Jump to content
Urbeto

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

Al zoveel onterecht afgekeurde goals gehad dat is gewoon niet normaal.

Een bal die terug gelegd word afgekeurd.

Een schot buiten de 16 direct op goal en goal afgekeurd omdat een andere speler buitenspel zou staan.

Zo zijn er nog wel anderen te benoemen zijn, maar het klopt voor geen meter.

Ik heb soms dat het geluid tijdens de wedstrijd niet meer werkt, dan moet ik FM opnieuw opstarten voor het terug werkt heeft iemand hier nog last van?

11 uur geleden zei Satyr:

Physical attacking patient??? :mrgy:

Naamloos.png

Werken in de zorg is geen makkie.. ;c

Die vertalers voor FM doen soms ook vreemde dingen. Blijkbaar is er nu ook al iets in de metaalbewerking mogelijk:

drxyc9e7f.png

Toevallig manager van een semi-prof team waarbij er iemand lasser is?

image.thumb.png.cf9cb2d419a732e0e50b22a3c5c51a5d.png

Na al die jaren zit er nog steeds deze 'fout' in. Talbot is tweede keeper van mijn tweede elftal en kan er geen pepernoot van, maar toch zijn er clubs geïnteresseerd met een oneindig hogere reputatie. 

3 minuten geleden zei glennix:

@Sophomore In mijn spel haalde Man United een reserve keeper van Antwerp. :classic_laugh:

Bizar (al weet ik niet of beide clubs nog een samenwerking hebben?). Deze bug zit er toch al zeker tien jaar in. 

2 minuten geleden zei Sophomore:

Bizar (al weet ik niet of beide clubs nog een samenwerking hebben?). Deze bug zit er toch al zeker tien jaar in. 

Ja, inderdaad deze bug zit er al veel te lang in!

Dit is al iets van 5-6 jaar geleden, als het niet langer is. Aan de andere kant, aantal jaar geleden haalde Chelsea Marco Amelia, die op dat moment bij Italiaanse amateurs speelde.

Gepost (edited)

Ja true, vaak opvallende transfers bij reserve keepers. De broer van Donnarumma bij AC Milan, Manchester City die nu Carson van Derby huren en daarvoor jarenlang een keeperstrainer als (derde)/reservekeeper hadden.

Deze koekenbakker gaat nu bij Arsenal 118.000 euro per maand verdienen, bij mij verdiende hij nog geen 1.200 per maand. 

image.png.787bc9e95b99ab4ddcf9c94dab10ddff.png

MAAT JE BENT AL VERKOCHT WAAR HEB JE HET OVER

image.png.36e70767c17f678cdee70cb6752c04ad.png

Edited by Sophomore

Kan je dat nog laten uitlekken? Alvast een bommetje werpen bij Millwall, zullen de supporters leuk vinden daar.

Inderdaad een bekende bug. Feyenoord haalde bij mij een reservekeeper uit india. ;c

Dacht even een record te hebben met de paal/lat raken, maar als ik naar een aparte analyse van de schoten ga kijken was er maar 1 op de lat355240601_Schermafbeelding2020-04-27om11_57_11.thumb.png.8fd2ca53c2bc4ffeb440e74509bb779e.png

Gepost (edited)

30660071_Vitesse_News.png.c222ffe871f710d53e473dc957194571.png

Gebeurd best wel vaak in FM voor mijn gevoel. Trainer wordt ontslagen ondanks goede prestaties.

Daarna kwam ik en het bestuur vertelde dat het team boven verwachting presteerde. Doelstellingen die ik kreeg waren al ruimschoots overtroffen door mijn voorganger. Selectie was ook uitermate tevreden en een goede transferbalans. 

Nieuwsberichten kloppen dus dan vaak niet of ziet de AI alle afwijkende prestaties als slecht?

Edited by FMNOOB

@FMNOOB Raar is het zeker, al ben ik vooral benieuwd naar Yaya Touré of Julian Nagelsmann in de GelreDome:<

hyd22br7hjdr.png

Wat is dit?! 75%, dat mag toch helemaal niet? Nu kan ik hem maar beter houden, dit levert toch niks op zo :moop: Heeft iemand dit eerder gezien?

Iemand een idee hoe dit kan? Op het einde van het seizoen worden bij 90% van de spelers in het spel de statistieken gewist...

Zit nu aan het begin van seizoen 21/22... seizoenen 19/20 en 20/21 zijn weg? Iemand hier een oplossing voor?

mignolet.jpg

Ik heb denk ik al 100 keer bericht gehad dat Deschamps niet blij is met de verhuurovereenkomst, maar Van de Beek speelt op AMC in de afgesproken rol. Bericht blijft om de maand terugkomen, heel irritant.

1765517076_Schermafbeelding2020-05-03om10_50_20.thumb.png.de0ba548d7f2ca1b38ed67d9f473dac0.png

Op 30-4-2020 om 16:49 zei Urbeto:

@FMNOOB Raar is het zeker, al ben ik vooral benieuwd naar Yaya Touré of Julian Nagelsmann in de GelreDome:<

hyd22br7hjdr.png

Wat is dit?! 75%, dat mag toch helemaal niet? Nu kan ik hem maar beter houden, dit levert toch niks op zo :moop: Heeft iemand dit eerder gezien?

Is dit niet een bestaande clausule? Kortom zat deze er al in toen je de game startte?

Bal gaat in de uiterste rechter hoek van de keeper, maar afgekeurd voor hinderlijk buitenspel van nr 38 :5

image.png.8d78a004a3b0b0cbc9e7771fe5022376.png

Gepost (edited)

Typische FM-buitenspelgoal :-D.  Hier het opmerkelijke dat de Verenigde Staten niet is ingeladen in de finales van de Nations League. De nummer twee van een andere poule gaat. Rare bug, alsof één poule niet meedoet :sorry:.

Edited by FMNOOB

13 minuten geleden zei FMNOOB:

Typische FM-buitenspelgoal :-D.  Hier het opmerkelijke dat de Verenigde Staten niet is ingeladen in de finales van de Nations League. De nummer twee van een andere poule gaat. Rare bug, alsof één poule niet meedoet :sorry:.

Nations League is toch een Europees toernooi?

-

:5:5:5

image.thumb.png.9cc105d3b95b1412be7f4a0dc38995d5.png

Zojuist zei Jespresso:

Nations League is toch een Europees toernooi?

In Noord-Amerika heb je ook de Nations League. Vervangt voor een groot gedeelte de kwalificatie van de Gold Cup.

Je hebt geen geluk op dit moment :cab:.

Zojuist zei FMNOOB:

In Noord-Amerika heb je ook de Nations League. Vervangt voor een groot gedeelte de kwalificatie van de Gold Cup.

Je hebt geen geluk op dit moment :cab:.

Oh dat was mij niet bekend!

Sta 10e dus ben al tevreden hoor, maar heb dit soort wedstrijden al een paar keer gehad.