Jump to content
komodo25

[FM18] FC Groningen GTPV & The Journey

Recommended Posts

sWz82sC.png

Langzaam maar zeker beginnen de supporters er echt in te geloven dat MTK weer landskampioen kan worden sinds 2008. De voorsprong is ruim maar er moet nog wel een gehele ronde worden afgewerkt . Tien punten is een comfortabele voorsprong maar in het voetbal weet je het natuurlijk nooit . In de competitie speelden wij deze maand drie wedstrijden . Thuis tegen onze rivaal Ferencvaros . Uit naar Vasas en thuis tegen Debreceni . Een zwaar programma maar wel een mogelijkheid om afstand te nemen van onze directe concurrent .

Echter beginnen we deze maand met de return voor de beker tegen BKV Elore . 

Na de 0-3 besloot ik om de reserves te laten spelen om ze de A selectie wat rust te geven voor de wedstrijd tegen Ferencvaros .

BKV begon echter zeer aanvallend en kwamen na zes minuten op 0-1 door Lanczkor. Nou ja niets aan het handje toch . De

schrik kwam er echter wel in toen in de 21e minuut Laurinyecz er 0-2 van maakte .. Het zou toch niet gebeuren . De rust werd gehaald met 0-2 en besloot direct drie wissels toe te passen . In de tweede helft werden wij steeds sterker en het was Phiri die er in de 74e minuut 1-2 van maakte op aangeven van Babinszky . Twee minuten later zijn het beide heren die er voor zorgen dat de 2-2 op het bord staat . 

Tevreden nee absoluut niet maar goed zijn wel door 

RwJh3yR.png

GrjqhWY.png

Op het eind van deze maand treffen wij Lombard  voor de beker . Beter bekend als Fc Tatabanya de club van Kiprich .

Gunstige loting op papier . Maar goed we hebben thuis kunnen zien wat onderschatting kan doen . 

LDTLnQH.png

In de competitie beginnen we deze maand met de derby tegen Ferencvaros . En de supporters hebben er al zin in .Bij winst zetten wij een reuze stap richting de titel . Beide ploegen doen niet veel voor elkaar onder en in het begin is het vooral aftasten . In de 19e minuut schiet Bole van rand 16 en zet zo de bezoekers op voorsprong . Ferencvaros oogt wat scherper en gevaarlijker . In de rust besluit ik Nagy naar de kant te halen en Phiri in te brengen . Schakelen dus weer over na ons 4-2-4 systeem . En dit werkt . In de 48e minuut is Prosser zijn man te snel af en zijn voorzet wordt binnen gekopt door Phiri 1-1 . Ferencvaros is duidelijk verrast dat we nu met 2 centrum spitsten spelen en hiervan maakt Keirrison goed gebruik van door slim voor de man te komen en Senic weg te steken . Senic maakt hier dankbaar gebruik van 2-1 in de 53e minuut . In de 69e minuut maakt Senic zijn 2e door goed in te lopen op de voorzet van Prosser . Vier minuten later wordt de marge zelfs 3 wanneer Phiri ook zijn 2e maakt . Senic legt de bal goed af en met een bekeken schot krult Phiri de bal de lange hoek in 4-1 ..

Vlak voor tijd maakt Varga er nog 4-2 van maar dat is er 1 voor de statistieken . 

Hierna mogen wij op bezoek bij Vasas en die spelen een prima seizoen . Makkelijk zou het dan ook niet worden . In de 19e minuut pakken wij de leiding wanneer Keirrison de bal goed door kopt en Prosser de bal prima binnen schiet , Echter staan wij bij de aftrap te slapen en zodoende profiteert Capello en staat het al weer 1-1 . In de 22e minuut krijgt Nagy een duw in zijn rug en gaat de bal op de stip . Kendysh schiet de bal de andere hoek in dan waar de keeper heen duikt en zo staan wij wederom voor . Diep in de blessure tijd komt Varas weer langszij . Vorotovic schiet raak van 20 meter . Na rust komen wij al vlot weer op voorsprong wanneer Senic van 19 meter verwoestend uithaalt . In de 67e minuut verslikt Mbodj zich in de bal en zodoende kan Mihajlovic profiteren 3-3 . Zes minuten voor tijd wordt Phiri gehaakt door Benes en gaat de bal wederom op de stip . Adorjan is koelbloedig en zet ons voor de 4e keer op voorsprong en dat is voldoende . 3-4 winst niet de makkelijkste wedstrijd maar de 3 punten gaan mee naar Boedapest .

