Jump to content
Urbeto

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

Dat is best apart omdat je dat meestal krijg als ze geen eigen stadion hebben.

Ik vind het irritant als je een dubbelfunctie hebt dat er soms scoutingsverslagen binnenkomen waar dan bij staat dat er geen informatie beschikbaar is, wat dan puur te maken heeft met het feit dat je op Nederland staat ipv op Preston of omgekeerd. Ik snap best dat een Portugese linksbuiten van PAOK niet gescout wordt voor Oranje...

24 duels op rij gewonnen, waarvan de laatste twee als promovendus in de Schotse Premier League. Moet je tegen de nummer 12. krijg je dit. Eerlijk is eerlijk, het waren drie kapitale blunders.

Naamloos1.png

Heb dit al een aantal keer hier gevraagd maar nooit echt reactie op gekregen. Hebben jullie ook last van het volgende:

- Twee tot drie dagen voor een wedstrijd heb ik steeds een speler met blessure! Soms 1 tot 2 dagen maar ook langere blessures. 

Nog iemand last van?

1 uur geleden zei John Terry:

Heb dit al een aantal keer hier gevraagd maar nooit echt reactie op gekregen. Hebben jullie ook last van het volgende:

- Twee tot drie dagen voor een wedstrijd heb ik steeds een speler met blessure! Soms 1 tot 2 dagen maar ook langere blessures. 

Nog iemand last van?

Dat is wel herkenbaar ja. Paar dagen voor een wedstrijd inderdaad een blessure van een basisspeler van 2-3 dagen waardoor hij de wedstrijd mist of niet fit is. Gebeurd niet bij iedere wedstrijd, maar wel zovaak dat het opvalt.

1 uur geleden zei John Terry:

Nog iemand last van?

Je zou je trainingsintensiteit kunnen aanpassen, misschien dat dat helpt.

onder 70% fitness: geen training

onder 80%: lichte training

onder 90: normaal

boven 90: dubbel (of normaal)

Op 2-6-2020 om 22:27 zei D.J.:

Je zou je trainingsintensiteit kunnen aanpassen, misschien dat dat helpt.

onder 70% fitness: geen training

onder 80%: lichte training

onder 90: normaal

boven 90: dubbel (of normaal)

Bedankt voor de tip! Ik bekijk het verder en hoop hier voordeel uit te halen :-)

Nog niet eerder gezien dit. Kun je dit zelf ook in contracten laten opnemen?

501068523_Schermafbeelding2020-06-07om16_01_16.thumb.png.9c581047cca3647bc977cb8a29d03bf2.png

13 minuten geleden zei FlyD:

Nog niet eerder gezien dit. Kun je dit zelf ook in contracten laten opnemen?

501068523_Schermafbeelding2020-06-07om16_01_16.thumb.png.9c581047cca3647bc977cb8a29d03bf2.png

Ja, dat kan zeker!

Lekker zeg. Meestal zie je dat andersom bij die Brazilianen. Duur voor het buitenland en bijna gratis in eigen land.

Door dit soort taalfouten in FM twijfel ik soms gewoon aan m'n Nederlands...

2098396004_Schermafbeelding2020-06-15om23_04_02.png.3fa9b35a701c97707355914e86b23d1b.png

Toevallig net bekeken. Zal het bij de volgende instroom eens gaan testen. Al die andere exploits van ze werken bij mij minder goed of helemaal niet. 

Zelf gebruikte ik iets vergelijkbaars bij regens die financieel niet haalbaar waren; nam ze continu een maand op proef totdat ze achttien waren en dan kon ik ze huren. Inmiddels ben je zowel favoriet personeel als favoriete club bij deze spelers. 

2 uur geleden zei Thierryvane:

Beetje wat Ajax in real life doet. ;c Alle talenten wegkapen bij de rest.

En dan roepen dat het eigen jeugd is...

Vind dat dit best vaak gebeurd.. Een speler van mij maakt de stap naar een Europese topclub voor een smak geld. Komt vrijwel niet aan de bak en mag na precies 1 jaar weg voor een laag bedrag. Hieronder een voorbeeld van Mbuyamba.

Ook al meegemaakt met Buitink, die een prima eerste seizoen achter de rug had bij Lazio maar toch al weer weg mocht.. Is inmiddels 2 keer verhuurd maar blijft vreemd.

1.thumb.png.b2993a7616c7d5808b95f1327092743c.png

2.thumb.png.b70149e2c0628eef75441465e5e2ed8b.png

Wil ze dan altijd meteen terug halen, maar is altijd jammer dat ze dan zo gigantisch in salaris vooruit zijn gegaan :mrgy:

3 minuten geleden zei ForzaUtreg:

Wil ze dan altijd meteen terug halen, maar is altijd jammer dat ze dan zo gigantisch in salaris vooruit zijn gegaan :mrgy:

Ja dat laatste is zeker het geval :D

En vaak heb je dan al sterkere spelers er voor teruggehaald.

Voor sommige spelers maak je vaak wel een uitzondering. Zou helemaal mooi zijn als je ook nog 50% doorverkoop afgesproken hebt, kost zo'n speler nog maar iets meer dan 8.5 miljoen om hem vaak na één goed jaar weer voor de hoofdprijs te verkopen. Easy money. 

15 uur geleden zei ForzaUtreg:

Toch doe ik het vaak wel. Bied ze een iets lager salaris maar bijvoorbeeld wel 20 procent groei in een jaar. De volgende zomer gaan ze toch weer voor de hoofdprijs weg. :D

51e67f42892626174b944b8d573b1976.PNG

Vreemd. Krijg af en toe zulke berichten van spelers die helemaal niet bij mij spelen. Deze is een of andere Spanjaard waar ik nog nooit van gehoord heb, ook nooit gescout of iets dergelijks.