Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

• Replies 585
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Deze kwam langs op Facebook:  

Posted Images

Ik snap het niet. Ik ben 6e in de Premier League, maar speel géén Europees voetbal.

Newcastle (13e) wint de League Cup, dus de nummer 7 raakt de plek kwijt. Maar waarom ik ook?

edit: Bournemouth (15e) won de UEFA Conference League. Krijgen die dan mijn plekje in de EL??? Die spelen namelijk in de EL nu.

2 uur geleden zei Satyr:

Ik snap het niet. Ik ben 6e in de Premier League, maar speel géén Europees voetbal.

Newcastle (13e) wint de League Cup, dus de nummer 7 raakt de plek kwijt. Maar waarom ik ook?

edit: Bournemouth (15e) won de UEFA Conference League. Krijgen die dan mijn plekje in de EL??? Die spelen namelijk in de EL nu.

Heb je al gekeken bij de reglementen van de PL? Daar moet staan hoe het met de plekken zit qua Europees voetbal.

WTF? Dat de club een nieuw bestuur krijgt door een overname is één ding. Maar dat de voorzitter 'even' mijn transfergeld uitgeeft is dus niet de bedoeling. Ik hoop dat ik die transfers kan blokkeren...

1.thumb.png.a86d0b07620b3d1ae562fb19b326ae2a.png

2.thumb.png.a39cc9cc721b8740dc8523ad2d06d1bc.png

3.thumb.png.654e309051afbcef6ddf0dff0363084c.png

33 minuten geleden zei Satyr:

WTF? Dat de club een nieuw bestuur krijgt door een overname is één ding. Maar dat de voorzitter 'even' mijn transfergeld uitgeeft is dus niet de bedoeling. Ik hoop dat ik die transfers kan blokkeren...

1.thumb.png.a86d0b07620b3d1ae562fb19b326ae2a.png

2.thumb.png.a39cc9cc721b8740dc8523ad2d06d1bc.png

3.thumb.png.654e309051afbcef6ddf0dff0363084c.png

Wel eens eerder voorbij zien komen, gaat als het goed is niet van jouw budget af.

Gelukkig maar. Zou wat zijn dat je met zuinig beleid je club wil opbouwen en in één keer alles kwijt bent. Krijgen jullie trouwens ook om de 2/3 weken een bericht dat er geruchten zijn dat de club overgenomen wordt? Ik word daar zo moe van ;e.

52 minuten geleden zei FMNOOB:

Gelukkig maar. Zou wat zijn dat je met zuinig beleid je club wil opbouwen en in één keer alles kwijt bent. Krijgen jullie trouwens ook om de 2/3 weken een bericht dat er geruchten zijn dat de club overgenomen wordt? Ik word daar zo moe van ;e.

Ik had het in de clubvisie staan, dat de eigenaar de club wil gaan verkopen

Waarom kan hier nu eens iets niet aan gedaan worden?

Ik heb een zeer jong elftal. Blijkbaar erg goed aankoop beleid, want erg veel jeugd internationals.

Maar als ik dan de Super Cup tegen Arsenal moet spelen, ziet zo mijn normale basisteam eruit.

Succes jongens!

Ik kan in totaal 6 spelers opstellen die in mijn eerste elftal spelen. Rest moet ik uit Jong en O19 vandaan plukken waar ook nog eens veel spelers voor interlands weg zijn.

In totaal 39 spelers weg.

fac81f53a1b704393385cdae263aaebd.png

Edit:

Hoe we het voor elkaar hebben gekregen weet ik nog steeds niet, maar het was echt een verschrikkelijke wedstrijd!

ff3b593d2a89cdb5a559e0f78119a668.png

Edited by Peterhs
3 uur geleden zei neva:

Lekker veel Nederlanders wel ;c 

Is dat tegenwoordig verplicht dan?

Hoeveel Nederlanders staan er gemiddeld op het veld in de eredivisie topclubs?

Als er meer top regens in Nederland kwamen had ik die gebruikt maar ja, nu moet ik het doen met een stuk of 5 gemiddeld in de selectie.

5 minuten geleden zei Peterhs:

Is dat tegenwoordig verplicht dan?

Hoeveel Nederlanders staan er gemiddeld op het veld in de eredivisie topclubs?

Als er meer top regens in Nederland kwamen had ik die gebruikt maar ja, nu moet ik het doen met een stuk of 5 gemiddeld in de selectie.

Nee, natuurlijk niet verplicht. Iedereen speelt het spel op zijn eigen manier, 't is alleen opvallend, dat voor Ajax er weinig tot geen Nederlanders in de basis staan.

Het is opvallend dat ik meestal enkel spitsen of keepers krijg die de moeite waard zijn.

Joop Tol is een goede middenvelder als uitzondering. Heerlijk spelertje.

Ik vind het opvallend dat in verhouding de NL spelers het snelst zeuren om naar een grotere club te gaan.

Lees meer geld verdienen, want de grootste club van europa zijn wij inmiddels al jaren.

Ik plaats me na kampioenschap voor playoffs naar de 3e Bundesliga, en nu is mijn beste speler boos dat we niet zijn gepromoveerd, terwijl we die wedstrijden nog moeten spelen? Heel stom zeg.

2ccaed4c33dc28d9ea956984c0dff68e.png

En nog meer

9d61444170aa3b3940042012c7b1d478.png

ab1d3077b21da34a5dedbe7cf10888b5.png

Edited by Jespresso

Het bestuur wil met mij om de tafel, omdat ik weiger een speler een nieuw contract te geven. Ik geef netjes aan dat zijn eisen te gortig zijn en dan krijg ik dit als antwoord terug :sorry:.

1486488484_SpartaPrague_BoardMeeting.thumb.png.8530449297aa99bb6fb6fca126c6c476.png

Af en toe heb ik echt het idee dat eigenschappen geen flikker uitmaken op dit spel. Bayern 2 speelt letterlijk met een centrale verdediger voorin die zeg maar een fel rood bolletje heeft om in de spits te spelen en die speelt echt mijn hele verdediging op een hoopje. Wat een ongelofelijke tyfus onzin zeg. Die vent scoort er 3 terwijl ik 3-0 voor sta en nu heb ik het spel uitgeklikt op het kruisje en moet ik opnieuw spelen waarvoor ik me enorm schaam, maar dit kon ik echt niet aan.

99c76dd05590e16ae4d0c5a41373f4fc.png

4 minuten geleden zei frietsaus:

Frustratie is toch wel dat op dat WK voor clubteams al mijn spelers niet fit zijn en ik dan tegen (hun wel!?) fitte Europese topploegen moet, het is niet echt een logisch iets imho...

Hele vreemde 'bug' is dat inderdaad. Daardoor heb ik pas in 2037 mijn eerst WK voor clubs kunnen winnen, met een hoop geluk. Enorm vervelend.