Thuis tegen Debreceni staan we al naar 26 seconden voor wanneer Keirrison de bal langs de doelman weet te schuiven . In de 31e minuut lijken wij de 2-0 te maken maar Nagy wordt buitenspel gegeven , In de 54e minuut telt de treffer van Nagy wel en zo staan wij dan toch met 2-0 voor . Niets aan de hand alleen heeft Mbodj niet zijn dag vandaag . Want in de 64e minuut maakt Mbodj een domme overtreding en gaat de bal op de stip . Bordachev is koelbloedig .  Lang lijkt de 2-1 over de streep te worden getrokken maar in de 91e minuut geeft Mbodj een duw in de rug en gaat de bal weer op de stip . Bordachev is wederom rustig en zet de eindstand op 2-2 . Onnodig puntverlies 

hQtrhvH.png

JXHsfc3.png

Ferencvaros wint beide andere duels en zodoende lopen wij 1 punt uit wat er 3 hadden moeten zijn . Echter is 11 punten met nog 8 wedstrijden een zeer veilige marge zeker aangezien we nog altijd niet hebben verloren .  Voor de beker speelden wij nog tegen Lombard

3yWgPRb.png

Met de sterkste 11 gestart en het was eenrichtingsverkeer . Een makkelijke overwinning maar goed thuis moeten wij dit nog wel afmaken natuurlijk . Onderschatten zullen wij ze zeker niet . Ook is in maart de nieuwe instroom van jeugdspelers geweest

RRVnsOH.png

yvUxyWf.png

Mag zeker niet ontevreden zijn . Toch zeker een aantal spelers die het 1e elftal kunnen gaan halen mits ze goede training krijgen .

Alle spelers met meer dan twee sterren hebben een contract aangeboden gekregen.

wPTAcBu.png

Daniel Szabo heeft een nieuw contract getekend . Moet de komende jaren toch de spil worden op het middenveld .

8jyaWDQ.png

In de jeugd zijn wij goed vertegenwoordigt bij de Hongaarse elftallen . Mooi om te zien 

@Mordurette Klopt is ook zonde maar goed was wel met 10 man .

@Marius Helemaal mee eens maar moeten het wel laten zien . Had echter als promovendus dit niet verwacht 

@delichris De voorpsrong is ruim en dat wij nog niet verloren hebben zorgt wel voor vertrouwen dat we de titel kunnen pakken

@FM_Lesly Langzaamaan durf ik het woord titel ook in de mond te nemen . Al is het nog altijd niet zo ver 

@Duarte. Zou teleurgesteld zijn  mocht het nog mis gaan maar goed is en blijft FM he

@Politico Normaal gesproken niet nee 

@Titan @Rossi@TeamWesil @r4vje  @Makalakalane @True_Legend

Zowel in Groningen als in Boedapest lijkt de titel een kwestie van tijd. Prima instroom ook, bij Ujpest heb ik minder geluk al zat bij de laatste wel een leuk spelertje

Je kan de titel al ruiken ondertussen! Je hebt de druk lang kunnen afhouden als promovendus, maar dat kampioenschap moet nu echt wel binnen gehaald worden natuurlijk.

De dubbel zit er ook nog in en dat is natuurlijk wel erg mooi voor de club. Er zitten wel wat leuke talenten bij.

1yZg5cO.jpg

De maand maart kan een hele mooie maand worden voor de trots van het Noorden echter kan het ook een hele sombere maand worden.Deze maand spelen we namelijk in de halve finale van de beker tegen PSV . En de return in de Champions League tegen Manchester City.Doen wij in april nog mee voor drie prijzen of is de landstitel het enigste wat we nog kunnen en moeten winnen . In de competitiespelen uit tegen NAC , thuis tegen Utrecht en uit naar het verrassend hoog geklasseerde Sparta 

VbgLk2L.png

Ibrahimovic hebben wij op cursus gestuurd om zo nog beter te worden . Hiermee worden onze talenten uiteindelijk nog beter .Deze maand wordt begonnen met de bekerwedstrijd tegen PSV . PSV is voor ons een lastige tegenstander en dat bleek ook deze dag weer eens . In de 12e minuut kwamen de Eindhovenaren op 0-1 doordat Benkovic de bal slecht weg kopt zo in de voeten van de Jong die zo makkelijk binnen kan schieten 0-1 . Wij zijn deze wedstrijd duidelijk de bovenliggende partij en komen dan ook verdiend op 1-1 door Pulkrab in de 29e minuut . Finnsson neemt een vrije trap bal wordt goed doorgekopt door Pulkrab , Gamal legt de bal weer terug op Pulkrab , die vervolgens makkelijk kan binnen schieten . Vlak voor rust letten wij niet goed op en kan Zozulya binnen koppen uit een voorzet . 1-2. Het wordt echter nog erger wanneer diezelfde Zozulya twee minuten later er 1-3 van maakt uit een counter . In de blessure tijd van de eerste helft maken wij dan nog wel de aansluitingstreffer . Rollheiser gaat goed door , moet de bal afleggen maar gaat voor eigen succes bal stuitert tegen de paal en Sancho is er als eerste bij 2-3 . Na rust gaan wij over op 4-2-4 en zetten PSV klem op eigen helft . Vele kansen volgen maar scoren doen wij niet meer helaas 

CPpmZj4.png

Uit tegen NAC besluit ik toch de reserves op te stellen ondanks de mentale dreun tegen PSV . City wacht namelijk over 3 dagen en in de competitie kunnen wij wel een tikje verdragen . Het begin gaat gelijk op en in de 31e minuut krijgen wij een strafschop wanneer Holn Gutierrez omver duwt in de 16 . Arne Maier neemt de strafschop feilloos . Na rust komen wij al snel op 0-2 wanneer Raes de bal goed binnen schiet na een sublieme pass van Gutierrez . Bij NAC is het verzet gebroken en Gamal maakt er een kwartier voor tijd 0-3 van . Sabic kopt een hoekschop goed door en Gamal kan de bal simpel binnen tikken 

Drie dagen later dus de return tegen City . Uit wisten wij twee belangrijke treffers te maken . Vorig seizoen was City echter in Groningen heer en meester . Hebben wij daadwerkelijk stappen gezet dit seizoen . Ik besloot om vol op de aanval te spelen veel meer keuzes had ik ook niet . Wij moesten winnen om door te gaan . City had hier zeker niet op gerekend wat wij waren vanaf de aftrap veel en veel sterker . En kregen weer goede kansen . Echter is Allison een hele goede keeper en lag dan ook weer steeds in de weg . In de 24e minuut wordt onze hoop erg klein wanneer Dalot een domme tackle inzet . Scheids bestraft het met direct rood . Erg zwaar vind ik maar goed Dalot had op 35 meter van het doel dit ook nooit moeten doen . In de 33e minuut komen wij dan wel op 1-0 . Mostovyi dendert door op de linkerflank en geeft een heerlijke voorzet die binnen wordt gekopt door Rollheiser . 1-0 met rust en virtueel door . Ik besluit om door te gaan met de aanvallende stijl . 45 minuten tegen houden gaan wij niet redden ben ik bang . Na iets meer dan uur gespeeld te hebben ontploft het stadion wanneer Sanabria ons op 2-0 zet . Finnsson slingert een vrije trap in de 16 en Sanabria springt het hoogst . Voor City is het dit het sein om er een tandje bij te zetten en drie minuten later is het al 2-1 . Milinkovic Savic schiet raak na een prima pass van Jesus . Ik merk dat het elftal het zwaarder en zwaarder krijgt en besluit dan ook meer te gaan counteren . Kunnen het niet meer belopen en City wordt steeds sterker . Negen minuten voor tijd duikt Jesus ineens in een gat en krijgt de bal op het juiste moment aangespeeld . Met een simpele schuiver weet hij Plizzari te passeren . 2-2 . En hoewel ik het nog wel wil proberen is het elftal moegestreden en kunnen we niet meer aandringen . 2-2 is dan ook de eind uitslag .Benkovic pakt nog een tweede gele kaart in blessure tijd .  Goed gestreden zeker met een man minder maar City gaat door en wij liggen er weer uit

u68gGLR.png

In twee weken tijd uitgeschakeld worden voor twee prijzen doet pijn . Tegen Utrecht moet het elftal veerkracht laten zien . En dat deden ze . In de 24e minuut leken wij op 1-0 te komen door Pulkrab maar de goal werd afgekeurd voor buitenspel . Erge twijfels of het wel buitenspel was . In de 31e minuut komen wij dan wel op 1-0 Gamal haalt verwoestend uit van zo'n 22 meter . Tien minuten na de rust verdubbeld Gamal de score , een schot van Pulkrab eindigt op de lat en Gamal is er als de kippen bij om het laatste zetje te geven 2-0 . In de 61e minuut komt Utrecht terug in de wedstrijd v\d Streek weet 1 van de weinige kansen te benutten voor de bezoekers . 1 minuut later is de hoop bij Utrecht al weer aan flarden geschoten wanneer Mostovyi met een lange bal Pulkrab vrij zet voor de doelman . 3-1 Geubbels die ingevallen is passeert 2 man in zijn solo en zijn voorzet wordt knap binnen gekopt door Vlasic zestien minuten voor tijd .In de blessure tijd beloont Geubbels zich zelf door de 5-1 te scoren . Vlasic is dit maal de man van de assist .

De maand maart sluiten we af met een uitwedstrijd tegen Sparta en geen enkel moment zitten wij in de wedstrijd .

Een hele slechte pot van onze kant is het gevolg . In de 23e minuut komen wij met 1-0 achter door Dag . Negen minuten voor de rust zet huurling Buzek de stand op 2-0 . Hij is duidelijk gebrand om zich te laten zien tegen zijn werkelijke werkgever . In de 52e minuut maken wij de aansluitingstreffer door Sanabria . Dalot pakt echter drie minuten later zijn 2e gele kaart . Het vergrijp was erg licht en deze scheids voelde de situatie echt niet goed aan . Spierings zet de marge weer op 2 in de 59e minuut . Dertien minuten voor tijd maakt Sanabria wederom de aansluitingstreffer . Nog geen minuut later schiet Yatabare de bal vol in de kruising van 19 meter 4-2 . Twee minuten voor tijd maakt Sanabria zijn 3e en wederom de aansluitingstreffer . Blijkbaar zijn we nog altijd niet wakker want een minuut later maakt Volas de 5-3 . Een slechte pot van onze kant .

xw4SsFm.png

Een screenshot van de stand ben ik echter vergeten te maken . We staan er nog altijd zeer goed voor . Helaas spelen we nog maar voor 1 prijs maar dat maakt de uitdaging in Groningen nog wel steeds leuk . Zie ook dat ik geen screens heb gemaakt van de jeugd instroom echter was deze niet erg bijzonder 

@Duarte. In principe mag dit zeker niet meer misgaan

@Rossi Voor de titels lijkt het inderdaad aftellen . Jeugdinstromen blijft toch iets ongrijpbaars 

@Mordurette Normaal gesproken mag dit zeker niet meer fout gaan

@FM_Lesly Normaal gesproken zeker niet . Jeugd instroom was zeker niet verkeerd

@Marius Zou zeker teleurgesteld zijn mochten wij de titel nog mislopen . Maar denk dat wij nu wel kandidaat nummer 1 zijn 

@delichris De beker wil ik heel graag winnen . Jeugd instroom is zeker niet verkeerd

@Politico Ik hoop het maar dat is nog niet zeker 

@Titan @TeamWesil @r4vje @True_Legend

Edited by komodo25

Toch een beetje een domper op zo'n seizoen. Eruit gaan tegen City is niet erg, maar je was wel dichtbij. Dat je er in dezelfde week ook uitvliegt in de beker is daarentegen toch wel jammer te noemen.

De duimen moeten leggen tegen Man City dat kan de beste overkomen. Het verlies tegen PSV, dat smaakt net iets slechter neem ik aan.

Jammer dat je in twee weken tijd uit beide toernooien bent gekegeld. Het duel met Sparta was inderdaad ook wel een hele slechte van je ploeg!

a6TZCGF.png

In maart was er eens tijd voor twee oefenwedstrijden . Eindelijk eens geen officiële duels dus de kans om zelf 

voor tegenstanders te zorgen en wat te experimenteren . Had gekozen voor twee hele verschillende landen en beide wedstrijden speelden wij uit . De eerste wedstrijd was tegen Kroatië en de tweede tegen Bonaire . Kroatië had ik gekozen om te kijken hoe wij het zouden doen tegen een goede tegenstander uit Europa en mocht dat verkeerd uitpakken dan was Bonaire er om het goede gevoel weer terug te vinden .Tenminste dat was het hele idee erachter . Had wel besloten om tegen Kroatië aanvallend te gaan spelen puur om te kijken hoe dat zou uitpakken .  De selectie zijn de namen die je kunt verwachten . 

