Jump to content
komodo25

[FM18] FC Groningen GTPV & The Journey

Recommended Posts

Gefeliciteerd met de beker. Geen makkelijke wedstrijd, maar je trekt gelukkig wel aan het langste eind.

Mooi om de dubbel te kunnen vieren! Wie kan dat zeggen als promovendus ...

Een heel goed seizoen met de dubbel en een ongeslagen seizoen! Want je hebt in de competitie maar ook in de beker geen wedstrijd verloren, knap

WoTHiq5.png

Na de gewonnen bekerfinale was er nogmaals groot feest en daarna konden de spelers op een ( korte ) vakantie . Wantbegin juli zou de eerste wedstrijd voor de Champions league al gespeeld worden . Hierdoor kijken we in de juni update nog een beetje terug maar ook al weer vooruit op het nieuwe seizoen . Als 1e was er de uitreikingen van de club

66XQAlc.png

Milan Senic werd hier de grote man . Elke prijs wist hij binnen te slepen van speler van het jaar tot talent van het jaar .Maar eerlijk is eerlijk hij heeft het ook verdiend . Heeft zeer geruisloos Ofosu uit het team gespeeld in de belangrijke wedstrijden.Voor de echte fans is HIER ook nog de terugblik te lezen . Qua commercie hebben wij het dit seizoen een stuk beter gedaan en hopelijk weten we dit elk jaar uit te breiden 

PZIhvcC.png

NzsOmKt.png

Hoewel MTK al een aardig jeugdcomplex heeft blijven wij hier voortdurend aan werken . De jeugd is immers de toekomst .En voor mij kan dit soorten dingen niet goed genoeg zijn . Onze reputatie is binnen Hongarije ook weer gestegen en dat is altijd goed nieuws.Dan is het inmiddels tijd om naar de toekomst te gaan kijken of te wel het nieuwe seizoen

dPUbOy0.png

Meest opvallend is natuurlijk de laatste speeldag waar wij op bezoek mogen bij Ujpest . Eindigen met een derby lekker hoor.Voordat wij komende maand de competitie beginnen hebben wij er al een tweeluik opzitten voor de Champions League want de loting is bekend . In de 1e kwalificatie ronde voor de CL nemen wij het op tegen ....... Rapid Wien ! Nou niet bepaald de minste ploeg . De loting valt dus behoorlijk tegen . Toch gaan wij ons best doen om er te staan . Al gaat het krap worden om dan al de juiste versterkingen te hebben aangezien de internationale transfermarkt pas in juli opengaat . De nationale is deze maand wel open gegaan en hebben zelf 1 speler gehaald . De gehuurde David Forgacs komt voor 240k definitief naar ons . Hij mag met Kadar uitmaken wie onze linksback wordt . David speelde al twee seizoenen naar behoren op huurbasis bij ons , dus ben blij dat ik hem definitief heb weten aan te trekken .Ook vertrokken er al een paar spelers . Oliver Jambon gaat op huurbasis naar Lombard . Deze jonge verdediger moet vlieguren maken. Szabolls Mezei zou het bij ons nooit redden en daarom verlaat deze 20 jarige centrale middenvelder ons voor Bekescsamba 1912 Elore voor 39,5k oplopend tot 48,5k.  Zijn mede collega op het middenveld de 19 jarige Antem Lobanov vertrekt naar Eger voor 2,1 k oplopend tot 2,6 k . Geen vetpot maar goed beter iets dan niets toch . Hoewel ik lang twijfelde besloot ik toch het bod van Palmeiras op Keirrison te accepteren . Keirrison was de afgelopen 1,5 jaar zeer belangrijk voor ons maar fysiek werd hij wel al snel minder . Inmiddels ook al 32 jaar en als je dan een bod van 950k geboden krijgt moet je eieren voor je geld kiezen vind ik . Op de schaduwlijst stond al een opvolger maar die komt pas in juli .

