Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

Toch maar even vragen op dit forum of anderen hetzelfde probleem hebben als ik. Ik heb DF11 facepacks ingeladen en vinkje skin opnieuw laden aangevinkt, vinkje bij cache weggehaald en de faces werken in het spel, niets anders als in de vorige FM's. Echter de digitale reclameborden (adboards) werken dan niet. Ga ik weer terug naar standaardvoorkeuren dan doen de adboards het wel maar ben ik de faces weer kwijt. In de vorige versies nooit een probleem . Iemand hetzelfde of doe ik iets verkeerd.

• Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

Die ME is wel ongelofelijk frustrerend, de helft van de passes komen niet aan, vele voorzetten die als schoten worden gezien uit alle hoeken en standen.

Ik herken dit ook! Per wedstrijd ongeveer 4/5 'voorzetten' die ineens op doel gaan. Daarnaast spelers die niet naar de bal lopen terwijl ze dichtbij staan, 'voetballend uitverdedigen' waar mijn spelers alleen maar lange halen naar voren geven. 1 op 1 met de keeper gaat 95% van de ballen naast. Zeer matig te noemen.

Ik herken dit ook! Per wedstrijd ongeveer 4/5 'voorzetten' die ineens op doel gaan. Daarnaast spelers die niet naar de bal lopen terwijl ze dichtbij staan, 'voetballend uitverdedigen' waar mijn spelers alleen maar lange halen naar voren geven. 1 op 1 met de keeper gaat 95% van de ballen naast. Zeer matig te noemen.

Inderdaad , vind het jammer dat dit niet goed is uitgewerkt. Ik analyseer vaak door het kijken van de wedstrijden zelf , maar dat wordt nu moeilijker.

zijn er meerdere die zoals ik weleens merk na een wedstrijd dat je op doorgaan klikt en je steeds opnieuw de spelerstoespraak moet doen dus je niet verder kunt

Ik krijg wel meer dan eens de teamtoespraak in beeld. Dit komt doordat ik niet op 'Einde Teamtoespraak' heb geklikt. Als deze bug voorkomt kan ik echter wel gewoon naar m'n inbox toe, weet niet of jij dat ook kan?

[quote name='Twan1810'] Ik krijg wel meer dan eens de teamtoespraak in beeld. Dit komt doordat ik niet op 'Einde Teamtoespraak' heb geklikt. Als deze bug voorkomt kan ik echter wel gewoon naar m'n inbox toe, weet niet of jij dat ook kan?[/QUOTE] Klopt @Twan1810 ik klik dan vervolgens op dat huisje endan op doorgaan dan doet ie t weer :p
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

g3oxuxq.png

Sinds een tijdje het probleem dat bij mijn match engine er geen publiek te zien is in het stadion. Ook zijn de spelers op het veld vaag/onscherp weergegeven. Buiten de wedstrijd om is geen enkel van de schermen vaag weergegeven, dus alleen de veldweergave zelf. Iemand een idee wat hier het probleem is?

• 4 weeks later...
[quote name='Mustang132'] [url]https://www.ad.nl/sport/spelregels-aangepast-niet-altijd-rood-bij-ontnemen-scoringskans~a007a34d/[/url] [/QUOTE] Heel leuk, maar een tackle van achteren is normaal gesproken zelfs op het middenveld een rode kaart. Laat staan bij een doelrijpe scoringskans in de zestien. Beetje vreemd idd @Vlonkie