Jump to content

[FM18] FC Groningen GTPV & The Journey

Recommended Posts

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na de interland periode moest er natuurlijk ook gewoon gevoetbald worden in de competitie en speelden  wij ook een bekerwedstrijd . In de competitie mochten wij op bezoek bij Szombathelyi Haladas

In september was er ook een interland periode met Curaçao. De Caribean cup is pas volgende maand dus had ik twee oefenwedstrijden georganiseerd . Pakistan en Aruba komen bij ons op bezoek . Niet de st

Nu de transfermarkt ten einde is kunnen wij ons gaan richten op wat echt belangrijk is de wedstrijden. In februari speelden wij als seizoensopening de Chileense Supercup en drie competitie wedstr

Tqtjipj.png

Ook met het Italiaanse elftal moesten er internationale wedstrijden worden gespeeld in oktober. En 1 ervan was weer een beladen duel want wij mochten het weer gaan opnemen tegen Nederland. Ditmaal mochten op bezoek naar Nederland en de wedstrijd zou worden gespeeld in de Kuip. Na deze wedstrijd waren wij uit gevoetbald voor de Nations League deze maand en daarom had ik Zuid Afrika uitgenodigd voor een vriendschappelijk duel. De selectie heeft wat wijzigingen doorgemaakt al dan niet noodzakelijk door blessures.

KVQd7a6.png

3IiZiib.png

En zoals jullie kunnen lezen was er weer voldoende kritiek. Bij de doelmannen geen verrassingen. Vaste links en rechtsback , Dimarco en Falanga zijn ook geen verrassingen. Als backup voor deze twee posities kijk ik altijd wie het beste in vorm is of dat er een speler aan het doorbreken lijkt te zijn. Antonio Barreca is al wel 27 maar is gewoon een prima back. Vandaar dat ik hem eens heb opgeroepen. Centraal achterin heb ik gewoon de luxe om uit 3 top verdedigers te kunnen kiezen en is naam 4 niet zo interessant. Chiesa is nog altijd geblesseerd en dus mag Ferrone weer hopen op minuten als AMR. Verratti en Murgia zijn mijn vaste namen op het middenveld. Als vervangers wissel ik daar wel eens met namen. Qua nummer 10 hoop ik nog altijd op beter dan wat ik nu heb. Al mag ik opzich niet klagen met Vignato en D'Amico. Voorin zijn het de twee vaste namen waar Pellegri de voorkeur boven Belotti heeft. Grootste verrassing zit hem aan de linkerflank. Insigne wordt gepasseerd door een 16 jarig talent van Juventus. Ilir Thaqi is zijn naam en ik vermoed dat dit een hele grote meneer kan gaan worden.

15Trfmn.png

Dat ik hem heb opgeroepen komt omdat hij een dubbele nationaliteit heeft en ik hem hopelijk door in de oefenwedstrijd minuten te gunnen te kunnen overtuigen dat zijn toekomst bij ons moet liggen. 

aMA9RqB.jpg

Heb besloten om aanvallend te gaan spelen tegen Nederland. Kean niet in de basis door een blessure. Om Thaqi te laten beginnen vond ik wel erg risicovol dus moest ik even schuiven. Vignato op 10 en D'Amico dus op de linkerflank. Nederland begon erg goed aan de wedstrijd en in de 5e minuut kwamen zij dan ook op 1-0 door Donny van de Beek. Lang kon Nederland niet van de voorsprong genieten want vijf minuten later veroverde Bernardeschi goed de bal en zijn voorzet werd goed binnen geschoten door Pellegri. De wedstrijd was redelijk in evenwicht maar vlak voor rust weten wij dan toch de voorsprong te pakken. D'Amico weet met een mooie pass Pellegri weg te sturen en 1 op 1 met Cillessen maakt de spits van United geen fout. In de rust besluit ik dan toch een risico te nemen door de tegenvallende Vignato te wisselen. D'Amico gaat op 10 spelen en Thaqi maakt zijn debuut in een belangrijke wedstrijd. In de tweede helft weten wij qua kansen de wedstrijden naar ons toe te trekken en in de 66e minuut komen wij dan ook op 1-3. D'Amico speelt Thaqi in, die verlegd het spel door naar de eveneens ingevallen Jorginho die legt goed terug op de inlopende D'Amico en moet een loepzuiver schot nemen wij dus afstand.

Zes minuten voor tijd maakt Vilhena het nog spannend. Nederland doet er alles aan en brengt Sierhuis binnen de lijnen. Van Dijk verlaat zelfs de verdediging en gaat als stormram voorin spelen. Helpen doet het niets en de drie punten gaan mee naar Italië . 

304HvNz.png

Tegen Zuid Afrika mogen andere namen starten en daardoor maken twee spelers hun debuut voor het nationale elftal. Het enigste wat ik deze jongens kan verwijten is dat ze maar twee keer wisten te scoren. In de 7e minuut was het Belotti wat de score wist te openen doordat Lebusa de bal te kort terug speelde naar zijn doelman. Het was lang wachten op de tweede treffer maar in de 73e minuut wist Thaqi te scoren nadat Belotti de bal goed had afgelegd. Margeman deed in de 86e minuut nog iets terug door in de rebound te scoren nadat zijn 1e poging op de paal terecht was gekomen. 

v8hFKcC.png

IB13Z0I.png

45UE4Od.png

Thaqi dus de jongste doelpuntenmaker ooit voor Italië. Dat record heeft hij in ieder geval te pakken en ik weet niet of hij deze snel zal kwijt raken. We zijn 1 plaats gestegen en staan nu 2e op de wereldranglijst. Nog altijd niet op 1 helaas.

@Marius Laten wij het hopen anders wordt het afscheid wel erg zuur maar goed ook dat hoort bij voetbal

@Titan Jamaica heb ik het altijd lastig mee maar hopelijk is tegen die tijd het hele team fit en dan moeten wij kunnen winnen. Zal graag afscheid nemen met een prijs.

@petervoetbal Het probleem is dat in FM18 spelers als jongere Bacuna en Kuwas niet open staan voor Curaçao. Hierdoor moet ik het inderdaad doen met een mindere selectie. Voordeel is wel dat Benshop waarschijnlijk wel beter is dan met FM20. Wil je dat ik je tag in alle updates van deze save of alleen die van Curaçao?

@delichris Ik hoop het

@marcelkeuh Zijn we ook wel een beetje aan onze stand verplicht natuurlijk om hier 1e te worden in de poule.

@ElPrincipito @germandutch @True_Legend @spaansetukker @Rossi @Mordurette   

Mooie overwinningen, zeker die tegen Oranje is toch een prestigieuze. Zo'n debutant van 16 is wel speciaal, al helemaal als hij dan nog eens scoort ook!

Gepost (edited)

1M2920a.jpg

De eerste wedstrijd van de maand oktober was meteen op papier een topper aangezien het goed presterende Eindhoven op bezoek kwam. De verrassende nummer 2 van het moment. Gevolgd door drie uitwedstrijden. Zwolle , Feyenoord en Go Ahead. In de beker kwam Excelsior op bezoek. Voor de Champions League kwam Tottenham Hotspur op bezoek. Een vrij drukke maand dus. Ondertussen is ons data center ook weer up to date.  En ook onze trainingsvelden zijn een van beter niveau, beter kan denk ik niet meer. . Ibrahim Al-Eid speelt tot het einde van het seizoen in Australië. De 21 jarige Saudische linksback zal geen minuten bij ons maken en hopelijk vijzelt hij op deze manier zijn transferwaarde wat op. Vanuit Gelsenkirchen kwam ook nog een leuk bedrag onze kant op. 

Eindhoven kwam dus op bezoek en lieten zien dat ze niet voor niets zo hoog staan. Ze speelden geen slechte wedstrijd hoewel de stand wat anders zou vermoeden. Echter waren wij een stuk efficiënter. Silhavy speelde een sterke wedstrijd en beloonde dat al in de 12e minuut met de openingstreffer. Drie minuten later gaf hij een goede voorzet die binnen werk geschoten door Caballero ( die de assist van de 1-0 gaf ) In de 37e minuut ging de bal op de stip. Ehizibue maakte hands. Felix schiet de bal met precisie binnen. Lang bleef deze 3-0 staan hoewel beide ploegen kansen hadden. Een kwartier voor tijd maakte de net ingevallen Foden de 4-0, de voorzet was van Silhavy. Acht minuten voor tijd scoorde Silhavy de laatste en onderstreepte daarmee zijn goede vorm. 5-0 een uitslag die er staat zeker in een "topper" maar zoals gezegd Eindhoven deed best aardig mee

hZSWG2M.png

Voor de volgende wedstrijd hoefden wij niet zo ver te reizen want de afstand Groningen - Zwolle valt reuze mee. Aangezien er een belangrijke wedstrijd in de CL aan zat te komen speelde ik met een grotendeels B keuze. Het was even wachten maar in de 33e minuut konden wij voor het eerst juichen. Tadic gaf de bal voor op rand 16 en Zimanyi volleyde de bal in de linkerbovenhoek. Zes minuten later veroverde Santiago goed de bal en stuurde aansluitend Morgan de diepte in. Morgan bleef koel en zette ons op 0-2 wat ook de ruststand bleek te zijn. In de 69e minuut stuurde Zimanyi Morgan weg met een bekeken pass, Morgan wordt in de 16 gehaakt door Velkov en de bal gaat op de stip. Adzic blijft kalm en de drie punten lijken al binnen. Vlak voor tijd neemt Adzic een hoekschop deze werd nog weg gekopt maar Zimanyi pikt de bal op en legt breed op Silhavy die met schot in de lange hoek de doelman verrast. Helaas houden wij de 0 niet want Biada ( die kennen we nog van mijn andere novelle ) scoort in de blessuretijd , wederom in een blauw wit shirt. Maar goed ook met 1-4 ben ik tevreden

In de Kuip hebben wij het lastig. Feyenoord is sowieso een tegenstander waar wij niet zo makkelijk van winnen. Toch staan wij al snel op 0-1. Mike v/d Hoorn speelt de bal terug naar de keeper , de keeper wil Rosario inspelen maar Kouyo zit er fel op en weet de bal te veroveren en 1 op 1 met de keeper faalt hij niet. De wedstrijd is zeer gelijkwaardig . Na rust verdubbelen wij de voorsprong. Het is wederom Kouyo die uit een goed genomen hoekschop uiteindelijk raak weet te schieten.Pas in de absolute slotsecondes scoort Feyenoord dan ook via Bakker.

aoMtfUv.png

Erg vloeiend gaat het deze maand niet hoewel sommige uitslagen anders doen vermoeden. Het echte domineren lijkt weg te zijn en tegen Go Ahead lopen wij dan ook tegen ons 1e puntverlies aan. Al speelden wij juist deze wedstrijd net weer wat beter. Kwamen wel op 0-1 doordat Kouyo de bal goed afschermde met drie man om zich heen. Hierdoor was Caballero helemaal vrij en die werd ook door Kouyo gevonden. Helaas weten wij de meeste kansen te verkwanselen en in de eerste de beste echte tegenstoot scoort Shadrach met een mooi lobje. In de blessure tijd krijgt Adelaide nog een opgelegde kans maar de bal gaat net aan de verkeerde kant van de paal over de lijn. 1-1 dus een tegenvaller en dat was niet de enigste deze maand. 

8ZfRTsB.png

otMsf6Y.png

Op zich nog niet veel aan de hand. Op papier staan wij zes punten los op de nummer 2 ( Vitesse nu ) Eindhoven zakt iets weg maar staat nog altijd op een keurige plaats. Maar het gat met de nummer 3 en ons is al fors. Ook onderin is het nog goed spannend. Maar dat wij tegen de nummer laatst punten laten liggen is wel kwalijk. Tussen Feyenoord en Go Ahead in speelden wij voor de beker tegen Excelsior dat dus uit komt in de KKD.

Ik besloot net als in de vorige ronde de reserves de kans te geven. Wat kan er mis gaan zou je denken. Al vroeg dacht het hele stadion dat wij al op 1-0 zouden komen toen Nachtigall hard uithaalde. Echter werd de bal op de lijn gered, Adzic legt de bal weer voor en Nachtigall haalt weer uit, dit maal gaat de bal via de lat over. Vier minuten later is wel raak. Echter in ons doel. Dom bal verlies zorgt voor een counter , Palacios mag door in randje buitenspel en scoort.

we0PMkE.png

Waar van Drongelen er bij de 0-1 al niet goed uit zag, doet hij dat zeker niet bij de 0-2 in de 16e minuut door wederom Palacios. Hoewel ik toch mag hopen dat meneer echt geraakt werd ( Maar de scheids en VAR laten het doorgaan... ) want anders is hij nog achterlijker dan het achtereind van een varken.

C3YSzd1.png

rXAbI6O.png

Llk0gg3.png

Kijk en oordeel zelf. Na twintig minuten dan ook al een dubbele wissel. Toch duurt het lang voordat wij echt grote kansen krijgen. In de laatste 10 minuten waren die er echter wel degelijk. In de 81e minuut schiet Kouyo net naast. Een minuut later schiet Morgan goed in maar van Osch weet met een puike redding de aansluitingstreffer te voorkomen. Die komt er wel maar pas in de 89e minuut wanneer Kouyo raak kopt op de voorzet van Tadic. De gelijkmaker zit er niet meer in en met het schaamrood op de kaken nemen wij al weer snel afscheid van de beker. 

Vooraf aan het duel met Tottenham deed de U19 iets wonderbaarlijks. Zij wisten namelijk met 10-2 te winnen van de leeftijdsgenoten uit Londen. Zo'n uitslag hoefden wij niet verwachten natuurlijk. Tottenham was goed gestart in de CL maar het was Groningen die beter was. Echter lukte het niet om het overwicht in goals uit te drukken. Kouyo en Benkovic hadden de grootste kansen voor rust.  Binnen het kwartier na de thee kwamen de bezoekers op 0-1. Een domme duw van Falanga levert hem geel op. Maar ook strafschop voor de bezoekers. Rodriquez faalt niet. Lang konden de bezoekers de voorsprong niet volhouden want zes minuten later weet Kouyo uit een moeilijke hoek te scoren. Rollheiser zijn pass was eigenlijk net iets te hard en uit de richting. Wederom zijn wij beter maar het vizier staat niet op scherp. Met nog elf minuten te spelen moeten wij zelfs met 10 man verder wanneer Benkovic het veld met een blessure moet verlaten en ik al door mijn wissels heen zat. Vlak voor tijd lijkt het dan toch mis te gaan wanneer Mostovyi Kane zou hebben geblokkeerd. Rodriquez gaat weer achter de bal staan maar Plizarri weet dit maal de goede hoek te kiezen.

WlJjhbg.png

3Y8FUVG.png

Komende wedstrijd in Londen wordt cruciaal. Verliezen wij die dan lijkt overwintering erg ver weg. Echter hebben in eigen huis laten zien niet minder te zijn dus wie weet is er wel wat mogelijk. Dan zal de vorm wel beter moeten zijn dan de laatste drie wedstrijden ( Feyenoord , Excelsior en Go Ahead ) Ondertussen heeft Zlatan er ook weer een papiertje bij. 

@Marius Die blijven inderdaad speciaal winnen van mijn moederland die ik heb afgewezen, Een 16 jarige debutant komt niet vaak voor en hoewel ik niet verwacht dat hij snel voor Albanië zou kiezen wou ik toch zekerheid. Jammer genoeg scoorde hij niet in zijn debuut dat had het nog specialer gemaakt.

@petervoetbal Top! Inderdaad ik ben tevreden over deze periode. 

@delichris Mee eens

@Titan Goed genoeg is oud genoeg. Helaas heeft hij wel pittige concurrentie met Kean en Insigne. Maar hij zal zeker vaker worden opgeroepen. En ach ja die kritiek is tegen dovemans oren gericht, Trek mij er niets van aan

@marcelkeuh @ElPrincipito @germandutch @True_Legend @spaansetukker @Rossi @Mordurette

Edited by komodo25

Eindhoven is in ieder geval duidelijk op de plek gezet, laat daar geen misverstanden over bestaan :D Misschien had je wel meer verdiend tegen de Spurs, maar het mocht niet zo zijn. Dat belooft trouwens veel vanuit de jeugd, als ze in de CL met 10-2 winnen.

YyXRthg.png

Oktober werd een drukke maand voor Colo-Colo veel wedstrijden in verschillende competities. We speelden zowel in competitieverband , voor de Chileense beker en voor de Copa Sudamerica. Druk druk druk dus. En alles mee zou zitten zouden wij deze maand ook al de titel kunnen pakken. Iets waar ik niet van uit was gegaan toen ik deze klus aannam. Onze eerste tegenstander deze maand was een club die bovenin mee doet. Huachipato kwam op bezoek. Op papier een topper maar op veld waren wij de baas. Al in de 10e minuut kwamen op voorsprong, Vilches joeg goed door en veroverde de bal in de 16 van de tegenstander een simpel balletje breed was genoeg om Fernandez te laten scoren. Elf minuten later maakte Sagal er 2-0 van, een mooie pass van Marquez zorgde ervoor dat Sagal vrij kon doorlopen. Na rust was het tweemaal Vilches die de stand naar 4-0 wist te brengen, Beide keren was het Fernandez die hem in stelling wist te brengen. In de slotfase scoorde Ortega nog een eretreffer.

VuC3CPy.png

Hierna volgde een dubbele ontmoeting met Curico Unido. Op papier mocht deze tegenstander ons geen problemen opleveren. De eerste wedstrijd was uit en dus aan ons om hier een goede basis neer te zetten voor de return

FT9yBbt.png

En dat deden wij. De eerste treffer was al naar 28 seconden voetballen. Met een simpele overwinning weten wij dat de return normaal gesproken een formaliteit is. Vooral de eerste helft speelden wij erg sterk. Ook in de thuiswedstrijd leek er weinig aan de hand toen wij met rust al met 2-0 voorstonden. Wederom is de tweede helft een stuk minder en weet Curico zowaar nog gelijk te spelen. Ach ja na de 1-6 bij hun doet mij deze 2-2 niet veel. Zeker niet omdat er een wedstrijd tegen Argentinos Juniors aan zat te komen. Al had ik onze fans natuurlijk liever een overwinning gegund. De media loopt in ieder geval al met mij weg. 

jtGOlHY.png

In de halve finale treffen wij Deportes Temuco. Temuco heeft een aardig seizoen momenteel en is zeker geen ploeg om te onderschatten. Hoewel de beker voor mij niet de grootste prioriteit heeft is het wel een prijs. En prijzen wil ik graag winnen. Voor de Copa Sudamericana kwam Argentinos Juniors op bezoek. Niet zo roemrucht als Boca , River Plate of Velez maar toch een goede ploeg. En de club waar Maradona debuteerde. Over de wedstrijd kunnen wij heel kort zijn. Wij waren heer en meester en zelfs in de blessuretijd hadden wij nog een grote kans om te scoren. Helaas gebeurde dat niet en bleef het bij 0-0. Wij zullen in het Estadio Diego Armando Maradona flink aan de bak moeten.

OWVnJMK.png

Normaal gesproken zou ik tussen twee wedstrijden op continentaal gebied de reserves laten spelen tegen een tegenstander als Deportes Iquique , echter konden wij deze avond de titel pakken bij winst. En die prijs vind ik op dit moment belangrijker dan een continentale prijs is mijn eerste seizoen. Hierdoor speelden wij dus zo sterk mogelijk. De tegenstander bood goed tegenstand en wist dat het met fysiek en fel spel het ons lastig konden maken. Zeker omdat een aantal spelers wel op twe gedachten speelden natuurlijk. Zeven minuten voor rust komen wij wel op 0-1 door Fernandez die goed wegloopt van zijn man en Marquez speelt hem perfect aan. Lang blijft die 0-1 staan tot aan de laatste minuten. Sagal gaat neer in de 16 nadat hij werd gehaakt. In de 88e minuut kan Fernandez vanaf de stip de wedstrijd beslissen maar zijn inzet treft de paal, in de rebound weet hij alsnog te scoren. Meteen na de aftrap veroverd Marquez de bal , speelt Sagal in die legt goed voor en Messidoro tikt binnen 0-3. In de eerst volgende tegenstoot weet Bielkiewicz nog te scoren maar dat is een stuiptrekking. Wij zijn KAMPIOEN!!!

VbhRrlb.png

In het stadion vernoemd naar misschien wel de beste voetballer ooit verwachten wij een stormloop maar de wedstrijd bleek een replica te zijn van onze thuiswedstrijd. Wij waren stukken beter en dit maal lieten wij dat ook in de score zien.

ngkM75e.png

X7Okbby.png

In een half uur tijd wisten wij het klusje te klaren en door te stoten naar de halve finale. Daarin treffen wij Sao Paulo. Inmiddels niet meer de topclub van Brazilië maar nog altijd een grote naam in het Zuid Amerikaanse voetbal. Brazilië domineert de Sudamericana wel. Maar liefst 3 clubs bij de laatste vier.

Tot slot spelen wij nog 1 wedstrijd deze maand in de competitie tegen een laagvlieger.

CYzcUiD.png

Ook deze werd makkelijk gewonnen. Komende maand dus een belangrijke maand met de halve finale in de beker en de Sudamericana. Plus de laatste  twee wedstrijden in de competitie.

htPXb8l.png

qpWAwZX.png

@Marius Overwinteren in de CL gaat lastig worden maar gaan ons best doen. EL lijkt al wel binnen en zo erg zal dat ook niet zijn opzich.

@Titan Die zullen geen fijne terugreis hebben gehad nee. Ik vind deze U19 echter minder dan laatste 2 seizoenen hoewel er zeker nog wel prima talenten rond lopen.

@delichris Het loopt nog aardig maar super tevreden ben ik niet

@ElPrincipito We doen het goed maar moet beter kunnen. Vind deze U19 niet zo sterk als laatste 2 seizoenen. Al lopen er wel een paar prima talenten tussen natuurlijk

@petervoetbal @marcelkeuh @germandutch @True_Legend @spaansetukker @Rossi @Mordurette

• 2 weeks later...
Gepost (edited)

IEMWmL2.png

November is ook de maand van de laatste interlands van het jaar. De Carribean Cup is gehaald maar daar spelen wij pas komende zomer voor. Voor deze interland periode besloot ik twee Afrikaanse tegenstanders uit te nodigen namelijk Zuid Soedan en Kameroen. Bedoeling was om tegen Zuid Soedan in vorm te komen om hopelijk daarna Kameroen het vuur aan de schenen te kunnen leggen. Kameroen is toch 1 van de betere voetballende landen in Afrika en Zuid Soedan kennen wij voornamelijk door burger oorlogen en hongersnood. Onze U20 mag mee doen aan het Noord Amerikaanse kampioenschap ik wens hun veel succes. De selectie voor deze twee oefen interlands is als volgt.

GMFEt49.png

Weinig verrassingen. Geen nieuwe namen maar toch was er weer kritiek vanuit de media. Niet dat het mij wat doet en Janga is nou ook niet een geweldenaar maar heeft het voordeel dat hij een grotere naam is. Als eerste oefenen wij dus tegen Zuid Soedan en deze 11 mogen het laten zien.

pBxNimH.jpg

Een op papier zo sterk mogelijk elftal. Dan verwacht je toch wel een mooie score? Was het gemakzucht? Zijn wij al een tijd boven onze kunnen aan het presteren? Ik weet het niet maar tevreden mogen wij echt niet zijn met deze uitslag. Het enigste voordeel is dat wij hebben gewonnen. En dat de tweede helft een heel stuk beter was. Maar met rust 1-2 achter staan is gewoon een schande. Ook de laatste goal van Zuid Soedan mag gewoon niet vallen. Maar goed laten wij positief zijn en hebben wij in de tweede helft een goed half uur gevoetbald daar moeten wij ons op gaan richten.

pCCHrkc.png

Niet de vorm en gedachtegang waar ik op had gehoopt voor de wedstrijd tegen Kameroen. Toch mogen dezelfde 11 weer starten. Laat maar zien dat de vorige wedstrijd onderschatting was.  En hopelijk doen hun wat meer hun best in mijn 50e wedstrijd als bondscoach van Curaçao. Dat Kameroen een different cookie is was al snel duidelijk. Voetballend doen wij goed mee maar qua kansen zijn de Afrikanen een stuk gevaarlijker. Toch komen wij in de 50e minuut tegen de verhouding op 1-0 door Benschop die een voorzet van Antonia goed binnen kopt. Lang blijft die 1-0 staan maar in de 77e minuut maakt Kameroen verdiend gelijk.

HuUCSu9.png

Twee verschillende wedstrijden en om eerlijk te zijn, we zijn er niets mee opgeschoten want weet hierdoor nog niet waar we staan. 

@Marius Dat wij zo ver zijn gekomen vind ik al erg knap. Sao Paulo is een grote naam maar presteren zwak ( 11e ) 

@petervoetbal Nationaal wel idd.

@delichris Sao Paulo gaat zeker niet makkelijk worden. Onze reddingsboei is misschien dat ze niet goed presteren nationaal maar dat kan ook juist een reden zijn om vol voor de Copa te gaan

@ElPrincipito En toch staan ze maar 11e in de competitie. Qua naam is het zeker van andere klasse maar wie weet wat er mogelijk is

@Titan Het is zeker een grote naam en zal zeker geen makkie worden. Toch presteren ze ondermaats nationaal en hoop ik op een stunt

@marcelkeuh @germandutch @True_Legend @spaansetukker @Rossi @Mordurette

Edited by komodo25

Ondanks dat je zegt dat je er niets mee bent opgeschoten beiden goede potjes, spelers weer wat ervaring en je weet nu dus ook dat je nog redelijk wat kansen weggeeft. Ga zo door, benieuwd naar de andere wedstrijden!