Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Jespresso:

@JanVertonghen Hoe is het met je Fortnite breakdown

Goed hoor. Heb het toevallig een paar dagen geleden van mijn PS4 moeten verwijderen om ruimte te maken voor COD. Eerlijk is eerlijk, deed het met pijn in mijn hart. Nieuwe seizoen niet eens geprobeerd. Leuk dat ze een nieuwe map hebben, maar vond er verder weer veel gekke items/bugs/glitches/... in zitten en het is natuurlijk ronduit belachelijk dat ze nog steeds geen Duo Arena toegevoegd hebben. Dan hoeft het voor mij niet meer. Inmiddels al zo lang niet meer gespeeld dat ik ook weinig tot geen behoefte meer heb om hem aan te slingeren. Heel jammer wel natuurlijk, was in zijn hoogtijdagen echt een geweldige game. Misschien dat ik hem over een tijdje nog eens download, maar voorlopig vermaak ik me wel met COD (lekker spelletje hoor, moet je ook halen man) en in mindere mate met FIFA. FM binnenkort ook. Genoeg alternatieven meneer Jespresso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jespresso:

@JanVertonghen Ben bang dat je COD gelijk op marktplaats knalt als je een paar rondjes met mij speelt. FM kijk ik wel weer naar uit.

Nog helemaal geen tijd gehad voor Chapter 2 eigenlijk, maar heb ook helemaal geen zin in solos, fucking hersendodend is dat. Zie wel wat ik de komende tijd ga spelen.

Hoef je niet bang voor te zijn hoor. Speel nu met @Magikarp en die heeft na aardig wat jaartjes het verschil tussen zijn linker en rechter analoge stick nog steeds niet gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, maar eens geprobeerd! Zal zeker niet alle opties snappen met battlepacks en dergelijke maar het gaat niet slecht. 

10 potjes gedaan, 1 keer eerste geworden, 2 x 3e en 5 keer in de top 20. 

Wat kan je nog meer doen? Ergens wapens upgraden in het menu ouzo of andere dingen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2020 om 15:31 zei ElPrincipito:

Nou, maar eens geprobeerd! Zal zeker niet alle opties snappen met battlepacks en dergelijke maar het gaat niet slecht. 

10 potjes gedaan, 1 keer eerste geworden, 2 x 3e en 5 keer in de top 20. 

Wat kan je nog meer doen? Ergens wapens upgraden in het menu ouzo of andere dingen? 

Nee, elk potje begint iedereen gelijk. Dus zonder materialen en zonder wapens. Gelijke kansen dus voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites