Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

• Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Europees voetbal in Noorwegen, het kan best lang duren...           Die laatste pot was alles of niks. Cavani schoot er even 7 in, hahaha

Posted Images

Grotere clubs die de hele tijd met een bod komen dat de waarde van je speler is en zo de speler 'unhappy' maken. 
Nee. Betaal gewoon wat ik wil en ge krijgt hem maar als een speler 1,8 mil waard is gaat ge hem niet krijgen voor 1,7 en bonussen.;e

Wanneer halen ze deze rukbug er eens uit? 

image.png.b0fac5e781f396869001d47343ef8298.png

In de beker zo'n 50% van de lotingen tegen een team dat je net daarvoor of daarna in de competitie treft. Hier ook weer. Het is dat Khimki er al uit ligt, anders had ik daar tegen gemoeten.

11 minuten geleden zei Titan:

In de beker zo'n 50% van de lotingen tegen een team dat je net daarvoor of daarna in de competitie treft. Hier ook weer. Het is dat Khimki er al uit ligt, anders had ik daar tegen gemoeten.

Spoiler, je blijft dus in Rusland ;c 

1 minuut geleden zei RubenS2:

Spoiler, je blijft dus in Rusland ;c 

:mrgy:

Nog geen beschikbare baan in de hoogste divisie van het volgende land. Tot dan maar reputatiepuntjes sprokkelen met Orenburg in de PL, EL en Kubok.

24 minuten geleden zei Titan:

Volgens SI is het geen bug ;c. Of je satellietclub loten in de eerste rondes ;c

Oké, voor de mensen die dachten dat je na een overname van je club ALTIJD mag blijven :uhoh:

Spoiler

image.thumb.png.5918f98d0879028d1a519ab7e900ecba.png

Gelukkig was dit maar test-game voor een tactiek, maar toch. Nog niet eerder gezien.

52 minuten geleden zei Karlo:

Oké, voor de mensen die dachten dat je na een overname van je club ALTIJD mag blijven :uhoh:

Toon verborgen inhoud

Gelukkig was dit maar test-game voor een tactiek, maar toch. Nog niet eerder gezien.

Opmerkelijk zeg in je eerste seizoen en dat voor de winterstop. Je kunt jezelf geen eens bewijzen dan ;c. Maar ik dacht dat Ajax niet overgenomen kon worden :sorry:?

Gepost (edited)
5 uur geleden zei Karlo:

Inhoud verbergen

Ooit met Katwijk  in FM 18 ofzo een keer gehad. Kwam bij Katwijk terecht voor de "Geef de jeugd een kans" uitdaging. Zat toen in seizoen 2 tegen promotie naar de eredivisie aan. Werd ontslagen. Gelijk geen zin meer gehad daarna.

Edited by neva

Grappig dat de Champions League blessure 'bug' ook weer lekker aanwezig is. Drie van mijn sterkhouders raken geblesseerd vlak voor de finale terwijl ze eigenlijk vrijwel alleen maar rust hebben gehad... :D

Op 16-5-2020 om 04:50 zei Sophomore:

https://youtu.be/pM7f8tFTLuA

Werkt dit bij jullie? 

Was dit helemaal vergeten. Zojuist een bod geaccepteerd zien worden van 10 miljoen terwijl deze speler eerst 30 miljoen moest kosten. Helaas had de speler zelf geen interesse :r Bij andere spelers (heb er denk ik 15+ getest) heeft het nog niet gewerkt helaas. 

Op 23-5-2020 om 20:01 zei Jarich.:

Deze al gezien? 

Lol, wist dit ook niet inderdaad. Vraag mij wel af of het daadwerkelijk zo rendabel is, zo'n Pedro vraagt bijvoorbeeld waarschijnlijk ook een paar miljoen tekengeld. En lijkt mij ook niet helemaal wenselijk voor je selectie, als je daar ieder jaar open draaideurbeleid voert ;c

Gepost (edited)
15 uur geleden zei ArVinna:

Lol, wist dit ook niet inderdaad. Vraag mij wel af of het daadwerkelijk zo rendabel is, zo'n Pedro vraagt bijvoorbeeld waarschijnlijk ook een paar miljoen tekengeld. En lijkt mij ook niet helemaal wenselijk voor je selectie, als je daar ieder jaar open draaideurbeleid voert ;c

Naja heb even testsaves gedaan (eerste transferperiodes) met clubs als Dinamo Zagreb en FC Kopenhagen, daar kan ik spelers als Fran Rico, Jefferson, Jonathas en Slobodan Rajkovic (oude database) gratis binnenhalen. Dan heb ik binnen twee á drie weken € 10 miljoen erbij. Zelfs met spelers die irl net gehaald zijn (bijv. Ivo Pinto bij Dinamo en Grytebust bij FCK), lukt het met deze truc om deze direct te verkopen. Exploit alert dus! Ik maak hierbij geen gebruik van FMRTE ofzo, alleen van Genie Scout om de ca te checken. Bij spelers als Van Ginkel en Pedro (filmpje) liggen de current ability en reputatie natuurlijk een stuk hoger. Dus stel je voor je haalt Eriksen transfervrij binnen in 2020 als topclub, kun je hem meteen verkopen voor zijn marktwaarde (ligt dan meestal rond de 75 miljoen). Op deze manier kun je dus wel handelshuizen als FC Porto, Dinamo Zagreb en Red Bull Salzburg 'imiteren'.

Edited by Jarich.

Bij mij lukte het niet met een Schotse club, ik kon in het gesprekje niet kiezen voor de 'warn TL' optie.

Misschien lag het aan de leeftijd, ze waren allemaal 17/18

4 uur geleden zei Satyr:

Bij mij lukte het niet met een Schotse club, ik kon in het gesprekje niet kiezen voor de 'warn TL' optie.

Misschien lag het aan de leeftijd, ze waren allemaal 17/18

Volgens mij gaat het alleen om spelers met voltijds contracten (fullprofs). Bij FC Kopenhagen zijn een aantal spelers met deeltijdscontracten, daar lukte het niet mee. Ook jeugdcontracten kun je dus wegstrepen. Valt mij wel op dat er wel een grens zit aan het salaris (heb ook even getest met Celtic), anders moet je een deel van het salaris meebetalen.

Een speler als Pedro heeft bijv. wereldwijde bekendheid en daardoor is het ook interessanter voor bijv. Chinese of Amerikaanse clubs om die binnen te halen. Voor de coronacrisis zou je inderdaad denken dat bijv. hij (Pedro), maar ook bijv. Higuaín, Giroud e.d. wel interesse zouden hebben in een Chinees avontuur.

Zojuist zei Bingbangboem:

d3a0040da230be34fa8c24c793b96f4c.png

Waar zouden we onze camera zetten? Umh, we hebben nog een plek vlak achter een lichtmast... :classic_huh:

Dat is altijd zo kut. Speel je uit tegen een club dat geen eigen stadion heeft?