Geplaatst 20 november 20177 jr. Hoi, Bij mn carriere met Ajax ontbreken vrijwel alle stafleden en kan ik deze dus vrij invullen. Ik zocht een paar 4,5 sterrentrainers die ik op internet had gevonden maar die zitten niet in mijn game blijkbaar. Heb Spanje,Engeland,Duitsland en Belgie toegevoegd als speelbare landen. Maar bepaalde duitse trainers zonder club zijn niet te vinden. Hoe krijg ik deze trainers wel in mijn game?
Geplaatst 20 november 20177 jr. Een grote database kiezen. Het lijkt alsof die in jouw game op klein staat.
Geplaatst 20 november 20177 jr. Die Duitse trainers zonder club zijn naar alle waarschijnlijkheid ook gekoppeld aan het land waar ze voor het laatste hebben gewerkt. Dus als ze nog niet tevoorschijn zouden komen als je een grotere database kiest, dan zou dat ook nog de reden kunnen zijn. Dan zullen ze pas tevoorschijn komen als je meer mensen uit het land van hun vorige werkgever laadt (door een competitie uit dat land te selecteren), of alle personen met een Duitse nationaliteit in de database te laden.