Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

In seizoen 5 (2022-2023) heeft het WK in Qatar plaats gevonden. Nu had ik in de 1e K.O. ronde van de EL geloot tegen Olympiakos en de 1e wedstrijd (thuis) met 4-1 gewonnen. Krijg ik vervolgens de loting voor de volgende ronde, loot ik al voor de volgende ronde tegen Lille. Is er dus blijkbaar ineens geen return? :sorry:

EDIT: De volgende ronde tegen Lille gaat blijkbaar ook maar over 1 wedstrijd. :-D

Edited by Michaelinho*
  • Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Europees voetbal in Noorwegen, het kan best lang duren...           Die laatste pot was alles of niks. Cavani schoot er even 7 in, hahaha

Posted Images

59 minuten geleden zei Michaelinho*:

In seizoen 5 (2022-2023) heeft het WK in Qatar plaats gevonden. Nu had ik in de 1e K.O. ronde van de EL geloot tegen Olympiakos en de 1e wedstrijd (thuis) met 4-1 gewonnen. Krijg ik vervolgens de loting voor de volgende ronde, loot ik al voor de volgende ronde tegen Lille. Is er dus blijkbaar ineens geen return? :sorry:

EDIT: De volgende ronde tegen Lille gaat blijkbaar ook maar over 1 wedstrijd. :-D

Dit klopt, vanwege het WK hebben de K.O. fases maar één wedstrijd, zowel de Champions League als Europa League.

Op 16-9-2019 om 20:33 zei Mordurette:

Dit klopt, vanwege het WK hebben de K.O. fases maar één wedstrijd, zowel de Champions League als Europa League.

Ah toch wel dus. Die gedachte ging even kort door m'n hoofd, dat het daar misschien door zou komen. Kwartfinale gaat voor zover ik kan zien wel gewoon weer over 2 wedstrijden. 

510846940_FMNOOB_MyHistoryJobHistory.thumb.png.970c7ea9a5835132692031adbf515ed6.png

Ik kijk voor de grap naar mijn historie en daar valt wat op. In het seizoen 19/20 ben ik 1ste geworden, maar in mijn profiel staat de 2de plek. De 3 nationale prijzen zijn veranderd in 3 keer de "Dutch Supercup" qua omschrijving.  Waarschijnlijk had het te maken met de promotie van Jong Ajax, die volgens dat schema al in de eredivisie zat. Dat klopt ook niet, want dat was het seizoen dat Ajax via de play-offs promoveerde. :-D

• 1 month later...

Nog iemand die zich ergerd aan die absurde wedstrijdpremie's die de spelers altijd vragen bij contractonderhandelingen? Wedstrijdpremie van +40.000€ is toch echt absurd en niet logisch denk ik dan toch, niet? Ik geef nooit iemand meer dan 8.000€ per wedstrijd/doelpunt/invalbeurt en zet er dan een slotje op maar zelfs dit vind ik al veel .... Geven jullie ze zoveel?

1 uur geleden zei tommyboy82:

Nog iemand die zich ergerd aan die absurde wedstrijdpremie's die de spelers altijd vragen bij contractonderhandelingen? Wedstrijdpremie van +40.000€ is toch echt absurd en niet logisch denk ik dan toch, niet? Ik geef nooit iemand meer dan 8.000€ per wedstrijd/doelpunt/invalbeurt en zet er dan een slotje op maar zelfs dit vind ik al veel .... Geven jullie ze zoveel?

Hangt natuurlijk ook af van het niveau van jouw team en het niveau van de speler. En ook van de financiën van jouw club, hoe rijker jouw club hoe meer een speler gaat vragen. En in welke competitie je speelt, Premier league,... Een wedstrijdpremie van 40000 voor een speler van een middenmoot Premier League club is al redelijk normaal.

Edited by glennix
53 minuten geleden zei glennix:

Hangt natuurlijk ook af van het niveau van jouw team en het niveau van de speler. En ook van de financiën van jouw club, hoe rijker jouw club hoe meer een speler gaat vragen. En in welke competitie je speelt, Premier league,... Een wedstrijdpremie van 40000 voor een speler van een middenmoot Premier League club is al redelijk normaal.

Ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik een rijke club ondertussen heb opgebouwd met Milan AC ... Maar zelfs spelers die nog geen volledig seizoen bij mij hebben gespeeld (meestal talentjes die ik vroeg heb aangekocht en in de jeugd heb laten rijpen) beginnen te klagen om een nieuw contract en vragen dan die absurde premies .... die ik dan voorlopig steevast blijf weigeren, ik heb mijn financiele uitstekende status niet oz opgebouwd om ze dan uit te geven aan premies .... Spelers krijgen nu al rond de 1 millioen/ maand ...

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Maar dat is dan weer veel werk. Bovendien drukt zelf alles regelen het speeltempo nogal :( 

Je hoeft ook niet alles te regelen. Volgens mij als je al 1 taak van een team op je neemt krijg je dit al (bijv. alleen individuele trainingen).