Mordurette 906 Gepost September 9, 2020 Share Gepost September 9, 2020 37 minuten geleden zei Dr. Bibber: Nee, ik heb helemaal niks aangepast of gedownload. Op welke manier kan ik het het makkelijkst melden? Volgens mij heb je een subforum om Bugs te melden. Even een topic openen, denk ik en uitleggen wat het probleem is. Quote Link to post Share on other sites
Nummerke10 938 Gepost September 10, 2020 Share Gepost September 10, 2020 Dit soort vragen bij persconferenties zorgen er echt voor dat die dingen niks toevoegen aan het spel... DUidelijk overwicht in wedstrijd maar je moet jezelf verdedigen omdat je 40% balbezit hebt. Domme vraag: Spoiler Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 906 Gepost September 10, 2020 Share Gepost September 10, 2020 Daarom doe ik zelf nooit persconferenties. Quote Link to post Share on other sites
Toornstra 25 Gepost September 11, 2020 Share Gepost September 11, 2020 Ik speel zelf nog FM19, heb geduld brengen aanstaan en bij letterlijk iedereen minder schieten en alsnog heb ik gemiddeld 20 schoten per wedstrijd die niet op doel zijn, dus bijvoorbeeld 29 schoten, 9 op goal. Iemand die weet of ik iets kan fixen? Quote Link to post Share on other sites
LiverpoolFC 16 Gepost September 11, 2020 Share Gepost September 11, 2020 13 uur geleden zei Nummerke10: Dit soort vragen bij persconferenties zorgen er echt voor dat die dingen niks toevoegen aan het spel... DUidelijk overwicht in wedstrijd maar je moet jezelf verdedigen omdat je 40% balbezit hebt. Domme vraag: Inhoud verbergen Klopt ook vaker last van. Soms staat er wel eens voor de wedstrijd.. dat wij in de ranglijst 10de staat en krijg je dan een vraag, jullie staan 15de .. Quote Link to post Share on other sites
bingo11 56 Gepost September 11, 2020 Share Gepost September 11, 2020 37 minuten geleden zei LiverpoolFC: Klopt ook vaker last van. Soms staat er wel eens voor de wedstrijd.. dat wij in de ranglijst 10de staat en krijg je dan een vraag, jullie staan 15de .. Ja of dat ze vragen of je het verdiend vond dat je nog won terwijl je een punt pakte of andersom... Quote Link to post Share on other sites
Karlo 331 Gepost September 11, 2020 Share Gepost September 11, 2020 (edited) Test-game met een tactiek op maat gemaakt voor Liverpool (niet door mij zelf gemaakt trouwens). Ondanks dat Liverpool enorm sterk is deze FM en er heel veel goals uit set pieces vielen, is dit toch wel indrukwekkend Verkeerde topic Edited September 11, 2020 by Karlo Quote Link to post Share on other sites
Steels 78 Gepost September 11, 2020 Share Gepost September 11, 2020 4 uur geleden zei LiverpoolFC: Klopt ook vaker last van. Soms staat er wel eens voor de wedstrijd.. dat wij in de ranglijst 10de staat en krijg je dan een vraag, jullie staan 15de .. Gaat dat dan niet over vorm? Quote Link to post Share on other sites
bigtukker 15 Gepost September 11, 2020 Share Gepost September 11, 2020 In mijn save is Ajax inmiddels anderhalf seizoen ongeslagen. Komt dit vaker voor? (Ik ben niet Ajax btw :P) Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost October 25, 2020 Share Gepost October 25, 2020 Geen flauw idee of het een bug is. Alle resultaten/records van City werden blijkbaar gewist toen de club niet meer in een bespeelbare competitie zat. Krijg nu al seizoenen lang deze meldingen, terwijl de club echt al eerder in de competities heeft gespeeld . Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 906 Gepost October 25, 2020 Share Gepost October 25, 2020 Zal inderdaad wel gereset zijn. Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost October 30, 2020 Share Gepost October 30, 2020 MAKE UP YOUR FUCKING MIND Zo'n kansloze feature, waar zelden of nooit iets van klopt en enorm tegenstrijdig is. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 906 Gepost October 30, 2020 Share Gepost October 30, 2020 Bedoelen ze daar niet de VVR en VVL positie mee? Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost October 31, 2020 Share Gepost October 31, 2020 Op 30-10-2020 om 07:42 zei Mordurette: Bedoelen ze daar niet de VVR en VVL positie mee? Lijkt mij niet, gezien de extreem hoge samenhang tussen deze posities. Quote Link to post Share on other sites
FMNOOB 339 Gepost October 31, 2020 Share Gepost October 31, 2020 Ik kreeg een keer als enige positieve opmerking dat er een gouden generatie aankwam en daarna alleen maar negatieve berichten eronder. Hoezo gouden generatie ? Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 14, 2020 Share Gepost November 14, 2020 (edited) Haha ja compleet waardeloze feature Op 30-10-2020 om 01:39 zei Sophomore: MAKE UP YOUR FUCKING MIND Zo'n kansloze feature, waar zelden of nooit iets van klopt en enorm tegenstrijdig is. Alleen maar kut spelers, kus toch mijn kloten Edited November 14, 2020 by Sophomore Quote Link to post Share on other sites
RubenS2 412 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Tijdens de wedstrijd zegt mijn assistent dat Santa Cruz licht geblesseerd lijkt: vermoedelijk een gekneusde rib. Na affluiten krijg ik een bericht dat hij een gekneusde knie heeft. Om het verschil te zien tussen een speler die last heeft van zijn ribben en een speler die last heeft van zijn knie moet je toch echt geen geneeskunde hebben gestudeerd lijkt me Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 590 Gepost November 15, 2020 Share Gepost November 15, 2020 Hahaha Kan wel wat medische herscholing gebruiken die assistent Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts