Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

• Replies 592
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

In mijn carrière met Preston trekken Nederlandse teams helemaal niemand aan. Ajax is nu bijvoorbeeld Alvarez, Onana, Martinez, Van de Beek en Dest kwijt maar hebben niemand aangetrokken. PSV hetzelfde met transfers als Malen en Bergwijn. Weet iemand waar dit aan ligt?

40 minuten geleden zei Nummerke10:

In mijn carrière met Preston trekken Nederlandse teams helemaal niemand aan. Ajax is nu bijvoorbeeld Alvarez, Onana, Martinez, Van de Beek en Dest kwijt maar hebben niemand aangetrokken. PSV hetzelfde met transfers als Malen en Bergwijn. Weet iemand waar dit aan ligt?

Competitie niet actief geladen of alleen kijken? Dat kan aan mate van tranfers activiteit uitmaken.

• 3 weeks later...
19 minuten geleden zei CrisChivu:

De opvolger van Koeman richting WK 2022.. Mischa Salden!

Hier van 2037 tot 2039 was hij ook bondscoach van NL.. Vrij bijzondere keuze haha.

Vorig seizoen 3x gehad dat er een financiële injectie van  3,5 miljoen per keer in de club werd gepompt en toen stond de balans op het einde van het seizoen op +7 miljoen. Dit seizoen komen we 4 miljoen in het rood en weer een financiële injectie. Geen drama maar dit neemt het realisme wel wat weg....

5373bee6c30cae7e18a22533eea9416d.png

Op 13-2-2020 om 18:03 zei Nummerke10:

Misschien komt dit door eigen jeugd doelstellingen? Bij mij stond Calvin Raatsie vanaf het tweede seizoen bij Ajax in het doel, tsja.. 

43 minuten geleden zei Stefan.:

Misschien komt dit door eigen jeugd doelstellingen? Bij mij stond Calvin Raatsie vanaf het tweede seizoen bij Ajax in het doel, tsja.. 

Nee dat was hier niet het geval. Ik had de competitie op alleen kijken gezet. Nu staat hij op speelbaar en trekken alle teams weer spelers aan.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Krijg een regen van 15 in de jeugdinstroom die gelijk mee kan bij het eerste. PA opgezocht uit nieuwsgierigheid (I know, cheaterrrrr) en deze speler wordt niet tot nauwelijks beter. Ik weiger te geloven dat deze speler met nog twintig jaar trainingen voor de boeg in theorie niet beter zou kunnen worden. 

Nu een reservespeler die loopt te janken dat ik de trainersstaf niet heb versterkt (had vlak voor zijn komst dat al gedaan). Meneer is zeer ontevreden, terwijl over een week zijn contract afloopt.

Nog een reservespeler die perse wilt vertrekken, lul over een week ben jij ook transfervrij wat heeft dit voor een zin. 

Edited by Sophomore

Bij mij fluctueert het aantal stafleden dat ik mag hebben ontzettend. Op het einde van het seizoen komen er updates dat het aantal trainers is geüpgraded naar 18, dan aan het begin van het seizoen zakt het weer af naar 15.  Gebeurt nu al paar jaar op rij met zowel trainers als scouts. 

Spoiler

321826480_Trainersraar.thumb.png.24f4da987d98a352307f952baaac18fd.png

WAAROM zit er een VAR in FM? Voor buitenspel en of het binnen of buiten de zestien is snap ik het nog, maar voor een overtreding binnen de zestien wordt ALTIJD een strafschop gegeven. Laat die VAR dan achterwege.

35 minuten geleden zei Cicchio:

WAAROM zit er een VAR in FM? Voor buitenspel en of het binnen of buiten de zestien is snap ik het nog, maar voor een overtreding binnen de zestien wordt ALTIJD een strafschop gegeven. Laat die VAR dan achterwege.

Soms ook gewoon onterecht dat een doelpunt wordt afgekeurd. Had een keer aan de hand dat een goal werd afgekeurd omdat een speler van de tegenstander zogezegd in buitenspel stond ;e. Stond letterlijk speler x was buitenspel, maar was een speler van de andere ploeg :cab:

Edited by Jaspeeer123