Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

g3oxuxq.png

Sinds een tijdje het probleem dat bij mijn match engine er geen publiek te zien is in het stadion. Ook zijn de spelers op het veld vaag/onscherp weergegeven. Buiten de wedstrijd om is geen enkel van de schermen vaag weergegeven, dus alleen de veldweergave zelf. Iemand een idee wat hier het probleem is?

Beetje late reactie hier, maar heb je niet per ongeluk de graphiskwaliteit lager gezet? Als hij lager staat worden dingen als publiek als eerst weggehaald en het beeld ook minder scherp.

• 1 month later...
  • Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

Heb nu in twee wedstrijden vlak achter elkaar een doelpunt afgekeurd zien worden, omdat er vlak daarvoor een overtreding op MIJN team was gemaakt (penalty en vrije trap vlak voor de zestien). Voordeel regel afgeschaft?

Edit: Weer een update?!?

Edited by Sophomore

Wat mij vooral irriteert in deze editie van Football Manager is dat een team niet in staat is om de volle negentig minuten te domineren. Je begint een massacre meteen na de aftrap en bij de rust heb je zeventien doelpogingen bijvoorbeeld en dan ineens lijkt het een middenveldwedstrijd te worden ... Je doet nog amper 4 pogingen op doel ... Ik motiveer ze altijd en stuur ze naar voren ... Maar nee, niets lijkt te lukken ... En dan bij één absolute domme aanval lijken spelers zoals Dani Alves en Thiago Silva te vergeten wat het betekent om een bal te verdedigen en krijg je een domme goal tegen

• 2 weeks later...

Kleine frustratie: voor het eerst ooit ben ik hard op weg naar een ongeslagen seizoen in de competitie. Met Feyenoord na 27 wedstrijden nog altijd niet verloren (in seizoen 1 nota bene). Prima zou je zeggen, maar het frustrerende is dat Ajax los van zijn 2 nederlagen nauwelijks gelijk speelt, waardoor ik gewoon 2e sta met 2 punten achterstand. :moop:

Ik4VEDV.png

5 titels, 3 bekers en 4 supercups. de balans tegen real en barca dik in mijn voordeel ( niet dat moeilijk is tegen barca in fm , barca is altijd underrated:cab:) maar in de freaking cl in 4 jaar gewoon niet verder dan de kwartfinale! domineer spanje maar in europa wil het maar niet lukken :B

• 3 weeks later...

Twee wedstrijden voor het einde sta ik 1ste met GAE en heb ik 5 punten voorsprong op Jong Ajax en MVV. Maar ik krijg nu al een melding met de felicitaties dat ik ben gepromoveerd naar de Eredivisie. Hebben jullie dat ook eens meegemaakt?

Edited by FMNOOB
Twee wedstrijden voor het einde sta ik 1ste met GAE en heb ik 5 punten voorsprong op Jong Ajax en MVV. Maar ik krijg nu al een melding met de felicitaties dat ik ben gepromoveerd naar de Eredivisie. Hebben jullie dat ook eens meegemaakt?

Dan zullen de teams achter MVV en jong Ajax meer dan 6 punten achter staan, want jong Ajax kan natuurlijk niet promoveren dus ben jij automatisch gepromoveerd.

Sinds wanneer in Nederland ? Nummer 18 degradeert en 16 en 17 spelen play off

Tja, niet echt op gelet. Zo extreem volg ik de Nederlandse competitie ook niet en in FM speel ik nooit in Nederland.

Dan lijkt het inderdaad wel erg apart.

Heeft MVV misschien al gespeeld?

Heeft MVV misschien al gespeeld?

Ik had het spel al iets verder gesimuleerd, maar dat was dus niet het geval. MVV heeft ook geen moederclub waarbij men volgens afspraken niet kan promoveren.

Wel spelen Jong Ajax en MVV op de laatste speeldag tegen elkaar. Misschien dat het spel daardoor in de war raakte?

Edited by FMNOOB

Ik had het spel al iets verder gesimuleerd, maar dat was dus niet het geval. MVV heeft ook geen moederclub waarbij men volgens afspraken niet kan promoveren.

Wel spelen Jong Ajax en MVV op de laatste speeldag tegen elkaar. Misschien dat het spel daardoor in de war raakte?

Moederclub zou ook niets uitmaken . Hooguit vervalt het samenwerkingsverband dan . Gebeurt vaak in FM . Maar ben je uiteindelijk gepromoveerd

Helaas, ik kan er echt niet achter komen wat het nou zou kunnen zijn. Ook geen schorsingen/uitsluitingen van clubs.

Nu een frustratie moment; 2 goede spelers minimaal een half seizoen geblesseerd en de transfermarkt was net een dag gesloten

• 3 weeks later...