Geplaatst 16 november 20177 jr. https://www.sendspace.com/file/ercty4 Net als in het verleden heb ik een alternatieve database gemaakt voor m.n. de Nederlandse competitie. In totaal heb ik ongeveer 12500 wijzigingen aan de originele database doorgevoerd. Haast teveel om op te noemen dus... De Nederlandse competitie bestaat uit 6 niveaus: de Eredivisie, Hoofdklasse en de 1e t/m 4e Klasse, in totaal 128 clubs. Een ideaal aantal om een bekercompetitie mee te houden. Namen van tal van competities, clubs en sowieso alle landen zijn aangepast naar meer realistische versies. Alle huurperioden zijn geannuleerd. Nederlandse ploegen mogen op de 2 hoogste niveaus nog maar 5 buitenlanders in de wedstrijdselectie hebben. Er is een aanzienlijke prijzenpot beschikbaar. De reputaties en jeugdopleidingen van alle landen zijn geüpgraded. Zo kunnen er tal van verrassingen ontstaan. Een grappig extraatje is dat er in de bekerwedstrijden 2 proefspelers opgesteld mogen worden. Verder doen B-teams niet meer mee aan de piramide. De transferperiode beslaat slechts een zomerse periode, zodat clubs meteen 'raak moeten schieten'. In de winterstop is er namelijk geen herstel mogelijk. Er zijn nog tal van extra's meer, maar zoals gezegd teveel om op te noemen! Deze base is getest en levert me erg veel plezier op!
Geplaatst 16 november 20177 jr. @Makalakalane Leuke database. Ga hem zeker eens proberen. Dan heb ik nog een vraagje aan je. Zou je misschien kunnen uitleggen hoe jij het voor elkaar heb gekregen met die max aantal buitenlanders? Wil namelijk zelf ook een database gaan maken met een maximaal aantal buitenlanders, Bvd.
Geplaatst 16 november 20177 jr. Auteur [quote name='Robert'']@Makalakalane Leuke database. Ga hem zeker eens proberen. Dan heb ik nog een vraagje aan je. Zou je misschien kunnen uitleggen hoe jij het voor elkaar heb gekregen met die max aantal buitenlanders? Wil namelijk zelf ook een database gaan maken met een maximaal aantal buitenlanders, Bvd. [/QUOTE] Bij het aanmaken van een competitie loop je gewoon stap voor stap alle opties na. Dan krijg je vanzelf allerlei 'Wedstrijdregels', zoals maximum aantal buitenlanders, minimum aantal -23 spelers, aantal wissels etc. Zo kwam ik ook op het idee van die proefspelers in de Beker.