Budokay 9 Gepost February 1, 2018 Share Gepost February 1, 2018 Sinds een tijdje het probleem dat bij mijn match engine er geen publiek te zien is in het stadion. Ook zijn de spelers op het veld vaag/onscherp weergegeven. Buiten de wedstrijd om is geen enkel van de schermen vaag weergegeven, dus alleen de veldweergave zelf. Iemand een idee wat hier het probleem is? Beetje late reactie hier, maar heb je niet per ongeluk de graphiskwaliteit lager gezet? Als hij lager staat worden dingen als publiek als eerst weggehaald en het beeld ook minder scherp. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost March 15, 2018 Share Gepost March 15, 2018 (edited) Heb nu in twee wedstrijden vlak achter elkaar een doelpunt afgekeurd zien worden, omdat er vlak daarvoor een overtreding op MIJN team was gemaakt (penalty en vrije trap vlak voor de zestien). Voordeel regel afgeschaft? Edit: Weer een update?!? Edited March 15, 2018 by Sophomore Quote Link to post Share on other sites
Dvanderheiden 9 Gepost March 19, 2018 Share Gepost March 19, 2018 Iemand enig idee waarom je punte. Im het klassement niet omhoog meer gaan? Blijft op mijn naam bij as roma staan, maar ben nu met dortmund bezig .. Zo kom je nooit omhoog op de ranglijst Quote Link to post Share on other sites
Karlo 333 Gepost March 19, 2018 Share Gepost March 19, 2018 Ik denk dat je het nog even in een paar andere topics moet vragen, misschien dat iemand het dan wel weet. Quote Link to post Share on other sites
Dvanderheiden 9 Gepost March 20, 2018 Share Gepost March 20, 2018 (edited) Ik denk dat je het nog even in een paar andere topics moet vragen, misschien dat iemand het dan wel weet. Oke bedankt voor je toegevoegde waardevolle informatie... Antwoord dan niet Edited March 20, 2018 by Dvanderheiden Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost March 20, 2018 Share Gepost March 20, 2018 In de eregalerij? Daar snap ik ook al jaren niets van, klopt zelden bij mij (missen prijzen). Quote Link to post Share on other sites
Dvanderheiden 9 Gepost March 20, 2018 Share Gepost March 20, 2018 In de eregalerij? Daar snap ik ook al jaren niets van, klopt zelden bij mij (missen prijzen). Nee je hebt inderdaad de ere gamlerij, naar je hebt ook een kopje met klassement fm allertijden en daar worden mijn punten niet meer bijgeteld Quote Link to post Share on other sites
Svenpunt 16 Gepost March 20, 2018 Share Gepost March 20, 2018 Dat zijn toch punten voor één seizoen, niet? Quote Link to post Share on other sites
Dvanderheiden 9 Gepost March 20, 2018 Share Gepost March 20, 2018 Dat zijn toch punten voor één seizoen, niet? Nee ook voor alle seizoenen Quote Link to post Share on other sites
True_Legend 94 Gepost March 23, 2018 Share Gepost March 23, 2018 Wat mij vooral irriteert in deze editie van Football Manager is dat een team niet in staat is om de volle negentig minuten te domineren. Je begint een massacre meteen na de aftrap en bij de rust heb je zeventien doelpogingen bijvoorbeeld en dan ineens lijkt het een middenveldwedstrijd te worden ... Je doet nog amper 4 pogingen op doel ... Ik motiveer ze altijd en stuur ze naar voren ... Maar nee, niets lijkt te lukken ... En dan bij één absolute domme aanval lijken spelers zoals Dani Alves en Thiago Silva te vergeten wat het betekent om een bal te verdedigen en krijg je een domme goal tegen Quote Link to post Share on other sites
RicoV1989 19 Gepost April 3, 2018 Share Gepost April 3, 2018 Kleine frustratie: voor het eerst ooit ben ik hard op weg naar een ongeslagen seizoen in de competitie. Met Feyenoord na 27 wedstrijden nog altijd niet verloren (in seizoen 1 nota bene). Prima zou je zeggen, maar het frustrerende is dat Ajax los van zijn 2 nederlagen nauwelijks gelijk speelt, waardoor ik gewoon 2e sta met 2 punten achterstand. :moop: Quote Link to post Share on other sites
ErwinFm 0 Gepost April 3, 2018 Share Gepost April 3, 2018 5 titels, 3 bekers en 4 supercups. de balans tegen real en barca dik in mijn voordeel ( niet dat moeilijk is tegen barca in fm , barca is altijd underrated:cab:) maar in de freaking cl in 4 jaar gewoon niet verder dan de kwartfinale! domineer spanje maar in europa wil het maar niet lukken :B Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost April 21, 2018 Share Gepost April 21, 2018 (edited) Twee wedstrijden voor het einde sta ik 1ste met GAE en heb ik 5 punten voorsprong op Jong Ajax en MVV. Maar ik krijg nu al een melding met de felicitaties dat ik ben gepromoveerd naar de Eredivisie. Hebben jullie dat ook eens meegemaakt? Edited April 21, 2018 by FMNOOB Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost April 21, 2018 Share Gepost April 21, 2018 Twee wedstrijden voor het einde sta ik 1ste met GAE en heb ik 5 punten voorsprong op Jong Ajax en MVV. Maar ik krijg nu al een melding met de felicitaties dat ik ben gepromoveerd naar de Eredivisie. Hebben jullie dat ook eens meegemaakt? Dan zullen de teams achter MVV en jong Ajax meer dan 6 punten achter staan, want jong Ajax kan natuurlijk niet promoveren dus ben jij automatisch gepromoveerd. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,225 Gepost April 21, 2018 Share Gepost April 21, 2018 Maar MVV kan er in theorie nog voorbij Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost April 21, 2018 Share Gepost April 21, 2018 Maar MVV kan er in theorie nog voorbij Ja, maar de nummers één en twee promoveren toch rechtstreeks? Althans, dat dacht ik. Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,225 Gepost April 21, 2018 Share Gepost April 21, 2018 Sinds wanneer in Nederland ? Nummer 18 degradeert en 16 en 17 spelen play off Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost April 22, 2018 Share Gepost April 22, 2018 Sinds wanneer in Nederland ? Nummer 18 degradeert en 16 en 17 spelen play off Tja, niet echt op gelet. Zo extreem volg ik de Nederlandse competitie ook niet en in FM speel ik nooit in Nederland. Dan lijkt het inderdaad wel erg apart. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 553 Gepost April 22, 2018 Share Gepost April 22, 2018 Twee wedstrijden voor het einde sta ik 1ste met GAE en heb ik 5 punten voorsprong op Jong Ajax en MVV. Maar ik krijg nu al een melding met de felicitaties dat ik ben gepromoveerd naar de Eredivisie. Hebben jullie dat ook eens meegemaakt? Heeft MVV misschien al gespeeld? Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost April 22, 2018 Share Gepost April 22, 2018 (edited) Heeft MVV misschien al gespeeld? Ik had het spel al iets verder gesimuleerd, maar dat was dus niet het geval. MVV heeft ook geen moederclub waarbij men volgens afspraken niet kan promoveren. Wel spelen Jong Ajax en MVV op de laatste speeldag tegen elkaar. Misschien dat het spel daardoor in de war raakte? Edited April 22, 2018 by FMNOOB Quote Link to post Share on other sites
komodo25 1,225 Gepost April 23, 2018 Share Gepost April 23, 2018 Ik had het spel al iets verder gesimuleerd, maar dat was dus niet het geval. MVV heeft ook geen moederclub waarbij men volgens afspraken niet kan promoveren. Wel spelen Jong Ajax en MVV op de laatste speeldag tegen elkaar. Misschien dat het spel daardoor in de war raakte? Moederclub zou ook niets uitmaken . Hooguit vervalt het samenwerkingsverband dan . Gebeurt vaak in FM . Maar ben je uiteindelijk gepromoveerd Quote Link to post Share on other sites
Pino 483 Gepost April 23, 2018 Share Gepost April 23, 2018 Misschien eens even kijken bij regels van de Jupiler League. Wellicht dat MVV een schorsing heeft of zo? Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost April 23, 2018 Share Gepost April 23, 2018 Helaas, ik kan er echt niet achter komen wat het nou zou kunnen zijn. Ook geen schorsingen/uitsluitingen van clubs. Nu een frustratie moment; 2 goede spelers minimaal een half seizoen geblesseerd en de transfermarkt was net een dag gesloten Quote Link to post Share on other sites
Arntzenichov 9 Gepost May 12, 2018 Share Gepost May 12, 2018 Een detail misschien, maar de gezichten van de regens zijn nou niet bepaald top. Bovendien is iedereen uit Afrika blank en elke Nederlander een donker gezicht. Zijn hier packs voor of gewoon pech? Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost May 14, 2018 Share Gepost May 14, 2018 Contract loopt af op 02-01-1900 :-D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts