Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

• Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

51 minuten geleden zei glennix:

Eerste crashdump gehad en moet nu 4 wedstrijden  + transfers opnieuw doen 😑

Pijnlijk. Heb dat in de vorige FM's ook eens meegemaakt en sindsdien wordt hij elke week automatisch gesaved met drie verschillende bestanden. 

Ik overweeg een game te starten in Gibraltar zodra mijn nieuwe pc er is. Ging dus even proef draaien om te kijken of ik nog gekke dingen tegen kwam. En die ben ik tegen gekomen...

d1z5mn7py.png

Klein gat tussen de eerste competitie wedstrijd en de rest... Ik sla dus nog even over. Tenzij dit klopt :classic_blink:

Hebben jullie ook bij regelement KKD staan "de teams die op de 8e en 9e plaats eindigen plaatsen zich voor Play-offs eerste ronde.

Ik vraag dit omdat de laagst geplaatste vier teams van de play-offs voor eredivisie voetbal bij mij pas de 2e ronde instromen en de beste vier teams wel de eerste ronde moeten spelen.

1543267063874859972093364664202.jpg

Op 14-11-2018 om 14:36 zei IlCapitano1:

Heb ik ook, ook gehad met FM18, ook opzoek gegaan naar een oplossing maar tot nu toe niets gevonden...

Heb jij dit nog? Ik heb van mijn videokaart de drivers geupdate en nu werkt alles weer naar behoren.

Zucht!

Speler A van mijn team wil weg na degradatie. Ik zeg, ik ben hier net nieuw, wacht even af hoe het loopt. Hij wil toch weg, ik zeg nee.

Team boos, willen uitleg. Ik leg het uit en uiteindelijk zeg ik: Oke, hij kan weg, alle spelers in het groen. Vervolgens komt er een mooi bod, ik accepteer het en hij vertrekt.

Team boos, ik had hem toch niet moeten verkopen.

Go home FM, you're drunk

• 2 weeks later...

Volgens mij zit er een bug in dat als je een ingooi lang gooit, er een speler compleet vrij staat aan de rand van de zestien (zelfde kant als waarvan de ingooi kwam). Deze speler kan de bal zo terugleggen of zelfs voor een schot gaan. Scoor er regelmatig uit sinds de laatste update.