan van solo maar vind het niet erg om ook wel eens met andere te spelen. Ben totaal geen fan van duo. Heb nu 121 solo, 38 duo en 114 squad wins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Speel dit ook sinds kort op de PS4. Opzich wel lachen maar moet er nog erg inkomen qua schieten en bouwen. Wel een kwestie van al doende leert men. Als er binnenkort eens een MU squad wordt gespeeld hou ik me aanbevolen, verwacht echter niet veel van me ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2018 [quote name='Fabian.']Speel dit ook sinds kort op de PS4. Opzich wel lachen maar moet er nog erg inkomen qua schieten en bouwen. Wel een kwestie van al doende leert men. Als er binnenkort eens een MU squad wordt gespeeld hou ik me aanbevolen, verwacht echter niet veel van me ;c[/QUOTE] Kan wel eens ja. Hier denk ik 3-4 weken nauwelijks gespeeld. Sinds een paar dagen weer aangeslingerd, is wel weer ff wennen zeg :D Paar potjes met @Juca gedaan maar hoor 0 verschil met die andere gasten met dat Gronings accent dus dat is qua communicatie ook behelpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 maart 2018 Share Geplaatst 14 maart 2018 Meeste mensen hier spelen op ps4. Kan je in squad met Magikarp, Kokkie en JV. Leer je van de beste! :)Hoewel Keida nog beter is :P Magikarp? Wie is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 Nou gisteren geintstalleerd en ik kan er echt geen tyfus van. Wel 5 kills gemaakt in 3 potjes, waaronder een 168m sniper kill (hij zat overigens wel stil), maar dat zegt denk ik meer over het niveau van de anderen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 [quote name='Magikarp'] Kan wel eens ja. Hier denk ik 3-4 weken nauwelijks gespeeld. Sinds een paar dagen weer aangeslingerd, is wel weer ff wennen zeg :D Paar potjes met @Juca gedaan maar hoor 0 verschil met die andere gasten met dat Gronings accent dus dat is qua communicatie ook behelpen.[/QUOTE] Haha engerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 Haha engerd Idd engerd hahha Ik heb 1,5-2 jaar CS met je gespeeld heb je altijd kunnen verstaan/begrijpen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 15 maart 2018 Share Geplaatst 15 maart 2018 Vanmiddag met de nummer 1 in solowins AlexRamiGaming gespeeld. 2x Squad. Helaas geen echte goede potjes. 1e pot liep hij ons te fucken door ons te teamkillen met impulse granades. 2e pot wou hij naar Tilted. Naja was lache om mee te spelen maar had toch ff zin in een goede pot. Hij speelde overigens met meerdere kijkers. Hij heeft 600k abonnees op youtube. Had een giveaway gewonnen en mocht in zijn friendlist. Wel lache. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 Liep ie weer te kutten ja? Vind het echt een aparte gozer. Ene moment likeable, andere moment echt een mafkees. Ook dat filmpje dat ie gebanned werd :D Vanmiddag eens squads spelen? @keida Hebben we eventueel nog plek voor een iemand, liefst wel met communicatie via Discord/Skype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 [quote name='JanVertonghen'']Liep ie weer te kutten ja? Vind het echt een aparte gozer. Ene moment likeable, andere moment echt een mafkees. Ook dat filmpje dat ie gebanned werd :D Vanmiddag eens squads spelen? @keida Hebben we eventueel nog plek voor een iemand, liefst wel met communicatie via Discord/Skype.[/QUOTE] Ja hoezo werd hij gebanned? Heb daar helemaal niks van meegekregen. Vandaag gaat mij niet lukken. Morgen als de jeugdwedstrijden zijn afgelast kan ik de hele dag. Anders bardienst. Zondag zelf voetballen en een feestje. Anders maandag? Druk weekend sorry haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 @keida je laatste Youtube video upload kan echt niet eerste 5 minuten schiet je jezelf al 3x dood met RPG :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 16 maart 2018 Share Geplaatst 16 maart 2018 [quote name='Kyrill']@keida je laatste Youtube video upload kan echt niet eerste 5 minuten schiet je jezelf al 3x dood met RPG :-D[/QUOTE] Hahaha ja RPG is mijn favoriete wapen, maar omg wat blaas ik mijzelf vaak op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 Ook maar is gedownload. Dat bouwen, elke keer schakelen naar F1, F2 etc. Gaat nog niet erg snel :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 [quote name='Kokkie']@keida vanavond wat potjes? Wel ff zin om in goede squad lobby's te komen. Duo battle fights zijn fun maar gebeuren niet heel veel en minder chaotisch dan in squads :mrg:[/QUOTE] Prima. M'n psn is kroest94. Ik heb sowieso niks met duo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Prima. M'n psn is kroest94. Ik heb sowieso niks met duo. Toevallig al aanwezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Toevallig al aanwezig? Ik zet hem net 5 sec geleden aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Ik zet hem net 5 sec geleden aan. Ik ga over 10 minuten ff eten, haal je een uurtje of 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Kan ik mee kijk verzoek indienen @keida ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2018 (bewerkt) :-D godver. Ging eens een potje van dat Blitz doen met squad fill. Teamgenoten al snel dood, opeens Chris Kyle aan de knoppen hier. Raakte spontaan alles. 2e geworden. Liep met 20/50 rond en kon nergens meds vinden helaas 19 maart 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Hij is aan het streamen volgens mij? We spelen nu squads, net eerste win binnen ;c Goede winst partij!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten