Jump to content
Urbeto

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

22 minuten geleden zei delichris:

@sennid Top dankje. Ik startte vaak mijn laptop opnieuw op en dan werkte het ook, maar ja dat kost FM tijd.

Geen dank :classic_happy:

Opvallend, ik speel met Chelsea en op 20 november 2019 krijg ik bericht dat het transferverbod is opgeheven na beroep. Dat betekent dat ik op 1-1-2020 alweer spelers kan kopen, terwijl dit in het echt pas weer per 1-7-2020 kan.

15 minuten geleden zei Karlo:

Opvallend, ik speel met Chelsea en op 20 november 2019 krijg ik bericht dat het transferverbod is opgeheven na beroep. Dat betekent dat ik op 1-1-2020 alweer spelers kan kopen, terwijl dit in het echt pas weer per 1-7-2020 kan.

Dat is zeker opvallend ja en ook niet realistisch. Hoort gewoon tot 1 juli 2020 te lopen het verbod.

Toch bloedirritant dat ome Abel Ruiz zeker drie 100% kansen per wedstrijd mist en dit ventje er keurig drie van de drie tegen de touwen jaagt.

236e0f841fd5cdefc7aa2f9866aa32eb.png

4a48050ba71ba8c88e5d739aeee13b6b.png

Telkens als er een penalty reeks aankomt mist mijn eerste speler zijn penalty. Naast of gepakt, altijd. Bij verschillende clubs, verschillende spelers. Niet leuk meer, telkens als er zo'n reeks aankomt voel ik de bui al hangen... Anderen hier ook last van?

1 uur geleden zei Messidona:

Telkens als er een penalty reeks aankomt mist mijn eerste speler zijn penalty. Naast of gepakt, altijd. Bij verschillende clubs, verschillende spelers. Niet leuk meer, telkens als er zo'n reeks aankomt voel ik de bui al hangen... Anderen hier ook last van?

Nog maar twee reeksen gehad, maar is hier niet gebeurd.

Mijn newgen ziet er ineens raar uit, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

0121644860aa6b56ef51d2a7d08fa2f2.png

Eerst zag hij er zo uit:

414402dd659167c9a77721ac0629101a.png

Edited by glennix

Ik heb dit sinds vandaag, ik denk inderdaad door de laatste update. Het is ook maar 1 speler waar ik het bij heb, net degene die meestal een basisplaats heeft. :classic_mellow:@delichris

13cd7a524d89d71b280ec3c39cbdf131.png

Hebben anderen hier ook last van of ligt het aan mijn spits :classic_biggrin:

Ik kom elke partij 2-3 keer alleen voor de keeper, maar scoren lukt niet in deze fases :5

Op 2-12-2019 om 11:24 zei Karlo:

Breaking news: Chelsea free to splash the cash in January after Court of Arbitration for Sport halves its transfer ban.

Ze wisten het al :D

19 minuten geleden zei Superboeren:

Breaking news: Chelsea free to splash the cash in January after Court of Arbitration for Sport halves its transfer ban.

Ze wisten het al :D

Vooruitziende blik, knap staaltje van FM ;)

Al mijn 1 op 1 kansen gaan mis of worden gestopt door de doelman van de tegenstander waar hen 1 op 1 kansen er vrijwel allemaal invliegen :cab:

Edited by r4vje

11 uur geleden zei r4vje:

Al mijn 1 op 1 kansen gaan mis of worden gestopt door de doelman van de tegenstander waar hen 1 op 1 kansen er vrijwel allemaal invliegen :cab:

Is een bug die momenteel het spel zo goed als 'onspeelbaar' maakt sinds de laatste update. Het forum van SI staat er vol van ... het is enorm frustrerend om het spel zo te spelen ... wat me ook opvalt is het feit dat eigen spelers de bal proberen binnen te houden deze zo verliezen en een kans uit handen geven. 

Het is er sinds de Beta alleen maar op achteruit gegaan ... hopelijk gaat SI hier snel op reageren.

8 uur geleden zei John Terry:

Is een bug die momenteel het spel zo goed als 'onspeelbaar' maakt sinds de laatste update. Het forum van SI staat er vol van ... het is enorm frustrerend om het spel zo te spelen ... wat me ook opvalt is het feit dat eigen spelers de bal proberen binnen te houden deze zo verliezen en een kans uit handen geven. 

Het is er sinds de Beta alleen maar op achteruit gegaan ... hopelijk gaat SI hier snel op reageren.

Ik word er in ieder geval schijtziek van, kost mij al mijn plezier in mijn games tot nu toe. De resultaten zijn hierdoor gewoon niet naar behoren.

4 uur geleden zei r4vje:

Ik word er in ieder geval schijtziek van, kost mij al mijn plezier in mijn games tot nu toe. De resultaten zijn hierdoor gewoon niet naar behoren.

Dit merkte ik ook, dacht dat het aan mij lag. Een wedstrijd 7(!) uitgelezen kansen gehad en 1 goal..

Kon Corboz voor in mei 2 miljoen verkopen, wat voor mij echt een topdeal was, deal was rond en ik had nu een aardig transferbudget. Krijg je dan dit bericht op de dag dat hij weg zou gaan (7 juli). Doei transferbudget ;e. Erg apart dat dit gebeurd want ik had dus ook al het geld binnen (en nu dus weer weg). De ai van Cincinnati is sowieso lekker bezig, 20 buitenlanders halen terwijl je er 8 mag hebben. Dus nu alweer 12 transfervrije spelers:sorry:. Gelukkig hierdoor 100.000 verdiend voor een speler die er 1 dag onder contract heeft gestaan :-D.

1705378588_FMNOOB_Inbox-2.png.b5210622ea118256055c6e6047a9ddf8.png

Weet iemand waarom mijn opposition instructies niet werken als de tegenstander wisselt? Het staat op positie, maar als er een nieuwe speler op die positie komt, worden de instructies niet overgenomen. Heel irritant.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...