Fe2gpGW.png

9y6cQ1f.png

KlNP9BX.jpg

Zoals jullie kunnen zien zijn de namen wel even wat anders dan bij ons . Kroatië speelt wel in een verrassende opstelling maar alle namen zijn er gewoon bij . Het zou voor ons zeker niet makkelijk worden . En Kroatië had niet de intentie om ons te sparen .Want al in de 2e minuut was het 1-0 door Krovinovic . Binnen het kwartier stond er 2-0 op de borden door Kovacic . En tien minuten later stond het 3-0 door Vrsaljko . Hoewel we voetballend wel mee kwamen werden we echt in scherpte aan alle kanten afgetroefd .Mandzukic maakte er net voor het half uur 4-0 van en ik begon me nu echt zorgen te maken ... In de 36e minuut een mooie rush van Antonia en zijn voorzet komt op het hoofd van Benschop 4-1 . Hebben iig onze eer gered . Al gaan we rusten met een 5-1 achterstand wanneer Caleta-Car drie minuten voor rust raak kopt uit een hoekschop . Na rust slaan wij in de 49e minuut weer toe via Benschop maar direct na de aftrap is de marge weer 4 wanneer ook Mandzukic scoort . In de tweede helft zijn wij wel scherp voor de goal in de 58e minuut is het Vicento die van 20 meter uithaalt en raak schiet . Vijf minuten later wordt het nog spannend . Arias in de ploeg gekomen kopt raak in de 63 minuut . Nog een half uur te gaan en de marge is nog maar 2 . Echter hebben de Kroaten nog altijd Mandzukic en met zijn 3e in de 72e minuut lijkt het pleit beslecht . In de 89e minuut wordt Benschop nog gehaakt en gaat de bal op de stip . Van Kessel neemt het en ziet zijn inzet gekeerd worden echter is de rebound wel raak voor hem . 7-5 ( @Thomassje123 wij wisten ook veel te scoren al was het niet voldoende ) Verliezen wij deze pot met 2-0 , 3-1 of 4-2 zou de tendens zijn . Aardig resultaat . 7-5 is natuurlijk een achterlijke uitslag en weet ik in ieder geval dat ik wat anders moet gaan bedenken voor Amerika en Mexico uit . 

YmJ8zTD.png

Tegen Bonaire besloot ik weinig te veranderen . Dat wij konden scoren was wel aangetoond . Al hadden wij een strafschop nodig om op voorsprong te komen . Antonia met de voorzet en Coffie duwde Vicento in de rug . De strafschop werd benut door Benschop in de 17e minuut . Na iets meer dan een half uur was het Vicento die de score verdubbelde . Een voorzet van Martina werd keurig op de volley genomen . Vijf minuten voor rust krijgen wij een vrije schop , Cecillia neemt hem en ziet Vicento vrij staan . Vicento laat hem 1x stuiteren en knalt hem dan de rechter bovenhoek in . 0-3 met rust . In de 52e minuut is het weer Martina die goed mee opkomt en geeft de bal laag voor . Christina was goed doorgelopen en kan de bal van 12 meter zo simpel binnen tikken . De wedstrijd lijkt zo dood te bloeien maar twee invallers vallen nog positief op in de slotfase . Twee keer weet Schoop op te stomen en twee keer komt zijn inzet bij Hooi die twee keer scoort . Zowel in de 84e als in de 85e minuut . 

kgLG9lu.png

H779DBE.png

@delichris Tja als je al vroeg met 10 man komt te staan tegen City weet je dat er weinig kans is . Bij 2-0 heb je even hoop maar dan valt die 2-1 te snel . Titel is nog het enigste maar die verwacht ik wel te pakken 

@Marius Eruit tegen City kan ik zeker mee leven . Al was er zeker kansen om door te gaan . Zo eruit tegen PSV terwijl je veel beter bent doet wel pijn ..

@Politico Idd . Vooral omdat wij die wedstrijd gewoon veel beter waren . Dat maakt het extra zuur . Verliezen van City kan altijd 

@FM_Lesly Nederlaag tegen Sparta was zeker zuur al speelden wij daar ook al snel met 10 man .  Maar dan nog moet er beter gespeeld worden . Helaas nu nog maar in de race voor 1 prijs 

@Duarte. @Rossi @Mordurette @Titan @TeamWesil @True_Legend @r4vje

Edited by komodo25

Kroatië moest eens zo spelen met 3 verdedigers tegen ons, dan krijg je waarschijnlijk ook zo'n 7-5 haha. Mijn counter San Marino maakt daar gehakt van

Wat twee heerlijke wedstrijden heb je gespeeld. Je weet in ieder geval veel te scoren. Jammer dat Kroatië ook nog eens zeven keer scoorde.

