Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

Ayoub heeft reclame gemaakt. Wat voor spel is het, met welk spel te vergelijken?

PUBG. Er vliegt een bus over een eiland waar 100 man in zitten zonder wapens, je springt er uit wanneer je wilt en op het eiland liggen random wapens en armors geplaatst. De gene die als enige overblijft wint. Zou op youtube ff wat filmpjes kijken van streamers, daarnaast is het ook gratis dus zou het gewoon even downloaden.

bewerkt door Chris.tiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel dit ook sinds kort op de PS4. Opzich wel lachen maar moet er nog erg inkomen qua schieten en bouwen. Wel een kwestie van al doende leert men. Als er binnenkort eens een MU squad wordt gespeeld hou ik me aanbevolen, verwacht echter niet veel van me ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Fabian.']Speel dit ook sinds kort op de PS4. Opzich wel lachen maar moet er nog erg inkomen qua schieten en bouwen. Wel een kwestie van al doende leert men. Als er binnenkort eens een MU squad wordt gespeeld hou ik me aanbevolen, verwacht echter niet veel van me ;c[/QUOTE] Kan wel eens ja. Hier denk ik 3-4 weken nauwelijks gespeeld. Sinds een paar dagen weer aangeslingerd, is wel weer ff wennen zeg :D Paar potjes met @Juca gedaan maar hoor 0 verschil met die andere gasten met dat Gronings accent dus dat is qua communicatie ook behelpen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Magikarp'] Kan wel eens ja. Hier denk ik 3-4 weken nauwelijks gespeeld. Sinds een paar dagen weer aangeslingerd, is wel weer ff wennen zeg :D Paar potjes met @Juca gedaan maar hoor 0 verschil met die andere gasten met dat Gronings accent dus dat is qua communicatie ook behelpen.[/QUOTE] Haha engerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag met de nummer 1 in solowins AlexRamiGaming gespeeld. 2x Squad. Helaas geen echte goede potjes. 1e pot liep hij ons te fucken door ons te teamkillen met impulse granades. 2e pot wou hij naar Tilted. Naja was lache om mee te spelen maar had toch ff zin in een goede pot. Hij speelde overigens met meerdere kijkers. Hij heeft 600k abonnees op youtube. Had een giveaway gewonnen en mocht in zijn friendlist. Wel lache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='JanVertonghen'']Liep ie weer te kutten ja? Vind het echt een aparte gozer. Ene moment likeable, andere moment echt een mafkees. Ook dat filmpje dat ie gebanned werd :D Vanmiddag eens squads spelen? @keida Hebben we eventueel nog plek voor een iemand, liefst wel met communicatie via Discord/Skype.[/QUOTE] Ja hoezo werd hij gebanned? Heb daar helemaal niks van meegekregen. Vandaag gaat mij niet lukken. Morgen als de jeugdwedstrijden zijn afgelast kan ik de hele dag. Anders bardienst. Zondag zelf voetballen en een feestje. Anders maandag? Druk weekend sorry haha.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kokkie']@keida vanavond wat potjes? Wel ff zin om in goede squad lobby's te komen. Duo battle fights zijn fun maar gebeuren niet heel veel en minder chaotisch dan in squads :mrg:[/QUOTE] Prima. M'n psn is kroest94. Ik heb sowieso niks met duo.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D godver. Ging eens een potje van dat Blitz doen met squad fill. Teamgenoten al snel dood, opeens Chris Kyle aan de knoppen hier. Raakte spontaan alles. 2e geworden. Liep met 20/50 rond en kon nergens meds vinden helaas

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites