Jump to content

Fortnite


Magikarp
 Share

Recommended Posts

[quote name='Kyrill']Was heerlijk mannen!! @Kokkie @JanVertonghen' @Ivoo denk ik? Iig stukken beter dan de vorige keer ;c[/QUOTE] Volgende keer moeten we wel even communicatie regelen, want dat ging niet heel erg goed. Verder pech dat we geen bijzondere wapens hadden, hadden Pleasant Park voor onszelf na wat kills, maar we kregen niks echt goeds. Dan ook nog tegen een squad die het spelletje wel begreep en die precies op het goede moment kwam pushen... Helaas. Volgende keer beter.
Link to comment
Share on other sites

 

Volgende keer moeten we wel even communicatie regelen, want dat ging niet heel erg goed. Verder pech dat we geen bijzondere wapens hadden, hadden Pleasant Park voor onszelf na wat kills, maar we kregen niks echt goeds. Dan ook nog tegen een squad die het spelletje wel begreep en die precies op het goede moment kwam pushen... Helaas. Volgende keer beter.

 

We hadden idd kut/geen bijzondere wapens....Ik had 3 dezelfde SMGs :r Ja precies,.volgende keer beter. Maar ondanks communicatie niet heel goed ging volgde ik jullie nu iig flink meer dan de vorige keer.

Link to comment
Share on other sites

Waarom pak je drie keer hetzelfde wapen?

 

Sinds vorige week speel ik ook af en toe Fortnite. Voordeel tov PUBG is dat het voor mij veel soepeler loopt. Wel is het een stuk gemakkelijker en veel minder spannend. Bij PUBG drie keer een chicken dunner gehaald in een paar maanden. Hier had ik mijn eerste win al na vier potjes. Bouwen is ff wennen, maar maakt het uiteraard een stuk simpeler om hoog te komen.

Edited by Marc.
Link to comment
Share on other sites

Waarom pak je drie keer hetzelfde wapen?

 

Sinds vorige week speel ik ook af en toe Fortnite. Voordeel tov PUBG is dat het voor mij veel soepeler loopt. Wel is het een stuk gemakkelijker en veel minder spannend. Bij PUBG drie keer een chicken dunner gehaald in een paar maanden. Hier had ik mijn eerste win al na vier potjes. Bouwen is ff wennen, maar maakt het uiteraard een stuk simpeler om hoog te komen.

 

Gewoon niks beters was helemaal niks....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meer mensen die dit zijn gaan spelen? Speel dit tegenwoordig echt ongekend veel, volgens mij nog nooit zo snel zoveel uren in een spel gestopt als bij deze. Heerlijk spelletje. Gaat ook steeds beter, als we onze landing overleven en wat materiaal hebben komen we negen van de tien keer wel ver of winnen we hem. Moet alleen beter worden bij de landing (met bijvoorbeeld een SMG of shotgun), met een shotgun (heel wisselvallig, ene keer raak ik hem meteen in zijn kop en de andere keer mis ik vijf keer, maar soms ook dat die hits niet kloppen) en ik moet iets verzinnen tegen die grenade launcher. Wat een nep ding is dat zeg. Ziek hoge fire rate en damage, als iemand op de grond staat moet je drie keer achter elkaar schieten en dan kan je bijna niks doen om jezelf te redden. Enige wat volgens mij helpt is naar achter springen en als een malle bouwen. Fort heb je ook binnen een paar seconden weg met dat ding. Mogen ze wat mij betreft wel een beetje minder goed maken, lagere fire rate, kleiner magazijn of minder damage ofzo. Doen ze vast nog wel, volgens mij is daar over het algemeen vrij veel kritiek op.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Speel het voornamelijk omdat PUBG nog steeds dikke optimalisatie nodig heeft. Het battle royale concept is gewoon heel verslavend. Bluehole kan wel wat leren van Fortnite qua performance, loopt lekker soepel over het algemeen.

 

Verder vind ik het landen juist vrij simpel tov PUBG. Ben altijd als eerste in een dorp geland en kan daardoor lekker makkelijk overzicht houden waar iedereen is. Lijkt wel alsof bijna niemand weet hoe je fatsoenlijk moet skydiven.

 

Grenade launcher vind ik niet zon probleem. Zeker voor de endgame vind ik het een essentieel wapen. Anders is 99 van de 100 keer degene met het grootste fort de winnaar.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Marc.']Speel het voornamelijk omdat PUBG nog steeds dikke optimalisatie nodig heeft. Het battle royale concept is gewoon heel verslavend. Bluehole kan wel wat leren van Fortnite qua performance, loopt lekker soepel over het algemeen. Verder vind ik het landen juist vrij simpel tov PUBG. Ben altijd als eerste in een dorp geland en kan daardoor lekker makkelijk overzicht houden waar iedereen is. Lijkt wel alsof bijna niemand weet hoe je fatsoenlijk moet skydiven. Grenade launcher vind ik niet zon probleem. Zeker voor de endgame vind ik het een essentieel wapen. Anders is 99 van de 100 keer degene met het grootste fort de winnaar.[/QUOTE] Vind dat PUBG er trouwens echt voor geen meter uit zien. Fortnite daarentegen wel, ondanks het 'cartoon'-concept. En die laatste zin, tja. Is de bedoeling toch? Daarom heb je ook materiaal. Je kan zelf ook gewoon wat bouwen, zo'n groot fort is niet altijd handig. Kijk maar naar zo'n AlexRamiGaming, die man bouwt enkel een torentje en pakt iedereen. Net stonden @Kokkie en ik met twee torentjes in de laatste cirkel, komt er een leuk doen met een grenade laucher. Stond als een gek te bouwen weer, maar de hele teringzooi bleef ontploffen en uiteindelijk was ik dood. Leuk man. Is echt een van de weinige kritiekpuntjes die ik heb, samen met de bouwbugs die er nu zijn en die shotgun-hits die soms een beetje raar zijn (opeens 7 damage enzo).
Link to comment
Share on other sites

Graphics geef ik niet veel om. Maar wanneer je de graphics ziet dan is het wel een schande dat de performance zo slecht is. Maar qua spanning is PUBG vele malen beter dan Fortnite. Ook een stuk meer slopend voor je mentale toestand huhu.

 

Op het BR concept na zijn het totaal verschillende games en daarom ook heel goed naast elkaar te spelen.

 

Het bouwen is een middel, niet het doel. Juist door te bouwen trek je aandacht. Je hebt een betere positie maar bent ook makkelijk te spotten. Door te sluipen ben je moeilijker te spotten, maar is het ook moeilijker om een aanval af te wenden. Juist wel een goede balans denk ik. De randomness van de Shotgun is wel erg vervelend inderdaad.

 

Ben wel benieuwd naar die nieuwe gun. Echt een gun die wel eens heel OP kan worden.

Edited by Marc.
Link to comment
Share on other sites

Loopt echt als een tiet inderdaad. Bouwen gaat retesnel en shotgun gaat ook steeds beter. Kunst is gewoon om zo dicht mogelijk bij iemand te komen, dan als eerste springen en je aim naar zijn kop toe brengen. Deed het eerst op kleinere afstanden, maar dan is het nog best lastig om iemand echt vol op zijn kop te hitten. Als je zowat tegen hem aan staat is dat een stuk makkelijker en heb je veel meer kans dat het een 100+/200+ hit is. Verder is snel bouwen gewoon het eerste wat je moet leren, daar red je jezelf echt zo ongekend vaak mee. Dat het een middel is klopt, maar wel een heel belangrijk middel. Die echt ziek goede gasten zeggen ook niet voor niks dat je eerst moeten bouwen, dan pas schieten en dat je aim nog zo goed kan zijn, maar dat je in de meeste gevallen verliest als je niet bouwt en je tegenstander wel. En die minigun, tja. Makkelijk te hitten, maar @Kokkie en ik speelden net een pot... Final circle, twee tegen twee. Een van hun had een minigun en de andere een grenade launcher. Sta je dan 25.000 muren te bouwen :D Als je dan pech hebt word je gepakt door zo'n neppe granaat en zie je '#2 ... WON THE GAME' staan. Blijft wel echt een lekker spelletje, spelen het echt helemaal kapot.
Link to comment
Share on other sites

Ik bouw wel hoor. Maar ik ben het er niet mee eens dat de grenade launchers/ rocket launchers het spel verpesten. Zorgen voor de juiste balans.

 

Wel netjes hoor, 25 winstpercentage. Beetje jammer dat je het als een sneer moet brengen. Maar dat zijn we van je gewend.

 

Minigun is trouwens best handig in bepaalde situaties. Wanneer je iemand spot bijvoorbeeld en hij probeert gelijk als een malle een verdediging op te bouwen. Gewoon ff sprayen met de mini en hij geeft het wel op. Dan meteen schakelen naar een ar en je hebt hem binnen een paar seconden.

 

Ik snap alleen niet dat mensen het gebruiken om daadwerkelijk aan te vallen. Totaal niet accuraat en traag.

Edited by Marc.
Link to comment
Share on other sites

Ik bouw wel hoor. Maar ik ben het er niet mee eens dat de grenade launchers/ rocket launchers het spel verpesten. Zorgen voor de juiste balans.

 

Rocket launcher wel, grenade launcher niet. Gaan we het alleen nooit over eens worden ;c Probleem met die minigun is dat je gewoon te lang in het zicht van andere spelers staat. Stel dat jij mijn muren weg aan het schieten bent, dan sta je open voor iemand anders. Die hoeft dan enkel zijn aim naar je kop toe te brengen, een paar keer R2 te tappen en je zit spontaan in de spectator-modus.

Link to comment
Share on other sites

Toch verkiezen alle (top) players de rocket launcher boven de grenade launcher. Maar het blijft een mening uiteraard.

 

Mwah dat valt reuze mee hoor. Je moet hem ook niet gebruiken om een compleet fort neer te halen. Dat duurt inderdaad te lang. Ik bedoel meer in de situatie dat je vlak achter hem zit en al geraakt hebt en hij snel een defense probeert te bouwen. Snel switchen naar minigun en die tactiek werkt 9/10 keer niet meer.

 

Voor de rest heeft een minigun vrij weinig nut. Ben ik zeer blij mee overigens. Had echt de verwachting dat dat ding OP zou worden. Gelukkig moet hij eerst warmdraaien en is hij zo scheel als maar kan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...