22 uur geleden zei Thomassje123:

Kroatië moest eens zo spelen met 3 verdedigers tegen ons, dan krijg je waarschijnlijk ook zo'n 7-5 haha. Mijn counter San Marino maakt daar gehakt van

Hoewel ik kan genieten van goed countervoetbal , en zeker om het te volgen bij mensen probeer ik altijd aanvallend te voetballen . Moet soms wat slimmere keuzes maken maar goed ben wat dat betreft erg eigenwijs 

7n2wGQD.png

Met Italië hebben we ook twee wedstrijden gespeeld deze maand . Beide wedstrijden waren voor de WK kwalificatie.Als eerste mochten wij uit naar Estland en vervolgens kwam Griekenland op bezoek . Normaal gesproken moeten dat zes punten zijn . En dat zou natuurlijk ook erg fijn zijn als we dat kunnen bereiken . Gezien de eerdere resultaten maak ik mij dan ook weinig zorgen . Deze 23 man moeten het gaan doen :

oOf2XFz.png

i1fE7J9.png

Bonucci en Insigne zijn geblesseerd . Hierdoor was er plaats voor Dossena en El Shaarawy . Ook Fc Groningen keeper Plizzari zou kunnen gaan debuteren . Normaal gesproken is Donnarumma gewoon 1e keeper maar voor de rol van reserve keeper komen meerdere spelers inaanmerking . Verder weinig grote verrassingen . Mochten dus eerst afreizen naar Talinn

CyUlEIG.jpg

Plizzari maakt dus zijn debuut . Dit soort wedstrijden zijn daar ideaal voor in mijn ogen . En Plizzari verdiend het ook nadat hij prima staat te keepen in het hoge noorden . Zoals verwacht waren wij deze wedstrijd veel en veel beter en kwamen na twintig minuten op 0-1 . Bernardeschi lepelt de bal naar de tweede paal en Pellegri kan hem simpel binnen tikken . Na een half uur maken we de marge groter . Kean opent vanaf links op Bernardeschi die weer een puike voorzet in huis heeft en Pellegri maakt zijn tweede met een keurige volley . Twee minuten later is de wedstrijd definitief gespeeld . Bernardeschi maakt een hattrick qua assists . Ditmaal was het Moise Kean die de trekken mocht overhalen . Hierna neemt de ploeg wat gas terug en lijkt het zich te gaan sparen voor de volgende wedstrijd . Vijf minuten voor tijd krijgen wij nog een vrije trap . Verrati krult hem de 16 in en Caldera springt het hoogst en kopt hard binnen 0-4 . Prima uitslag . Plizzari kent een prima debuut met 2 sterke reddingen 

7YaCL31.png

Had iets te fanatiek doorgedrukt waardoor wij tegen de Grieken met exact de zelfde 11 namen starten . Hoewel ik thuis mooier voetbal verwacht was ik wel tevreden met de zakelijke overwinning vandaag , Op slag van rust komen wij dan eindelijk op 1-0 . Bonaventura steekt Pellegri weg en zet hem zo 1 op 1 met de doelman . Voor Plizzari is dit een koud kunstje . Erg mooi was het vandaag niet maar vier minuten voor tijd maken we nog wel een tweede . Bernardeschi is weer eens de man van de assist en Kean is de man die de trekker weet over te halen . 

PCErzsk.png

e8Yga6D.png

Tot slot wist ik Cannavaro over te halen om als trainer aan de slag te gaan bij Italië . In juni spelen wij weer met Italië .Dan tegen Frankrijk voor de halve finale van de Nations League . Ook spelen wij die maand nog twee oefenduels tegen Venezuela en Argentinië  

@Marius Voor de neutrale toeschouwer was het zeker genieten . 

@delichris Echt tevreden kan ik niet zijn met zeven tegentreffers . Echter laat dit soort wedstrijden wel zien waar wij kwetsbaar zijn .

Dat we er zelf vijf weten te maken is wel weer positief . Scorend zit het wel goed 

@Duarte. Nee dat klopt . Jammer genoeg wil Kuwas nog altijd niet 

@Politico @FM_Lesly @Rossi @Mordurette @Titan @TeamWesil

Edited by komodo25

Twee keer gewonnen, maar dat mag je van Italië wel verwachtten natuurlijk tegen deze tegenstanders. Succes tegen Frankrijk!