Jump to content
Sign in to follow this  
Richarð.

MU PDC WK Poule 2018

Recommended Posts

[CENTER][B][SIZE=18px]MU PDC WK Poule 2018[/SIZE][/B] [img]https://i.imgur.com/3wgQg5F.png[/img][/CENTER] De vierde editie van de MU PDC WK Poule! De loting heeft plaatsgevonden voor dit jaar en zodoende kunnen de kenners een poging wagen om hun naam aan de erelijst toe te voegen. [B]Spelregels[/B] Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden, vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met tussen haakjes achter hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten (C, G, K etc.). [B]Het ingevulde bestand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box.[/B] De puntentelling gaat als volgt: [Spoiler=Puntentelling:] [B]Voorronde:[/B] Tijdens het toernooi worden er ook voorronden gespeeld. In het bracket de geel gemarkeerde vakken met 2 namen in een vakje. [B]Laat de naam van jou voorspelde winnaar staan en haal de andere naam weg.[/B] Hier kunnen namelijk ook punten behaald worden. Hierbij hoeft nog geen uitslag genoemd te worden. Winnaar goed: 5 punten [B]Eerste ronde (best of 5 sets/first to 3):[/B] Uitslag goed: 5 punten Winnaar goed: 10 punten [B]Tweede ronde (best of 7 sets/first to 4 sets):[/B] Uitslag goed: 10 punten Winaar goed: 20 punten [B]Derde ronde (best of 7 sets/first to 4 sets):[/B] Uitslag goed: 15 punten Winnaar goed: 30 punten [B]Kwartfinale (best of 9 sets/first to 5 sets):[/B] Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 40 punten [B]Halve finale (best of 11 sets/first to 6 sets):[/B] Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed 50 punten [B]Finale (best of 13 sets/first to 7 sets):[/B] Uitslag goed: 25 punten Winnaar goed: 100 punten.[/Spoiler] [B]Extra opmerkingen:[/B] 1. Vergeet bij de wedstrijden uit de voorronde niet de verliezer weg te halen. Hier kun je namelijk 5 punten per wedstrijd mee verdienen! 2. Het is de bedoeling dat het hele speelschema in een keer wordt ingevuld. 3. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. In ronde 2 en 3 is hetzelfde format. [B]DOWNLOADLINK BRACKET:[/B] [URL]http://www15.zippyshare.com/v/eiwmL9AT/file.html[/URL] [B]DEADLINE:[/B] donderdag 14 december 2017 18:00 Je hoeft je niet in te schrijven of iets dergelijks. Gewoon het bracket downloaden en naar mij sturen in een pm. Als er vragen/opmerkingen zijn, post ze dan even in het topic. [spoiler=mentions]@@007mark @Dr. Bibber @cimbomcu @Mvdv @Dysproz @macoronics @Sliepy @ajaxfvr @Magikarp @Tijn @Hixxo @JanVertonghen' ' @Elano @Raymon. @Steven013 @Michaelinho* @Triss @Vitesse88 @henkyh @Bruins @Elsjorro1990 @Tom. [/spoiler] Edited by Richarð.

Zal ergens deze week eens kijken. Zag toch al een aantal leuke matchups in de eerste ronde die lastig te voorspellen zijn.

Moeten we even naar kijken als 'ie officieel niet meedoet. Speelt pas 21 december, dus hij heeft nog even.

Hoeveel gokkers hebben we dit jaar? En misschien nog een reminder eruit?

Dr. Bibber cimbomcu Mvdv Dysproz macoronics Sliepy ajaxfvr Magikarp Tijn HixxoJanVertonghen' ' Elano Raymon. Steven013 Michaelinho* Triss Vitesse88 henkyh BruinsElsjorro1990 Tom.

Hoeveel gokkers hebben we dit jaar? En misschien nog een reminder eruit?

Zit nu op 4, inclusief mijzelf. ;c Maar vorig jaar kreeg ik de meeste ook op de laatste dag. Remindertje wilde ik er net uit gaan gooien, maar heb jij nu al gedaan. ;c

Kuuuuut, helemaal vergeten. Had het weer uitgesteld en zoals altijd gaat dat dan weer helemaal fout :r Excuses.

Erge is overigens dat ik er vanmiddag aan dacht, alleen heb ik tot 18:30 gewerkt, moest ik daarna iets ophalen en toen nog eten :-D Daarna niet meer genoeg tijd over helaas.

Edited by JanVertonghen'

[quote name='Richarð.']Je mag mij de wedstrijden van vandaag (en eventueel morgen) sturen en daarna de rest invullen. :) @JanVertonghen' [/QUOTE] Haha, zie het nu pas. Had toen ook geen tijd, moest gaan zaalvoetballen. Zou nu de wedstrijden van morgen nog kunnen sturen als dat kan en dan morgen dat schema sturen. Wel jammer, maar eigen schuld, dikke bult.

Haha, zie het nu pas. Had toen ook geen tijd, moest gaan zaalvoetballen. Zou nu de wedstrijden van morgen nog kunnen sturen als dat kan en dan morgen dat schema sturen. Wel jammer, maar eigen schuld, dikke bult.

Prima. (y)

Tussenstand:

ApHgxuu.png

Gokje met Ratajski helaas misgegaan. Daarnaast geen whitewashes van Beaton en Michael + Evetts die geen set pakt. Matig begin maar dat geeft ruimte voor verbetering.

Ondermaatse prestatie van Benito zeg. Durfde het in de poule alleen niet aan om West te kiezen (Op Scorito wel), al lag deze uitslag wel een beetje in de lijn der verwachting als we kijken naar Benito de laatste maanden. Gelukkig heeft hij zelf ook door dat hij iets moet gaan doen met zijn materiaal, want dit kan echt niet zo.

Waren er meerdere die het niet aan durfde om Benito te laten verliezen. Er was er namelijk maar één die West als winnaar had.

Ik had Webster op winst tegen Lim, maar zo te zien hebben meerdere dat zo ingeschat. Voor de rest zat ik redelijk goed met mensen die door zijn, scores hier en daar een setje meer of minder.