Spring naar bijdragen
Rossini'

[FM18] Rossini' - De club zal zegepralen

Aanbevolen berichten

yOUwvgn.png

De club zal zegepralen

t'is de club van Geel en Rood

Trotseert de hinderpalen

door dapperheid in nood

De vlaggen zullen wapperen

gezangen galmen luid

Ter ere onzer dapperen

toe Malinwa vooruit!

Jawel, hier zijn we weer met een gloednieuwe novelle! FM18 is net gedownload en we beginnen er meteen aan. Met wie anders dan de club van mijn hart moest ik beginnen? Sinds ik een jaar of 6,7 was kon je me al vinden op de tribunes van de Malinwa. Het waren toen echter barre tijden voor de club, KV Mechelen was toen namelijk net failliet gegaan en moest in de derde klasse herstarten. Gelukkig konden ze hun stamnummer behouden dankzij de supporters, anders was er van mijn cluppie helemaal geen sprake meer...

KV Mechelen kende haar gloriejaren eind jaren '80. Toen behaalden ze de overwinning in Straatsburg tegen Ajax in de ECII. 1-0 werd het voor het kleine Malinwa, dankzij een kopbaldoelpunt van Piet den Boer. Ook Erwin Koeman speelde er, net als Michel Preud'homme. Trainer toen was Aad De Mos.

Deze fantastische periode is wat ik wil terugbrengen Achter de Kazerne. De kleine volksclub die onverwacht Europese grootheden verslaat... Al zal daar nog veel werk voor nodig zijn!

bewerkt door Rossini'

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes pik! Ik verwacht een tactisch meesterwerk. Dit jaar nog de jaren '80 herbeleven lijkt me een reeël doel. En dan heb ik het over het kampioenschap van de JPL natuurlijk.

bewerkt door Mangata

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yeah, daar is de nieuwe novelle! Succes met KV Mechelen. Hopelijk kan je hoge ogen gooien de komende jaren.

bewerkt door Jornski

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik las de titel en ik wist al genoeg, deze prachtige club ga ik uiteraard volgen. In welk vak ben je te vinden tijdens de thuiswedstrijden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uiteraard met KV!!! Ik hoop inderdaad dat je met je novelle inzichten kunt bezorgen op tactisch vlak:D Zodat we weten op welke manier je de tijden van De Mos laat herleven. Eli Ohana_O_

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Altijd leuk om Belgische clubs bezig te zien! KVM is een mooie club die veel beter verdient dan waar ze IRL staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je met in deze novelle ook zo nu en dan met tactische ingrepen komt, zal ik je novelle zeker volgen. Ben benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

yOUwvgn.png

Het eerste wat ik doe als ik met een club begin is de selectie grondig evalueren. Aangezien ik dit team in het echt ook iedere week zie spelen, wist ik al waar bepaalde hiaten zaten. Zo zitten we met 4 rechtsachters en maar één linksachter, en vind ik De Witte te traag om achterin back-up te zijn. Daarom moest de verdediging serieus aangepakt worden. Milanovic werd gehaald als back-up centraal achterin, en de Albanese linksachter Aliji moet met Cobbaut de concurrentie aangaan. Paulussen en Mingiedi moesten weg, Van Cleemput en Leal mogen bij Westerlo ervaring opdoen en sterker terugkeren.

5455f12e649d4a1c41d2fda585ee3cae.png

Ook haalde ik voor de toekomst de Servische linkerflank Jovanovic, wie later zeker van grote waarde zal zijn. Drie Balkanboys, zeer realistisch in het huidige aankoopbeleid van de club. Een interessante markt met veel goeie, jonge spelers die goedkoop op te pikken zijn. In deze vijver ga ik zeker nog vissen in de toekomst.

Dat brengt ons op de volgende selectie:

c2e7c53454914238421b35059b47d5ec.png

cc906d7e2de48941b9e9717122b6b4ff.png

Bedankt voor alle reacties overigens! Als je een mention wil, dan kan je dat nu zeggen... :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je mag mij altijd mentionen wanneer ik gereageerd heb (y)

Je hebt een paar mooie gratis transfers gedaan, allebei jongens die er direct voor je staan. Jovanovic begint bij je reserves?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Degelijke inkomende transfers gedaan. Benieuwd naar de prestaties bij Cobbaut, hij staat op mijn lijst in mijn game want het ziet er wel een talentje uit. Mention mij ook maar, is makkelijk om een nieuwe update niet te missen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes met een mooie club . Is die Mats Rits nog wat was ooit een groot talent . Ook benieuwd hoe pedersen het doet . Was bij Groningen helemaal niets . En mentionen mag je altijd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][IMG]https://i.imgur.com/yOUwvgn.png[/IMG] [U][B]Let's talk tactics[/B][/U] [/CENTER] [CENTER]Ik beschik over enkele goeie spitsen en centraal op het middenveld heb ik niet keus te over. Dan is de beslissing snel gemaakt: een 4-4-2 ligt voor de hand. De bedoeling is dat we een iets lager blok neerzetten, en vanaf de tegenstander op onze helft komt ze meteen onder druk te zetten. Bij balverovering zo snel mogelijk gebruik maken van de ruimtes die er liggen, door snel de ballen de diepte in te sturen. Aanvallend niet te veel instructies, ik laat ze voorin vrij. De creativiteit moet van Croizet en Kawaya komen, ook hebben we sterke backs en een goeie voorlijn die ze erin kunnen knallen. Ook defensief zullen ze aardig hun tandje bijsteken. Concreet ziet dat er zo uit: [/CENTER] [IMG]https://i.gyazo.com/e00034d6fff3c451664dea3984acd89b.png[/IMG] [CENTER]​​​​​​​ Moesten er nog vragen zijn, stel ze gerust![/CENTER] [CENTER] @Messidona @Rexcoder @Jornski @Vlonkie @TomFsoccer @DeJarnoxD @komodo25 @Niejo101 @kaspdb @ROEMM @Ben @FM_Lesly @delichris @prinz poldi @N4z4reno @Mangata [/CENTER]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden