Urbeto 323 Posted November 10, 2017 Share Posted November 10, 2017 Een vervelende bug tegengekomen of is er iets in de game waar je je behoorlijk aan ergert? Meld het hier! Om af te trappen: Ik vind het behoorlijk irritant en frustrerend dat er elke wedstrijd wel 3x een pass bij een ploeggenoot op de rug of hak terecht komt waardoor de bal wegstuit en we balverlies lijden. Hebben jullie dit ook? Quote Link to post Share on other sites
WJO 9 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 (edited) In het nieuwe spel ontbreken de overige stafleden bij Ajax. Ze staan als gepensioneerd in de editor. Edited November 10, 2017 by WJO Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Een vervelende bug tegengekomen of is er iets in de game waar je je behoorlijk aan ergert? Meld het hier! Om af te trappen: Ik vind het behoorlijk irritant en frustrerend dat er elke wedstrijd wel 3x een pass bij een ploeggenoot op de rug of hak terecht komt waardoor de bal wegstuit en we balverlies lijden. Hebben jullie dit ook? Misschien lopen ze elkaar in de weg in je tactiek? Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 In het nieuwe spel ontbreken de overige stafleden bij Ajax. Ze staan als gepensioneerd in de editor. Dit is allang bekend ja en daar zal door SI ook niks aan gedaan worden. Ongetwijfeld zullen binnen enkele dagen wel databases verschijnen op internet waarbij het gecorrigeerd is. Quote Link to post Share on other sites
W8er 37 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Misschien lopen ze elkaar in de weg in je tactiek? Nee, heb dit ook al ondervonden, in plaats van de bal mee te nemen valt hij op hun rug of hak en bal kwijt. Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Nee, heb dit ook al ondervonden, in plaats van de bal mee te nemen valt hij op hun rug of hak en bal kwijt. Kunnen ze zeker niet voetballen? Lijkt me wel vrij irritant, speel zelf 2D dus ik zie niet wat er precies gebeurd qua aannames. Quote Link to post Share on other sites
W8er 37 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Kunnen ze zeker niet voetballen? Lijkt me wel vrij irritant, speel zelf 2D dus ik zie niet wat er precies gebeurd qua aannames. Denk dat er bij een anderlecht voldoende spelers rondlopen die wel kunnen voetballen en komt dat bij hun ook tegen. Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 [quote name='WJO']In het nieuwe spel ontbreken de overige stafleden bij Ajax. Ze staan als gepensioneerd in de editor.[/QUOTE] Dan zou het vrij eenvoudig moeten zijn om dat terug te zetten, heb je de .EDT en .INC bestanden al bekeken? Waarschijnlijk te maken met hoe bekent de spelers zijn met je tactiek @W8er @Twan1810 Of misschien heeft het iets te maken met de dynamics, waardoor spelers elkaar moeilijker kunnen vinden in het veld? Quote Link to post Share on other sites
W8er 37 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 [quote name='Daniell'] Dan zou het vrij eenvoudig moeten zijn om dat terug te zetten, heb je de .EDT en .INC bestanden al bekeken? Waarschijnlijk te maken met hoe bekent de spelers zijn met je tactiek @W8er @Twan1810 Of misschien heeft het iets te maken met de dynamics, waardoor spelers elkaar moeilijker kunnen vinden in het veld?[/QUOTE] Tactiek was zo goed als volledig ingeleerd. Dynamics heb ik nog niet naar gekeken. Al bij 2 verschillende clubs zelfde probleem gehad met de beta, nu met de volledige versie ondertussen nog geen wedstrijden gespeeld. Quote Link to post Share on other sites
ArjanDrost 16 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Eindeloos mislukte voorzetten die net wel/net niet binnenvallen. Quote Link to post Share on other sites
glennix 511 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Voor de 3de keer al een crash dump!:( Quote Link to post Share on other sites
N4z4reno 13 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Voor de 3de keer al een crash dump!:( Kijk hier eens. Wellicht helpt dit ook voor jou! https://forum.manutd.nl/forum/football-manager-2018/helpdesk-ak/in-game-vragen-ag/7669453-football-manager-2018-update-werkt-niet-meer Quote Link to post Share on other sites
germandutch 181 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 na 28 spelminuten tijdens een herhaling blijft het game hangen, ofschoon alle functies feitelijk nog werken behalve HERHALING of het uitzetten ervan. Quote Link to post Share on other sites
henkyh 14 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 hier het punt dat ik graag in een venster speel, maar dat elke keer als ik bevestig springt ie gewoon weer op volledig scherm.... Quote Link to post Share on other sites
Drektuut 10 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Mijn game is ontzettend traag...dusdanig dat spelen bijna geen zin heeft. Heeft iemand tips om t spel sneller te krijgen? (Mss qua spel-instellingen?) ik gebruik niet de 3D wedstrijden en heb wel wat kits en logos toegevoegd. traagheid is al bij het switchen van mijn teamscherm naar bijvoorbeeld het scoutingscherm of van team a naar team B. Quote Link to post Share on other sites
Mangata 12 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Mijn game is ontzettend traag...dusdanig dat spelen bijna geen zin heeft. Heeft iemand tips om t spel sneller te krijgen? (Mss qua spel-instellingen?) ik gebruik niet de 3D wedstrijden en heb wel wat kits en logos toegevoegd. traagheid is al bij het switchen van mijn teamscherm naar bijvoorbeeld het scoutingscherm of van team a naar team B. Taakbeheer --> Details --> fm.exe --> Prioriteit: Hoog/RealTime Quote Link to post Share on other sites
vuurtjih 10 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Schitterende foto :-D Quote Link to post Share on other sites
Jotew 88 Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Irritantste ‘bug’: dat eeuwige schieten op goal vanaf cornervlag of middenveld. Allejezus zeg... Quote Link to post Share on other sites
Niejo101 166 Gepost November 11, 2017 Share Gepost November 11, 2017 (edited) Wat mij betreft mogen ze de frequentie van blessures wel weer een tandje terugschroeven hoor. Werkelijk iedere wedstrijd minimaal 1 speler die er geblesseerd af moet, vaak slechts een paar dagen out, maar dit verneukt wel het hele idee dat je nog tactisch kunt wisselen of zo... ook veel blessures bij tegenstanders. Edited November 11, 2017 by Niejo101 Quote Link to post Share on other sites
Juca 309 Gepost November 11, 2017 Share Gepost November 11, 2017 Wat mij betreft mogen ze de frequentie van blessures wel weer een tandje terugschroeven hoor. Werkelijk iedere wedstrijd minimaal 1 speler die er geblesseerd af moet, vaak slechts een paar dagen out, maar dit verneukt wel het hele idee dat je nog tactisch kunt wisselen of zo... ook veel blessures bij tegenstanders. Valt mij ook inderdaad op. Had ook al iets in het FM Café gepost, maar al die voorzetten tegen de paal en lat. Zie ik ook veel te vaak voorbijkomen. Quote Link to post Share on other sites
Superboeren 79 Gepost November 11, 2017 Share Gepost November 11, 2017 15 schoten op goal, tegenstander 2..3-2 verloren ;e Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 323 Gepost November 12, 2017 Author Share Gepost November 12, 2017 Dat waren 6 mooie fitte minuten .. ;e Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 909 Gepost November 12, 2017 Share Gepost November 12, 2017 Dat waren 6 mooie fitte minuten .. ;e Ik herken je probleem ;e Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 323 Gepost November 12, 2017 Author Share Gepost November 12, 2017 Ik herken je probleem ;e Bij mij was het gelukkig een 36-jarige bankzitter maar het is wel zeer frustrerend. Quote Link to post Share on other sites
Mark Hughes 23 Gepost November 12, 2017 Share Gepost November 12, 2017 Is er iemand hier die toevallig weet hoe ik kan instellen dat me spelers niet constant van afstand van die kansloze schoten lossen? alvast bedankt ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts