Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

wat een ongelovelijke kutzooi zeg hoe is het mogelijk stond 15 punten voor met Wolves 1e seizoen verlies 10 wedstrijden op rij echt onmogelijk gewoon sta nu in punten gelijk moraal van me team is helemaal kut gewoon ik zal t nog wel weggeven ook tering zeg

• Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

Balen zeg. Gewoon begonnen met een willekeurige nederlaag en je team kon er niks meer van?

Speelde uit bij QPR met pech 1-1 gelijk en ineens krijg ik enorm veel goals tegen en verlies ik bijna alleen maar met dikke cijfers like wtf

Speelde uit bij QPR met pech 1-1 gelijk en ineens krijg ik enorm veel goals tegen en verlies ik bijna alleen maar met dikke cijfers like wtf

Peptalk gegeven om het moraal weer wat te boosten?

Misschien dat de teams zijn gaan inspelen op jouw tactiek na hun nederlaag de heenronde...

• 3 weeks later...

In Portugal promoveerde Aves naar het hoogste niveau en ineens spawnden deze twee spelers op hun 24e ofzo in??? Hoe dan?

5b2105cb3eaef-11111111111111111.png

5b2105ebeecd4-22222222222222222.png

Rest van het team was allemaal onder de 100k waard, deze twee gasten zijn inmiddels weg daar maar waren meteen 8 miljoen waard ;e

FM doet nu erg raar in mijn save: Spelers komen zomaar op de transferlijst en als ik diegene er af haal dan is diegene de volgende dag weer op de transferlijst. Lijkt er zelfs op als ik voor de lol een speler op een lijst zet dat ik deze niet meer kan verwijderen van deze lijst :cab:

Daarnaast kan ik niet specifiek meer zoeken op een bepaalde eigenschap. Als ik afwerken op 20 selecteer dan zie ik nog spelers die een waarde eronder hebben......

Ook afspraken met het bestuur verdwijnen uit mijn berichtenbox en ik kan ze niet opnieuw vragen. Dit gebeurd als ik mijn save opnieuw open:cab:

Help!!!!! :-D Op zich kan ik gewoon verder spelen, maar het is wel irritant.

Edited by FMNOOB

Na vijf seizoenen bij Maribor heb ik de stap gezet naar Rode Ster. Mijn frustratie zit hem vervolgens in het feit dat het mooie beleid dat je hebt opgebouwd in de transferperiode die volgt al overboord wordt gegooid. Spelers worden voor veel te weinig verkocht. Behalve de Serviër die ik overneem. Terwijl aan de andere kant een speler wordt gehaald voor 12 miljoen, terwijl ik in de voorgaande jaren in totaal nog niets eens de helft heb uitgegeven. Jammer om te zien.

Edited by Reinoud
Na vijf seizoenen bij Maribor heb ik de stap gezet naar Rode Ster. Mijn frustratie zit hem vervolgens in het feit dat het mooie beleid dat je hebt opgebouwd in de transferperiode die volgt al overboord wordt gegooid. Spelers worden voor veel te weinig verkocht. Behalve de Serviër die ik overneem. Terwijl aan de andere kant een speler wordt gehaald voor 12 miljoen, terwijl ik in de voorgaande jaren in totaal nog niets eens de helft heb uitgegeven. Jammer om te zien.

Is algemeen bekend helaas . AI maakt er een zooitje van als je weg bent

Nope, Portugese Eredivisie al vanaf het begin er in. De geschiedenis bij de speler gaat ook maar terug tot vorig jaar toen Aves voor het eerst op het hoogste niveau speelde

Portugese tweede divisie niet geselecteerd ? Of pas later ? Aangezien die club van tweede divisie komt . Heb echter in mijn save met Limburgia ook 25-26 jarige newgens in het spel in Nederland

​​​​​

​​​

• 2 weeks later...

Ik kreeg net een melding van de Gouden Schoen winnaar van de Olympische spelen en natuurlijk het elftal van het toernooi. Helaas was het al een jaar geleden dat dit toernooi was afgelopen :r. Iemand dit ook al eens gehad?

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Prullenbak al bekeken?

Zat niks in. Echt onverklaarbaar dit. Alles afgezocht op de PC of het ergens nog terug te vinden is, maar het lijkt gewoon van de één op andere dag weg te zijn. Geen verklaring voor. Startte FM op en kon dus geen spel laden (waren er niet meer) en ineens alle tactieken en graphics bleken ook weg. Wat zijn dit voor grappen? Ben weer helemaal opnieuw moeten beginnen :moop:

• 2 months later...

Echt vreselijk irritant. Wil ik een carrière beginnen in Luxemburg me Titus Pétange, is de pagina van de faciliteiten niet correct. Geeft een witte achtergrond zonder tekst. Op de club pagina zie je wel welke faciliteiten de club heeft, maar dit is voor mij een reden om niet in Luxemburg te beginnen :(

4da57a043bff23aa96e5b81fb94d8bfb.png

Heb maar een melding gemaakt bij SI, maar geen idee of ze het kunnen fixen.https://i.gyazo.com/4da57a043bff23aa96e5b81fb94d8bfb.pnghttps://i.gyazo.com/4da57a043bff23aa96e5b81fb94d8bfb.pngp

Op ‎10‎-‎11‎-‎2018 om 10:50 zei delichris:

Hebben anderen ook dat FM19 freesed? Het spel gaat niet verder, maar als ik dan op de windows knop druk gaat het spel weer verder. Dit had ik ook met FM18. Ik heb het sinds vandaag.

Heb ik ook, ook gehad met FM18, ook opzoek gegaan naar een oplossing maar tot nu toe niets gevonden...

Ongelooflijk frustrerend is dat je tijdens de input fase heel wat tijd insteekt om de openstaande schulden van je favoriete club ( Benfica in mijn geval ) in de editor te steken zodat het echt de werkelijkheid nabootst ... Maar dan sinds het uitkomen van de beta ( voor de testers ) zien dat er 8 miljoen ontbreekt in de schulden en vooral bepaalde terugbetalingsbedragen niet kloppen ...

Zoals de regels het zeggen : alle bugs en fouten melden op het forum en dat heb ik ook weldegelijk, maar raar maar waar ... Sinds 02 oktober helemaal geen feedback krijgen van SI of eender wie van de game zelf ... Maar als je dan nu eindelijk eens serieus doorspeelt, dan krijg je ook te zien dat het bedrag van de leningsaflossing helemaal niet klopt ( ligt in juli 400K hoger dan datgene wat het zou moeten zijn en in augustus stijgt het nog eens 150K ) ... Maakt toch wel gemakkelijk half miljoen impact en dat op het einde van het seizoen kan het verschil betekenen tussen break even of verlies