Mark Hughes 23 Gepost May 24, 2018 Share Gepost May 24, 2018 wat een ongelovelijke kutzooi zeg hoe is het mogelijk stond 15 punten voor met Wolves 1e seizoen verlies 10 wedstrijden op rij echt onmogelijk gewoon sta nu in punten gelijk moraal van me team is helemaal kut gewoon ik zal t nog wel weggeven ook tering zeg Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 342 Gepost May 24, 2018 Share Gepost May 24, 2018 Balen zeg. Gewoon begonnen met een willekeurige nederlaag en je team kon er niks meer van? Quote Link to post Share on other sites
Mark Hughes 23 Gepost May 24, 2018 Share Gepost May 24, 2018 Balen zeg. Gewoon begonnen met een willekeurige nederlaag en je team kon er niks meer van? Speelde uit bij QPR met pech 1-1 gelijk en ineens krijg ik enorm veel goals tegen en verlies ik bijna alleen maar met dikke cijfers like wtf Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 913 Gepost May 24, 2018 Share Gepost May 24, 2018 Speelde uit bij QPR met pech 1-1 gelijk en ineens krijg ik enorm veel goals tegen en verlies ik bijna alleen maar met dikke cijfers like wtf Peptalk gegeven om het moraal weer wat te boosten? Misschien dat de teams zijn gaan inspelen op jouw tactiek na hun nederlaag de heenronde... Quote Link to post Share on other sites
Mark Hughes 23 Gepost May 24, 2018 Share Gepost May 24, 2018 Net een lekkere partij gespeeld Wolves 4-1 Burton met nog 8 wedstrijden te gaan toch weer 3 puntjes los dus er is nog hoop op rechstreekse promotie!:) Quote Link to post Share on other sites
Mark Hughes 23 Gepost May 25, 2018 Share Gepost May 25, 2018 Uiteindelijk met 88 Punten Kampioen geworden :) nu maar eens een degelijk team neerzetten niet dat ik volgend seizoen weer meteen degradeer xd Quote Link to post Share on other sites
ForzaUtreg 367 Gepost June 13, 2018 Share Gepost June 13, 2018 In Portugal promoveerde Aves naar het hoogste niveau en ineens spawnden deze twee spelers op hun 24e ofzo in??? Hoe dan? Rest van het team was allemaal onder de 100k waard, deze twee gasten zijn inmiddels weg daar maar waren meteen 8 miljoen waard ;e Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 913 Gepost June 13, 2018 Share Gepost June 13, 2018 Heb ik ook gezien in Spanje, jeugdinstroom met spelers van 24 jaar met zieke skills. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 599 Gepost June 13, 2018 Share Gepost June 13, 2018 Competitie in-game toegevoegd? Quote Link to post Share on other sites
ForzaUtreg 367 Gepost June 13, 2018 Share Gepost June 13, 2018 Nope, Portugese Eredivisie al vanaf het begin er in. De geschiedenis bij de speler gaat ook maar terug tot vorig jaar toen Aves voor het eerst op het hoogste niveau speelde Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 342 Gepost June 13, 2018 Share Gepost June 13, 2018 (edited) FM doet nu erg raar in mijn save: Spelers komen zomaar op de transferlijst en als ik diegene er af haal dan is diegene de volgende dag weer op de transferlijst. Lijkt er zelfs op als ik voor de lol een speler op een lijst zet dat ik deze niet meer kan verwijderen van deze lijst :cab: Daarnaast kan ik niet specifiek meer zoeken op een bepaalde eigenschap. Als ik afwerken op 20 selecteer dan zie ik nog spelers die een waarde eronder hebben...... Ook afspraken met het bestuur verdwijnen uit mijn berichtenbox en ik kan ze niet opnieuw vragen. Dit gebeurd als ik mijn save opnieuw open:cab: Help!!!!! :-D Op zich kan ik gewoon verder spelen, maar het is wel irritant. Edited June 13, 2018 by FMNOOB Quote Link to post Share on other sites
Reinoud 11 Gepost June 15, 2018 Share Gepost June 15, 2018 (edited) Na vijf seizoenen bij Maribor heb ik de stap gezet naar Rode Ster. Mijn frustratie zit hem vervolgens in het feit dat het mooie beleid dat je hebt opgebouwd in de transferperiode die volgt al overboord wordt gegooid. Spelers worden voor veel te weinig verkocht. Behalve de Serviër die ik overneem. Terwijl aan de andere kant een speler wordt gehaald voor 12 miljoen, terwijl ik in de voorgaande jaren in totaal nog niets eens de helft heb uitgegeven. Jammer om te zien. Edited June 15, 2018 by Reinoud Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,240 Gepost June 15, 2018 Share Gepost June 15, 2018 Na vijf seizoenen bij Maribor heb ik de stap gezet naar Rode Ster. Mijn frustratie zit hem vervolgens in het feit dat het mooie beleid dat je hebt opgebouwd in de transferperiode die volgt al overboord wordt gegooid. Spelers worden voor veel te weinig verkocht. Behalve de Serviër die ik overneem. Terwijl aan de andere kant een speler wordt gehaald voor 12 miljoen, terwijl ik in de voorgaande jaren in totaal nog niets eens de helft heb uitgegeven. Jammer om te zien. Is algemeen bekend helaas . AI maakt er een zooitje van als je weg bent Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,240 Gepost June 15, 2018 Share Gepost June 15, 2018 Nope, Portugese Eredivisie al vanaf het begin er in. De geschiedenis bij de speler gaat ook maar terug tot vorig jaar toen Aves voor het eerst op het hoogste niveau speelde Portugese tweede divisie niet geselecteerd ? Of pas later ? Aangezien die club van tweede divisie komt . Heb echter in mijn save met Limburgia ook 25-26 jarige newgens in het spel in Nederland Quote Link to post Share on other sites
ForzaUtreg 367 Gepost June 26, 2018 Share Gepost June 26, 2018 Frustratie: overnames die altijd gedurende de transferperiode in de zomer zijn. Loop ik weer de helft van mijn wishlist mis omdat je een transferembargo hebt ;e Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 342 Gepost June 26, 2018 Share Gepost June 26, 2018 Ik kreeg net een melding van de Gouden Schoen winnaar van de Olympische spelen en natuurlijk het elftal van het toernooi. Helaas was het al een jaar geleden dat dit toernooi was afgelopen :r. Iemand dit ook al eens gehad? Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,113 Gepost August 11, 2018 Share Gepost August 11, 2018 Het valt mij net op dat sinds een update die Steam deed vanmorgen mijn FM vast loopt en als ik op de windows knop druk FM spontaan weer begint te lopen. Quote Link to post Share on other sites
Karlo 334 Gepost August 26, 2018 Share Gepost August 26, 2018 Van de één op andere dag ineens al mijn games, graphics, tactieken en databases weg :?( die persoonlijke map van FM is gewoon he-le-maal leeg. Quote Link to post Share on other sites
Pino 483 Gepost August 27, 2018 Share Gepost August 27, 2018 Prullenbak al bekeken? Quote Link to post Share on other sites
Karlo 334 Gepost August 27, 2018 Share Gepost August 27, 2018 Prullenbak al bekeken? Zat niks in. Echt onverklaarbaar dit. Alles afgezocht op de PC of het ergens nog terug te vinden is, maar het lijkt gewoon van de één op andere dag weg te zijn. Geen verklaring voor. Startte FM op en kon dus geen spel laden (waren er niet meer) en ineens alle tactieken en graphics bleken ook weg. Wat zijn dit voor grappen? Ben weer helemaal opnieuw moeten beginnen :moop: Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 913 Gepost November 4, 2018 Share Gepost November 4, 2018 Echt vreselijk irritant. Wil ik een carrière beginnen in Luxemburg me Titus Pétange, is de pagina van de faciliteiten niet correct. Geeft een witte achtergrond zonder tekst. Op de club pagina zie je wel welke faciliteiten de club heeft, maar dit is voor mij een reden om niet in Luxemburg te beginnen :( Heb maar een melding gemaakt bij SI, maar geen idee of ze het kunnen fixen.https://i.gyazo.com/4da57a043bff23aa96e5b81fb94d8bfb.pnghttps://i.gyazo.com/4da57a043bff23aa96e5b81fb94d8bfb.pngp Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,113 Gepost November 10, 2018 Share Gepost November 10, 2018 Hebben anderen ook dat FM19 freesed? Het spel gaat niet verder, maar als ik dan op de windows knop druk gaat het spel weer verder. Dit had ik ook met FM18. Ik heb het sinds vandaag. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 913 Gepost November 10, 2018 Share Gepost November 10, 2018 7 uur geleden zei delichris: Hebben anderen ook dat FM19 freesed? Het spel gaat niet verder, maar als ik dan op de windows knop druk gaat het spel weer verder. Dit had ik ook met FM18. Ik heb het sinds vandaag. Nee, tot nu toe nog geen last van gehad. Quote Link to post Share on other sites
IlCapitano1 9 Gepost November 14, 2018 Share Gepost November 14, 2018 Op 10-11-2018 om 10:50 zei delichris: Hebben anderen ook dat FM19 freesed? Het spel gaat niet verder, maar als ik dan op de windows knop druk gaat het spel weer verder. Dit had ik ook met FM18. Ik heb het sinds vandaag. Heb ik ook, ook gehad met FM18, ook opzoek gegaan naar een oplossing maar tot nu toe niets gevonden... Quote Link to post Share on other sites
True_Legend 94 Gepost November 14, 2018 Share Gepost November 14, 2018 Ongelooflijk frustrerend is dat je tijdens de input fase heel wat tijd insteekt om de openstaande schulden van je favoriete club ( Benfica in mijn geval ) in de editor te steken zodat het echt de werkelijkheid nabootst ... Maar dan sinds het uitkomen van de beta ( voor de testers ) zien dat er 8 miljoen ontbreekt in de schulden en vooral bepaalde terugbetalingsbedragen niet kloppen ... Zoals de regels het zeggen : alle bugs en fouten melden op het forum en dat heb ik ook weldegelijk, maar raar maar waar ... Sinds 02 oktober helemaal geen feedback krijgen van SI of eender wie van de game zelf ... Maar als je dan nu eindelijk eens serieus doorspeelt, dan krijg je ook te zien dat het bedrag van de leningsaflossing helemaal niet klopt ( ligt in juli 400K hoger dan datgene wat het zou moeten zijn en in augustus stijgt het nog eens 150K ) ... Maakt toch wel gemakkelijk half miljoen impact en dat op het einde van het seizoen kan het verschil betekenen tussen break even of verlies Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts