Djurovski Geplaatst 19 april 2019 Share Geplaatst 19 april 2019 29 minuten geleden zei Jespresso: Skill gap is tegenwoordig al enorm groot. Lastig om nu nog in te stappen. Kleine martelt maar wat aan. Heb er zelf toch nauwelijks tijd voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 april 2019 Share Geplaatst 20 april 2019 8e geworden ik ben tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 @JanVertonghen Hoe is het met je Fortnite breakdown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 47 minuten geleden zei Jespresso: @JanVertonghen Hoe is het met je Fortnite breakdown Goed hoor. Heb het toevallig een paar dagen geleden van mijn PS4 moeten verwijderen om ruimte te maken voor COD. Eerlijk is eerlijk, deed het met pijn in mijn hart. Nieuwe seizoen niet eens geprobeerd. Leuk dat ze een nieuwe map hebben, maar vond er verder weer veel gekke items/bugs/glitches/... in zitten en het is natuurlijk ronduit belachelijk dat ze nog steeds geen Duo Arena toegevoegd hebben. Dan hoeft het voor mij niet meer. Inmiddels al zo lang niet meer gespeeld dat ik ook weinig tot geen behoefte meer heb om hem aan te slingeren. Heel jammer wel natuurlijk, was in zijn hoogtijdagen echt een geweldige game. Misschien dat ik hem over een tijdje nog eens download, maar voorlopig vermaak ik me wel met COD (lekker spelletje hoor, moet je ook halen man) en in mindere mate met FIFA. FM binnenkort ook. Genoeg alternatieven meneer Jespresso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 @JanVertonghen Ben bang dat je COD gelijk op marktplaats knalt als je een paar rondjes met mij speelt. FM kijk ik wel weer naar uit. Nog helemaal geen tijd gehad voor Chapter 2 eigenlijk, maar heb ook helemaal geen zin in solos, fucking hersendodend is dat. Zie wel wat ik de komende tijd ga spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 2 minuten geleden zei Jespresso: @JanVertonghen Ben bang dat je COD gelijk op marktplaats knalt als je een paar rondjes met mij speelt. FM kijk ik wel weer naar uit. Nog helemaal geen tijd gehad voor Chapter 2 eigenlijk, maar heb ook helemaal geen zin in solos, fucking hersendodend is dat. Zie wel wat ik de komende tijd ga spelen. Hoef je niet bang voor te zijn hoor. Speel nu met @Magikarp en die heeft na aardig wat jaartjes het verschil tussen zijn linker en rechter analoge stick nog steeds niet gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2019 Zolang ik maar het verschil tussen de linker en de rechtertepel van je zus weet te vinden pisventje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Dat is een man @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) 22 minuten geleden zei JanVertonghen: Dat is een man @Magikarp Je zus is een man? Dacht dat ze alleen in Kattuk vreemde gezinsconstructies hadden Maar cod is een prima spel @Jespresso lekker spelen lijkt me reuze gezellig 29 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Je zus is een man? Dacht dat ze alleen in Kattuk vreemde gezinsconstructies hadden Maar cod is een prima spel @Jespresso lekker spelen lijkt me reuze gezellig Mijn rages zijn op zijn tijd spectaculair dus dat is voor iedereen gezellig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Nou, maar eens geprobeerd! Zal zeker niet alle opties snappen met battlepacks en dergelijke maar het gaat niet slecht. 10 potjes gedaan, 1 keer eerste geworden, 2 x 3e en 5 keer in de top 20. Wat kan je nog meer doen? Ergens wapens upgraden in het menu ouzo of andere dingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Op 12-5-2020 om 15:31 zei ElPrincipito: Nou, maar eens geprobeerd! Zal zeker niet alle opties snappen met battlepacks en dergelijke maar het gaat niet slecht. 10 potjes gedaan, 1 keer eerste geworden, 2 x 3e en 5 keer in de top 20. Wat kan je nog meer doen? Ergens wapens upgraden in het menu ouzo of andere dingen? Nee, elk potje begint iedereen gelijk. Dus zonder materialen en zonder wapens. Gelijke kansen dus voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Vind het wel eens leuk om te doen met de zoon maar ben hier zelf super slecht in haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Voor degene die eens met mij een potje willen spelen voeg me maar toe: Chrisje1993 Laat wel even weten wat jou ingame naam is! 21 juli 2021 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 @Stefan. kom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GamingPro24 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Iemand die zero build speelt hier? Ben zelf champ rank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Ja ik nog wel eens, maar vrij weinig ranked omdat ik vooral duo's speel met mijn zoontje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten