Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

37 minuten geleden zei Dr. Bibber:

Nee, ik heb helemaal niks aangepast of gedownload. Op welke manier kan ik het het makkelijkst melden? 

Volgens mij heb je een subforum om Bugs te melden. Even een topic openen, denk ik en uitleggen wat het probleem is.

• Replies 585
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

Ik speel zelf nog FM19, heb geduld brengen aanstaan en bij letterlijk iedereen minder schieten en alsnog heb ik gemiddeld 20 schoten per wedstrijd die niet op doel zijn, dus bijvoorbeeld 29 schoten, 9 op goal. Iemand die weet of ik iets kan fixen?

13 uur geleden zei Nummerke10:

Dit soort vragen bij persconferenties zorgen er echt voor dat die dingen niks toevoegen aan het spel... DUidelijk overwicht in wedstrijd maar je moet jezelf verdedigen omdat je 40% balbezit hebt.

Domme vraag:

Inhoud verbergen

overdreven.thumb.png.66ccef9c595de44c44b1acfc541c847e.png

Klopt ook vaker last van.

Soms staat er wel eens voor de wedstrijd.. 

dat wij in de ranglijst 10de staat en krijg je dan een vraag, jullie staan 15de ..

37 minuten geleden zei LiverpoolFC:

dat wij in de ranglijst 10de staat en krijg je dan een vraag, jullie staan 15de ..

Ja of dat ze vragen of je het verdiend vond dat je nog won terwijl je een punt pakte of andersom...

Test-game met een tactiek op maat gemaakt voor Liverpool (niet door mij zelf gemaakt trouwens).

Ondanks dat Liverpool enorm sterk is deze FM en er heel veel goals uit set pieces vielen, is dit toch wel indrukwekkend :classic_blink:

image.thumb.png.52e3b5d01948ce0efbd4e4ea43557533.png

Verkeerde topic :classic_ninja:

Edited by Karlo
4 uur geleden zei LiverpoolFC:

Gaat dat dan niet over vorm?

• 1 month later...

1650193849_FMNOOB_Inbox-86.png.e8b5b5165c5a417c4ea5ba1029799dce.png

Geen flauw idee of het een bug is. Alle resultaten/records van City werden blijkbaar gewist toen de club niet meer in een bespeelbare competitie zat. Krijg nu al seizoenen lang deze meldingen, terwijl de club echt al eerder in de competities heeft gespeeld ;c