PrulBI5.png

Het contract van de vorige assistent liep af en met Vadocz haal ik een prima vervanger binnen . Vadocz heeft ook nog in Nederland gespeeld . Weten jullie nog voor welke club ? Afgelopen maand was voor mij ook een drukke maand want diverse clubs hengelden naar mijn diensten en ditmaal betere clubs dan laatst.

MwaiT22.png

IjIoyrX.png

l30D4Ih.png

A9dpbwR.png

O9gAE24.png

ZxOCEsu.png

Behoorlijk wat clubs dus . Orebro , Grozny , Aarau en Odds BK heb ik meteen afgewezen . Hoewel sommige clubs mij wel aanspreken is het zeker voor nu geen stap omhoog . Daarbij speel ik komende maand Champions League . Heb Hranit verlaten voor MTK en om nu MTK te verlaten zonder Europees te spelen ga ik niet doen . Bij MK Maribor heb ik wel even getwijfeld . Slovenië is een mooi land maar Maribor ligt mij te ver van de kust af . Als kleine jongen wel in Ljubljana geweest en Koper . Eventueel zou 1 van de 2 clubs in de verre toekomst wel een kans maken . Dinamo Moscow is qua naam natuurlijk wel een stap omhoog . Twijfelde ook wel en besloot die ouwe van mij eens te bellen . Die had op een blauwe maandag eens bij concurrent Spartak gewerkt . Zoon zei die "Doe het niet die competitie is niet leuk . Weinig binnenlands talent terwijl de regels wel zo zijn dat je veel Russen moet opstellen " Na deze woorden besloot ik ook om niet op gesprek te gaan is Moskou . Na deze belangstelling kreeg ik een dag later deze email binnen .

Gs6eZEr.png

Club wil dus praten over verlenging . Nou dat wil ik ook wel hoor . Boedapest is een geweldige stad en zie nog genoeg uitdaging bij deze mooie club . Veel was er dan ook niet nodig om tot een akkoord te komen . 

Z5y34HV.png

Tot slot speelden wij deze maand ook nog oefenwedstrijden . Had gekozen voor tegenstanders van het formaat wat ik verwacht tegen te komen in de 1e rondes  van de CL . En ben er content mee

9ltziSl.png

@Mordurette . Klopt Puskas is een lastige tegenstander voor mij . Maar uiteindelijk pakken wij wel die prijs en daar gaat het om .

@delichris Ik mag niet klagen nee

@Politico Heb deze maand mijn contract verlengd en veel clubs nee verkocht . Hoewel we nationaal dit seizoen erg sterk waren verwacht ik niet dat wij nu zomaar jaren op rij kampioen zullen worden dus in die zin Nee denk niet dat Hongarije nu al te klein is . Of ik hier ook jaren actief blijf dat weet ik niet . Heb wel diverse ideeën hoe ik deze save met The Journey wil aanpakken . Voorlopig is het iig nog MTK

@FM_Lesly Prijzen pakken is altijd lekker . Om eerlijk te zijn ik weet het niet . Zoals hierboven aangegeven heb ik diverse ideeën maar ben in dubio welke het ook gaat worden . Voorlopig zit ik goed in Boedapest

@Marius Nu je dat zo zegt .. Benieuwd of het wel eens in het echt is voorgekomen om als promovendus de dubbel te pakken . Ik ben er erg blij mee iig 

@Isco22 Ik ben zeer tevreden over dit seizoen . Ongeslagen gebleven een heel seizoen had ik niet verwacht . 

@Rossi. @Titan @Duarte. @TeamWesil  

Edited by komodo25

Rapid Wien is inderdaad een ferme tegenstander als eerste in de CL. Maar niets is onmogelijk natuurlijk. Grozny had wel leuk geweest anders, toch? :)

Kan me voorstellen dat je de meeste clubs afwijst, zelf had ik waarschijnlijk het gesprek wel aangegaan met Maribor. Dat je Dinamo Moscow uiteindelijk afwijst snap ik overigens wel, die competitie is lastig qua buitenlanders opstellen. 

Geen idee welke vaardigheden jij belangrijk vind voor een assistent, maar Vadocz  voldoet bij lange na niet voor mij, ook als oud-international komt hij flink te kort. 

Hij heeft overigens bij NEC gespeeld...

Mooie eer dat zoveel clubs geïnteresseerd zijn in je diensten! Dinamo Moskou is een grote club maar het is begrijpelijk dat je ze afwijst. 

Foutje gemaakt in de update Vadocz is assistent bij het B team. Hoewel er in juli wel een nieuwe assistent is gekomen. Hoe en waarom ik staff kies zal ik dan uitleggen 

Een mooie update hoor en tevens is het goed dat je verlengd hebt. Dat geeft vertrouwen voor de gehele club.

Mooi dat je je contract hebt verlengd, snap dat je uiteindelijk niet voor Maribor en Dinamo Moskou bent gegaan!

Al redelijk wat clubs die interesse in je hebben, maar nog niet die clubs waar je spontaan begint bij te watertanden natuurlijk en Budapest blijft gewoon een leuke stad om te vertoeven.

2QBbI3s.jpg

Een relatieve rustige maand voor de manager van Groningen. Die deze maand niet veel in Groningen te zien was en dat kwam door wedstrijden van het Italiaanse elftal ( volgende update stay tuned ) . Hierdoor hebben we nog wel even de tijd om nog wat terug te kijken en om te kijken wie er promoveren en wie er nog Europa in mag . Verder was er ook nog wat transfernieuws te melden . We beginnen met de  play off voor Europees voetbal .

5ZiYjPG.png

Het vervullen van onze sportieve plicht zorgde ervoor dat AZ de play off in moest . En Feyenoord was daarin te sterk .Helemaal niets in Alkmaar dus en dat valt daar behoorlijk tegen . We krijgen dus een Rotterdamse finale voor Europa .

F8bhsDL.png

Sparta gaat Europa in . Na een 4-3 thuisoverwinning weten ze in de Kuip gelijk  te spelen . Voor mij persoonlijk ben ik wel blij dat Sparta Europa in gaat . Aangezien wij dit seizoen alleen van PSV en Sparta hadden verloren . Of het de beste optie was voor Nederland moeten wij afwachten maar de Kasteelheren mogen weer Europa in . Dan gaan wij meteen verder met de play off voor promotie/degradatie . Heb alleen screens van de finale 

rBX7tNU.png

NQsfAjk.png

Twente handhaaft zicht door uit doelpunten terwijl Cambuur promoveert . Dit betekend dat er komend seizoen geen enkele club uit Limburg in de Eredivisie speelt . Want VVV degradeerde al eerder en Fortuna en MVV speelden in de marge zoals jullie hieronder kunnen zien 

fzoARgN.png

Dordrecht gaat een niveautje lager spelen , VVSB weet zich nu al twee jaar te handhaven en dat is zeer knap . Jong PSV is kampioen geworden maar NEC promoveert rechtstreeks . Dan gaan wij nog even kijken naar bepaalde statistieken van FC Groningen

0dHwzP5.png

Een 3e plaats als manager van het jaar ... Verrassend maar blijkbaar is alleen de titel niet meer genoeg . Dat Dolf Roks deze prijs wint vind ik echter wel terecht gezien zijn prestatie met Sparta . Had mij echter wel boven Ten Hag gezien . Maar goed het is niet anders . Qua talenten van het jaar was het echter 1 , 2 und 3 voor Fc Groningen . Mooi voor deze jongens natuurlijk . Matej Pulkrab wordt ook getroond als topscoorder van de eredivisie . Blijft Lammers voor . Mooi voor deze jongen . Speler van het jaar is een verrassende naam. Dan gaan we nog even kijken naar wat statistieken van Groningen zelf . Te beginnen met de spelers die het vaakst aan de aftrap stonden

e79X1gs.png

Plizzari en Benkovic waren de eerste namen die ik op papier zette . Ook Dalot en Finnsson speelden de meeste wedstrijden in de basis . Hoewel ik van de rotatie ben kunnen jullie toch zien dat er wel een vast blok is die ik het meest opstel. 

WUgtcet.png

Pulkrab vond het vaakst het net . Maar Sanabria zet wel goede stats hier tegenover . Gaat nog een mooie strijd worden komend seizoen . Ook opvallend hoe sterk Rollheiser heeft gespeeld . Keurige 3e plaats qua doelpunten 

b9BPdn5.png

En niet allleen was Rollheiser belangrijk qua treffers ook qua assists was hij goud waard dit seizoen . Op een keurige 2e plaats volgt dan Vlasic . Opvallend is dat beide concurrenten voor de AML niet veel voor elkaar onder doen . Sancho de huurling scoorde iets vaker maar Adzic bereide weer meer voor . Qua gemiddelden doen ze ook niet veel voor elkaar onder . Mooi dat deze twee elkaar sterker maken.

I8nkcqi.png

Fernandez blonk uit in de wedstrijden die hij mee deed maar lijkt de strijd te verliezen tegen Vlasic en Felix als AMC . Rollheiser is dan ook verdiend de man van het seizoen qua gemiddelde qua aantal wedstrijden . Pulkrab en Felix volgen er vlak achteraan . 

CSiNPUQ.png

As Roma kwam deze maand langs om mij te polsen maar ik heb bedankt voor het gesprek . Ik ben nog altijd niet klaar in Groningen .Hoewel ik wel de fout in ben gegaan met clausules . Twee grote talenten hadden een clausule en daar heb ik helemaal overheen gekeken 

rDNirxX.png

Finnsson de jonge Ijslander die ik de kans heb gegeven en die hij gepakt heeft wat heet , speelt nu al jaren basis . Had een clausule van 20 miljoen en zowel West Ham United als Leicester City hebben dat bedrag geboden . Heb natuurlijk een tegenover gedaan maar Finnsson wou niet eens praten... Uiteindelijk bedankte hij voor beide clubs en dus hoopte ik dat hij nu wel wou praten over een verlenging maar helaas wederom was er geen gesprek mogelijk . Voor alsnog speelt hij nog bij ons maar ik verwacht hem wel kwijt te raken de komende 2 maanden.

hmkIZmL.png

Ons wonderkind had zich na de winter langzaam aan in de basis gespeeld en was helemaal vergeten dat hij ook een clausule had . Chelsea bood dit bedrag en ook Gamal wou niet praten over een nieuw contract 

ATONj5E.png

En helaas tekende Gamal wel bij Chelsea zodoende raken wij deze maand toch een belangrijke speler voor de komende jaren kwijt . Voor een bedrag die in mijn ogen te laag is voor zijn kwaliteiten . Echter hadden wij hem gekocht voor minder dan een miljoen dus financieel gezien wel goed  gedaan al baal ik echt van die clausule . Chelsea lacht zich kapot nu 

OkBeaS4.png

@Marius Rapid is zo'n beetje de zwaarste die we konden loten maar gaan ons best doen. Russische competitie vind ik niet veel aan maar Grozny was wel een leuke uitdaging op zich 

@Mordurette Aangezien ik op vakantie de stadions van Ljubljana en Koper heb gezien en niet van Maribor zou een stap naar Slovenië alleen naar de 1e 2 clubs zijn  . Hoewel dat dat nu niet direct een stap omhoog is . Echter is deze journey geen journey om zo snel mogelijk naar de top te gaan maar meer een waar ik mij plezierig bij voel . Zit echter te twijfelen welke richting ik uit ga . Zoals al eerder gezegd komt Vadocz bij het B team en NEC was juist.

@Isco22 Het is nu voor het eerst dat clubs zich echt melden voor mij , in plaats van dat ik moest solliciteren . Rusland vind ik niks dus daar verwacht ik niet terecht te komen . Waar wel nog ? Heb bepaalde ideeën maar weet nog niet welke kant ik op wil

@delichris Klopt . Voorlopig staat het vizier op MTK

@FM_Lesly Europees spelen laat ik nu nog niet lopen . Wat de toekomst brengt is een 2e . Maribor had ik al uitgelegd bij Mordurette en Rusland vind ik echt 3x niks 

@Politico Het streelt wel dat zoveel clubs mij nu willen hebben . Kijk echter niet naar reputatie of competitie . In Europa zijn er nu denk ik 3 clubs waar ik eventueel wel naar toe zou willen , mochten die zich melden na dit seizoen .

@Rossi @TeamWesil @Duarte. @Titan 

Edited by komodo25

Trek u die verkiezing niet aan. Allemaal vriendjes politiek en jaloers op uw succes!

Spijtig van die clausule natuurlijk. Heb dat ook al voorgehad. Vreselijk! Zeker als je je  ploeg rond zo'n speler wil gaan bouwen.  Je bent nu natuurlijk wel een wonderkind armer maar hebt wel een behoorlijke som geld gekregen. Kan je ook wat leuke dingen mee doen! ;)

Een leuke update hoor. In Nederland is de titel winnen niet genoeg. Ook je andere prestaties tellen mee. Wel zonde van die clausules. Maar daar leer je wel van.

Mooi overzichtje. Clausules zijn soms een pain in the ass, maar soms heb je geen andere keuze dan ze te aanvaarden wanneer je een beloftevolle speler wil aantrekken. It's all part of the game!

Je verliest wel veel spelers door de clausules, maar ik weet zeker dat er nieuwe talenten op gaan staan!

Erg jammer van de talenten die je kwijtraakt door die clausules. Het zal je niet weer gebeuren hoop ik. 

p7I3xmi.png

Veel was ik in juni niet te vinden in Groningen want er stonden vier wedstrijden op het programma met Italië . En zeker

niet de minste wedstrijden . De eerste wedstrijd was voor de Nations League en was tegen Frankrijk . Afhankelijk van dat resultaat zouden wij of de finale of de kleine finale spelen tegen Engeland of België . De twee andere halve finalisten .  Daarna had ik nog twee oefenduels ingepland tegen Venezuela en Argentinië . Ben wel eens benieuwd hoe we ons redden tegen de Zuid Amerikaanse landen . Ik was vergeten om een screenshot te maken van de oproep dus doen we het even zo

7b5sto5.png

Weinig verrassende namen hoewel de media het nog altijd onbegrijpelijk vinden dat ik Crisetig oproep . D'Amico lijkt langzamerhand de vaste nr 10 te worden . Maar nog altijd hoop ik dat daar de komende jaren een groot talent gaat doorbreken . Voor de wedstrijd kwam natuurlijk de vraag van een Franse journalist waarom ik pas geleden Frankrijk had afgewezen ."Ik zat nog niet zo lang bij Italië dus nu al weer opstappen zou heel raar overkomen . Daarbij geloof ik in de uitdaging die er in het Italiaanse elftal zit . Frankrijk is momenteel al wereldtop en ik wil Italië na dat niveau toe brengen "  De wedstrijd werd gespeeld op Stamford Bridge in Londen voor ruim 41000 toeschouwers. 

Dat ik Frankrijk als een sterk land had ingeschat kwam zeker deze wedstrijd na voren maar gelukkig was mijn elftal in staat om Frankrijk goed partij te bieden . De wedstrijd was zeer evenwichtig en kansen waren er over en weer . In de 38e minuut konden onze fans dan als eerste juichen . Bernardeschi ging goed door op de rechtervleugel en kwam goed naar binnen en schoot diagonaal  binnen . Met een 1-0 voorsprong gingen wij dan de rust in . Na rust moesten de Fransen wel komen en in de 54e minuut werd het dan ook 1-1 . Coman was de man die de bal het laatste tikje gaf . De wedstrijd blijf op een neer golven en tien minuten na de 1-1 kwamen wij wederom op voorsprong . Onze linksback Dimarco rukte op mee na voren en gaf een prima voorzet . Bernardeschi kopte raak . Met nog minder dan een kwartier te spelen kwamen de Fransen weer langszij . Coman gaf een puike voorzet en Lacazette schoot beheerst binnen . Verlengingen moesten er aan de pas komen .In de verlenging krijgen wij al snel twee goede kansen maar helaas stond de keeper beide keren in de weg . In de 98e minuut komt Frankrijk via Coman op 2-3 . Op slag van rust in de verlenging lijken wij op gelijke hoogte te komen door Kean maar zijn doelpunt wordt afgekeurd door buitenspel . Als het al buitenspel was dan is het millimeters . In de 2e helft van de verlenging moeten wij gaan drukken en dus komt er meer ruimte . Twee minuten voor tijd profiteert Frankrijk door zeer goed van en is het Griezmann die er 2-4 van maakt . En of dat niet erg genoeg is scoort Lemar in de slotsecondes ook nog de 2-5 . Uiteindelijk een geflatteerde zege maar toch ben ik trots hoe goed wij Frankrijk partij hebben geboden. Op de persconferentie was die zelfde verslaggever ook weer aanwezig en stelde mij de volgende vraag . Heb jij nu geen spijt dat je Frankrijk hebt afgewezen ? Het antwoord was duidelijk . Nee wij hebben 120 minuten lang goed gespeeld tegen 1 van de beste landen ter wereld momenteel . Dat betekend dat wij als Italië op de juiste weg bezig zijn en kijk al uit naar de volgende ontmoeting tegen Frankrijk . 

Ye0h8lC.png

aXkyPUn.png

De finale van de Nations League gaat tussen Frankrijk en Engeland . Engeland scoorde diep in blessuretijd de 2-1 tegen de Belgen.Hierdoor gaan wij het in de troostfinale opnemen tegen de Belgen . Een wedstrijd die geen enkel land wil spelen en zie ook het nut niet van deze wedstrijd in . Toch wil ik deze wedstrijd wel winnen natuurlijk want mijn eergevoel is belangrijker dan mijn verstand .

Tegen België stond er dan ook een gretige ploeg op het veld . De nederlaag wouden ze graag wegspoelen met een goede wedstrijd . Zuur was het dan ook dat in de 3e minuut Dimarco er al af moest met een blessure . Wij waren deze wedstrijd beter dan België en kwamen in de 18e minuut op 1-0 . Bernardeschi had zijn  brommer weer eens aangezet en kwam door op de rechter vleugel zijn voorzet kwam bij Kean die eerst nog zijn man uitkapte om vervolgens met een droge schuiver raak te schieten . In de 32e minuut kregen wij een hoekschop en waar België een voorzet verwachte speelden wij een variant uit . Kean passte op Pellegri die op de hoek van de 16 stond , die legde hem vervolgens breed op de inlopende Bernardeschi  die hem heerlijk op de slof nam en zo de 2-0 op het bord zette . Vijf minuten voor tijd beslissen wij de wedstrijd wanneer Bernardeschi de bal voorgeeft , Kean kopt de bal terug richting de 16 , Bonaventure passt hem door richting de stip en Stuaro kan hem zo binnen tikken . Hierna gaat het tempo bij ons omlaag want er staan nog twee oefenwedstrijden op het programma . In de 79e minuut red België hun eer door via Dimata op aangeven van Hazard de eindstand op 3-1 te zetten.

EKhJaob.png

pHUFDQ0.png

Frankrijk wint de Nations League door ook Engeland te verslaan en weer waren er verlengingen nodig . Al met al ben ik tevreden .Voordat wij verder gaan met de oefenduels speelden onze U20 en U21 ook nog twee toernooien . Het onder 20 elftal speelde het WK.

n7BfJ2O.png

9CzVKYl.png

Helaas wisten ze de finale niet te winnen van Argentinië . Het betekend wel dat er weer een goede lichting aan zit te komen hopelijkOnze U21 speelde het EK . En in de halve finale troffen ze Nederland . Altijd speciale wedstrijden voor mij natuurlijk.

ixGXmSD.png

RMG1GON.png

Echter redden ze het net niet tegen hun leeftijdsgenoten uit Engeland . Pessimisten zullen praten over een slechte zomer met 3 verloren elftallen . Echter ben ik een positief ingesteld iemand en ik zie hier een Italië dat weer aan het terug komen is . Goed dan stonden er ook nog twee oefenduels op het programma . Tegen Venezuela mochten een paar andere namen starten

El Shaarawy was daar een van en die liet zien dat hij nog altijd zeer goed kan voetballen . In de 13e minuut zet hij ons op 1-0 . Lang konden wij echter niet van die voorsprong genieten want binnen de minuut was het alweer 1-1 via Rondon . Venezuela speelde aanvallender dan wij gedacht hadden . In de 25e minuut komen wij dan weer aan de leiding . Chiesa geeft de bal voor en Pellegri schiet raak . Zes minuten later geeft Chiesa de volgende voorzet en met een heerlijke volley maakt El Shaarawy er 3-1 van . Na iets meer dan tien minuten na de rust maakt de ingevallen Belotti er 4-1 van na een mooie steekpass van D'Amico en dat is dan ook de eindstand 

NhEd0Ri.png

En we sluiten dit voetbalseizoen af met een wedstrijd tegen Argentinië . De eerste helft is al een spannende pot maar beide ploegen lijken niet te kunnen scoren . Na rust zet ik het om naar de bekende 4-2-4 en Argentinië lijkt daarvan te profiteren want de net ingevallen Icardi( ingevallen voor Sanabria van Groningen ) maakt er meteen na rust 0-1 van . Lang kunnen de mee gereisde Argentijnen niet zingen want Kean maakt er drie minuten later 1-1 van door een assist van Chiesa . Na de aftrap weten wij de bal meteen weer te veroveren en wordt Chiesa diep gestuurd zijn voorzet komt bij Pellegri die hem simpel kan binnen tikken 2-1 . In de 62e minuut weet Messi met een subliema pass Icardi 1 op 1 te zetten met Donarumma maar onze goalie wint dit duel . Vijf minuten later wordt de marge 2 wanneer Pellegri de bal goed door kopt op Belloti 3-1 . In de 73e minuut maakt Dybala op aangeven van Icardi er 3-2 van . Het laatste kwartier is spannend maar wij winnen uiteindelijk verdiend met 3-2 

4UZSiv5.png

@Politico Zo'n verkiezing zegt mij ook niet zoveel . Al blijf ik het vreemd vinden dat de beker winst van PSV hoger wordt ingeschat dan de titel . Die clausules zijn klote idd . Gamal was een heerlijk talent maar komt vast wel een goede vervanger . Het eventuele verlies van Finnsson vind ik een stuk zuurder . Eigen jeugd en heerlijk ontwikkeld . Maar goed it's all part of the game

@delichris Was de clausules bij die 2 helemaal vergeten . Zal binnenkort de selectie even nalopen of er nog meer spelers met clausules zijn . Soms ontkom je er gewoon nog niet aan

@Marius Helaas wel ja . Echter ben ik wel overtuigd dat we met Groningen nu zo ver moeten zijn dat we geen clausules meer moeten aanvaarden 

@FM_Lesly Klopt . In de begin seizoenen ontkwam ik er niet aan . Hopelijk kunnen we nu langzaam aan gaan werken aan contracten zonder clausules . Echter verwacht ik wel dat er gewoon een goed elftal staat na de transferzomer . 

@Isco22 Ga de selectie bij langs om te kijken wie er nog clausules hebben staan . Echter ga ik niet ineens afwijken van mijn eigen salarisbudget . Dan eventueel maar een speler verliezen voor een x bedrag aan clausule

@Mordurette @Rossi @TeamWesil @Duarte. @Titan    

Edited by komodo25

Jammer van die nederlaag tegen de Fransozen, maar als je ziet hoe ze Engeland nadien ook vernederen ...

Jammer van de wedstrijd tegen Frankrijk maar in 90 minuten geen gek resultaat. Twee prima overwinningen op Argentinië en België. 

Jammer van de nederlaag tegen de Fransen, maar verder echt een prima Nations League en een prima interlandperiode!