Jump to content
Urbeto

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

6 uur geleden zei Bingbangboem:

51e67f42892626174b944b8d573b1976.PNG

Vreemd. Krijg af en toe zulke berichten van spelers die helemaal niet bij mij spelen. Deze is een of andere Spanjaard waar ik nog nooit van gehoord heb, ook nooit gescout of iets dergelijks. 

Staat dan toch op je shortlist. Heb ik ook best vaak inderdaad. Geen idee hoe dat precies zit?!

Ja dan staat 'ie op je shortlist of scoutingslijst, en als je dat niet zelf hebt ingesteld heeft een van je scouts of assistent hem daarop gezet.

gestoord.png.f3fd42de5f94a7845cc67351f16c0722.png

Het speelschema van april en mei is gewoon gestoord. In 44 dagen staan er 14 wedstrijden op het programma...

Gepost (edited)
10 minuten geleden zei Nummerke10:

gestoord.png.f3fd42de5f94a7845cc67351f16c0722.png

Het speelschema van april en mei is gewoon gestoord. In 44 dagen staan er 14 wedstrijden op het programma...

Dat worden toch gewoon 14 zeges dus niet zeuren ;c 

Edited by neva

1 uur geleden zei neva:

Dat worden toch gewoon 14 zeges dus niet zeuren ;c 

@spaansetukker

Suffering.png.f170ebe156e55898ae3098a7b61b667c.png

Bedoel gewoon dat het in FM niet goed wordt ingepland. In januari/februari worden wedstrijden heel gemakkelijk verschoven naar april/mei terwijl er dan juist ruimte is om wedstrijden doordeweeks in te halen.

25 minuten geleden zei Nummerke10:

Bedoel gewoon dat het in FM niet goed wordt ingepland.

Ja ken het probleem XD of dat je opeens 3 wedstrijden in 5 dagen hebt terwijl het theoretisch gezien niet kan.

27 minuten geleden zei Nummerke10:

@spaansetukker

Suffering.png.f170ebe156e55898ae3098a7b61b667c.png

Bedoel gewoon dat het in FM niet goed wordt ingepland. In januari/februari worden wedstrijden heel gemakkelijk verschoven naar april/mei terwijl er dan juist ruimte is om wedstrijden doordeweeks in te halen.

Spoiler

image.png.7dcbeb7820fba8cc57e1c2a4a3070e72.png

Ik frustreer me enorm aan de star-ratings..die is veel te wispelturig, probeer nu een objectievere manier te vinden om mijn spelers te beoordelen.

8 uur geleden zei Steels:

Ik frustreer me enorm aan de star-ratings..die is veel te wispelturig, probeer nu een objectievere manier te vinden om mijn spelers te beoordelen.

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen. ;) ;) ;)

3 uur geleden zei Karlo:

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen. ;) ;) ;)

Ja, maar niet zo simpel om te bepalen wie nu beter is dan wie en welke rol het meest geschikt is voor iedere speler.. 

Gepost (edited)

Ligt het aan mij of komen dit soort dingen in FM20 (nog) vaker voor? En dan bedoel ik die tegengoals in blessuretijd en onmogelijke comebacks.. 

Edit: Heenwedstrijd uit 2-0 gewonnen trouwens..

20ecaddcac6c6c7c415a61b0121c0930.png

Edited by Dr. Bibber

361007488_Kutvraag1.thumb.png.bff244c12ec4d6e218384430576a1589.png

In 18-jarige carrière twee keer eerder ontslag genomen, als manager van Frankrijk na verloren EK-finale en als manager van Nederland na gewonnen WK-finale. Dan krijg je dit soort vragen op je af bij ontslag van club waar je al 18 jaar zat... Vraag erna was ook raar, ging over dat ik verwachtingen niet waar kon maken. Zou toch denken dat ze dit beter kunnen bij FM.

Gewoon bij die achterlijke vragen gewoon geen commentaar geven. Die vragen zijn al jaren aardig slecht.

Vraag:Heeft iemand van jullie al meegemaakt dat er een speler "Corona" heeft en 4 weken eruit is..

Bij mij Willem Janssen (Fc Utrecht) !!

1 minuut geleden zei thesecret:

Vraag:Heeft iemand van jullie al meegemaakt dat er een speler "Corona" heeft en 4 weken eruit is..

Bij mij Willem Janssen (Fc Utrecht) !!

Heb je een aangepaste database gebruikt want FM zelf heeft dit 100% er niet ingestopt.

6 minuten geleden zei Jeroen.:

Heb je een aangepaste database gebruikt want FM zelf heeft dit 100% er niet ingestopt.

Is inderdaad een workshop item

5 uur geleden zei ForzaUtreg:

Is inderdaad een workshop item

Oke ja klopt... Heb bij Fm scout iets weggehaald.. Niet slim dus ..

Een correcte sliding op de bal en dan door de VAR teruggefloten worden dat het toch een penalty is voor de tegenstander pff.

Ben na een paar jaar weer begonnen met het spelen van FM, maar dat irritante feit dat je wedstrijden met 38 schoten op doel en 1 doelkans tegen gewoon verliest met 1-0 hebben ze er nog niet uit gekregen. En dat meerdere malen per seizoen.

10 uur geleden zei Luuks:

Ben na een paar jaar weer begonnen met het spelen van FM, maar dat irritante feit dat je wedstrijden met 38 schoten op doel en 1 doelkans tegen gewoon verliest met 1-0 hebben ze er nog niet uit gekregen. En dat meerdere malen per seizoen.

Naast dat dit inderdaad meer dan normaal voorkomt in het spel, kan dit ook aan je tactiek en formatie liggen. Kun je die eens laten zien?