Jump to content

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Recommended Posts

• Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadden de spelers maar iets van attributen of eigenschappen hè, bijvoorbeeld van 1-20 waar je ze op zou kunnen beoordelen.   

Wonderkind met clausule van 105k  ZAKEN

Europees voetbal in Noorwegen, het kan best lang duren...           Die laatste pot was alles of niks. Cavani schoot er even 7 in, hahaha

Posted Images

Op ‎12‎-‎8‎-‎2019 om 14:39 zei Dysproz:

Volgens mij kun je niet meer dan 1 miljard als balans hebben en dus hebben ze dit in het spel zitten. Zal niet echt invloed hebben verder. 

Heb ook 1x met mijn Ajax-game gehad in 2029 dat er opeens 350 miljoen in een investment fund ofzo werd gegooid. Een paar jaar later had ik weer meer dan 1 miljard op de balans en dat heb ik nu al een paar jaar, momenteel 1.2 miljard op de balans. Het is dus wel mogelijk.

On 8/12/2019 at 2:28 PM, Jespresso said:

Wat houdt zoiets in?

e219d18dd8545cfa2dd7e87b81d3d015.png

Schijnbaar zit/zat er een bug in FM dat als je balans de 2 miljard aan zou tikken, je ineens -2 miljard had.

Om dat te voorkomen hebben ze dit erin gebouwd.

Het geld is trouwens (waarschijnlijk) niet verloren, zodra je in de financiële problemen dreigt te komen zal het bestuur opnieuw "investeren". Dat is dan weliswaar het geld dat ze zelf uit de club hebben gehaald, maar je krijgt het wel terug mocht het slechter gaan.

25 minuten geleden zei Mordurette:

Mooi dat zulke spelers hun carrière willen afbouwen in Nederland.

Kwam ook nog een bejaarde Ömer Toprak bij PEC tegen ;c maar PEC speelt al een seizoen of Europees voetbal. AZ daar in tegen niet, dus die was iets 'opvallender'.

1 uur geleden zei Mordurette:

Recettes die naar de gemeente gaan of wellicht huur je het stadion van een ander team?

Huur van het andere stadion is €1.1k per jaar. Ik heb buiten salarissen van staf geen kostenposten welke kunnen verklaren waarom ik niet meer aan kaartverkoop heb.

En stafkosten zullen daar geen invloed op hebben, dus het is gewoon verdwenen

Edited by Rossi
  • 2 weeks later...
Op 24-8-2019 om 21:24 zei Rossi:

Ik had bijna 40k aan kaartverkoop aan een wedstrijd

4894a847653ae19896c5debe975f3e45.png

waarom is dan de maandelijkse opbrengst van de kaartverkoop over de hele maand maar 25k, waar is de rest?

858db2c65fe891c7eed8276f14724377.png

Hi, sorry voor de late reactie maar zat even terug te lezen.

In Engeland worden de recettes van bekertoernooien altijd 50/50 gesplitst. Daarom is het voor de (erg) kleine clubs ook altijd te hopen op een wedstrijd als Arsenal uit, omdat dan de kassa meer rinkelt dan tegen Arsenal thuis en je de wedstrijd toch wel verliest, ongeacht uit of thuis.