Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Fortnite

Magikarp

Recommended Posts

18 uur geleden zei JanVertonghen:

Lekker pik. Double RPG is inderdaad echt om te janken. Gelukkig kom je het vrijwel nooit tegen.

Nu nog tijd om te spelen eventueel? Kan een uurtje ofzo.

Zie net pas dat je een bericht had gestuurd op playstation, ik heb dat uit staan op de een of andere manier dus niet gezien. Hier ook niet gekeken. Excuus

Op 1-3-2019 om 19:27 zei MisterX:

Ik snap dit hele spel niet. Wat is er nu leuk aan? Ik weet dat het super populair is, maar toch...

Het is leuker dan andere BR games door het bouw gedeelte. Andere battle royals draaien vooral om placement en je tegenstander outgunnen, bij Fortnite kun je zelf dekking bouwen of agressief bouwen. Komt imo gewoon meer skill bij kijken. Dat maakt het voor mij leuk.

1 uur geleden zei Jespresso:

Het is leuker dan andere BR games door het bouw gedeelte. Andere battle royals draaien vooral om placement en je tegenstander outgunnen, bij Fortnite kun je zelf dekking bouwen of agressief bouwen. Komt imo gewoon meer skill bij kijken. Dat maakt het voor mij leuk.

Gezien je antwoord denk ik dat mijn vraag niet ging over fortnite, maar over het hele battle royal genre. 

Op 3-3-2019 om 09:41 zei Jespresso:

Het geeft een extra dimensie inderdaad, het bouwen. Juist een die ikzelf danweer hekel, doe mij maar een PUBG. Alleen kan ik dat niet spelen op mijn laptop en op de PS4 nog niet uit. ?

6 minuten geleden zei RanDMC:

Het geeft een extra dimensie inderdaad, het bouwen. Juist een die ikzelf danweer hekel, doe mij maar een PUBG. Alleen kan ik dat niet spelen op mijn laptop en op de PS4 nog niet uit. ?

Ieder zn ding natuurlijk. Vind bij dat soort spellen dan al snel ieder potje hetzelfde worden. Bij Fortnite gewoon veel meer variaties om je tegenstander te outplayen imo.

22 uur geleden zei Jespresso:

Battle Royale is gewoon last man of last team standing. 

Ik ken het genre. Ik ben vooral benieuwd wat jullie zo aantrekkelijk vinden aan het genre. Ik heb er zelf niets mee, dus ik ben voornamelijk benieuwd waarom andere het wel geweldig vinden. 

1 uur geleden zei MisterX:

Ik ken het genre. Ik ben vooral benieuwd wat jullie zo aantrekkelijk vinden aan het genre. Ik heb er zelf niets mee, dus ik ben voornamelijk benieuwd waarom andere het wel geweldig vinden. 

Meer denkwerk, tactisch dan gewoon shooters waarbij je kan respawnen denk ik. Daar kun je blind een mensenmassa inlopen en gewoon weer respawnen, als je dat bij een BR doet kun je terug naar de lobby en weer helemaal opnieuw beginnnen.

2 uur geleden zei MisterX:

Oerinstinct. Overleven ten koste van anderen en profiteren van hun dood.

Op 7-3-2019 om 11:57 zei RanDMC:

Als dat op de ps4 net zon drama word als op de Xbox ga je het beter overslaan. Slecht geoptimaliseerd spel zeg. Jezus. 

10 minuten geleden zei Jespresso:

Call of Duty / Blackout of hoe je het wil noemen is volgens mij wel een beetje aan het doodbloeden. Dan kun je beter gewoon Apex downloaden, imo. Is nog gratis ook.

Kun je niet echt met elkaar vergelijken hoor. Op zich valt het, op de pc, mee. Lobby’s waren wat lastiger toen apex uit kwam, maar inmiddels zit je zo weer in een lobby. Toevallig gisteren voor het eerst weer gespeeld in een maandje tijd. Ze hebben wat zaken aangepast die het spel wel ten goede komen. 

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Kun je niet echt met elkaar vergelijken hoor. Op zich valt het, op de pc, mee. Lobby’s waren wat lastiger toen apex uit kwam, maar inmiddels zit je zo weer in een lobby. Toevallig gisteren voor het eerst weer gespeeld in een maandje tijd. Ze hebben wat zaken aangepast die het spel wel ten goede komen. 

Dan heb ik niets gezegd ? 

Op 28-2-2019 om 11:17 zei JanVertonghen:

Meh. Had meer verwacht. Niet alleen van de map, maar ook qua wapens enzo. Al zullen ze dat wel geleidelijk aan doen, aangezien die scheur bijvoorbeeld ook nog bij Pleasant Park loopt (volgens mij). 

Gelukkig hebben ze wel de infinite dab weer verlengd! Godverdomme zeg. Ze trollen ons daar echt hoor.

Fortnite back at it again

• Reduced infinite dab duration from 12 hours to 11 hours in the front end
  • Just kidding, Increased Infinite dab duration from 12 hours to 13 hours in the front end