Jump to content
Urbeto

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

Ohja, in vluchtigheid overheen gelezen;c

Als ze even hadden gewacht hoefden ze minder te lenen, maar goed kan nu mn faciliteiten ook upgraden.

Ik heb de ingame editor uit staan, maar de reden dat ik dat ding heb, is dit:

De speler is sinds oktober 2018 geblesseerd en kan tot eind 2019 niet spelen. Naamloos1.thumb.png.edb2fe003ee8f15f6a7c669b088b9b8d.png

Naamloos.png.490dcfc60e2d0dee599dece7ba7c397b.png

Is zo klote he, heb ik zo de selectie weer op m'n dak.

Ik speelde net in mijn game een wedstrijd tegen Manchester United waar Kristoffer Ajer centraal achterin stond, niks geks opzich.

Test.thumb.png.b27c8481c55fcf6a0b08c8702656e3c9.png

Alleen als ik naar de carrière van Ajer kijk speelt hij al 4 jaar niet maar bij Manchester United en is hij na drie jaar Barcelona net naar Chelsea verhuist.

Test.thumb.png.6824eecd7e69af3444543fcbb94dc5b5.png

28 minuten geleden zei Bastiaan:

Was het niet zon testimonial wedstrijd?

Ja 

Dan heeft iedereen hem ingeleverd inclusief die ene die al jaren vermist werd :D

492083146_BoydReith_OverviewProfile.png.618a6228a439f972034eda0492e9c7eb.png

Maak het al een paar keer mee. Mijn speler wordt gekocht door een andere club, maar komt daar meteen op de transferlijst.  

Lijkt er op dat je gelijk kan hebben @delichris.  Trouwens alle spelers die deze transferperiode gehaald zijn door LA Galaxy staan op de transferlijst 😂

Wat een enorm dom spel is FMT 2019 zeg. Ik kan er met mijn pet niet bij. Veel te veel blessures. Altijd de goeden die maanden aan de kant staan. Ik verlies met 1-4 thuis van Fortuna en met dezelfde tactiek een week later win ik met 3-0 van PSV.. Net had ik in de laatste minuut gelijk gemaakt, met een man minder, scoort de pc gelijk weer...

Meestal win ik wedstrijden waar ik statistisch gezien de mindere ben. En zijn we beter dan verliezen we..

Soms hebben we het dubbele aantal doelpogingen..

En de ergste manier om punten te verspelen was thuis tegen de Graafschap. Het leek net Ajax, afgelopen woensdag. Kwamen 2-0 voor door Iredale (een spits uit jong Heerenveen), ik wissel hem voor van Bergen om met hem meer te counteren. Komen we op 2-1 door een Woudenberg die gewoon mee naar voren gaat, countertje en de goal valt. En in de laatste minuut scoren ze ook nog de 2-2..

Terwijl ik dus Woudenberg bij individuele tactieken "geef lang voor" en aan de andere kant de vleugelverdediger "geef voor van de achterlijn" heb. Waarom Woudenberg  dan mee naar voren gaat 😁

In mijn Fc Utrecht game speel ik thuis tegen PSV

extra tijd 4 min.. in de 95ste min krijgt psv een penalty wat gegeven wordt door de VAR.

Zo verlies ik de wedstrijd alsnog … 

8 uur geleden zei LiverpoolFC:

extra tijd 4 min.. in de 95ste min krijgt psv een penalty wat gegeven wordt door de VAR.

Ik zou voortaan gaan aftellen de laatste 10 secondes, in Amsterdam dachten ze dat het werkte.

8 uur geleden zei LiverpoolFC:

Net echt 

Momenteel heb ik me voor het eerst sinds FM 2016 nog eens de nieuwe FM aangeschaft. 

Heb ondertussen een nieuw spel gestart met Club Brugge en moet zeggen dat na het eerste seizoen het plezier al een beetje af is. Zo heb ik zelf moeite om het onderstaande te aanvaarden. Was voor mij redelijk onrealistisch aangezien ik niet echt grote bijkomende transfers had gedaan in eerste seizoen. 

image.thumb.png.537c4d0a476aeaae77774c44150e62c6.png

Daarnaast komt dan nog bij dat ik nu redelijk grote transferbedragen krijg aangeboden die veel hoger liggen dan huidige waarde:

image.png.16c2e2e2c68362a699adee4a87cd85f8.png

In seizoen één gelijk de Champions League winnen is niet echt realistisch nee maar wel een unieke prestatie natuurlijk. 

Gepost (edited)

Ik krijg bijna in elke wedstrijd wel een tegengoal in de laatste minuten, frustrerend!

Edited by glennix

9 uur geleden zei glennix:

Ik krijg bijna in elke wedstrijd wel een tegengoal in de laatste minuten, frustrerend!

Dat ken ik. Sta ik bijvoorbeeld 3-0 of 4-0 voor met nog een paar minuten te spelen, scoren zij nog een tegengoal. Zo frustrerend en weer geen cleansheet.

Heb ik ook. Scoor gelukkig zelf ook vaak in die minuten waarvan vaak een beslissende

Heb nu een probleem met mijn carriere bij Red Bull Londen, iedere keer als ik op doorgaan druk na een wedstrijd dan stopt die niet meer automatisch met laden en kan het soms wel 5 minuten duren voordat die stopt terwijl ik al 80x op onderbreken hebt gedrukt. Uiteindelijk scheelt het ook maar 2 uur in Football Manager tijd en wordt er weinig geladen dus daar ligt het probleem niet. Iemand die hiervoor een oplossing heeft?

Iets met warme balletjes? 17 Eredivisie clubs over in de tweede ronde van de beker. 15 van de 17 clubs treffen een club uit een lagere divisie, de andere twee hadden pech dat er geen mindere clubs meer over waren.....

beker.png

e7c467c55a93496990c334e4ae634e7e.png

Dit echt nog nooit gezien, twee dagen achter elkaar voetballen.

Bizarre is nog dat het ook volledige speelrondes zijn, iedereen speelt dus twee dagen achter elkaar.