Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

The Sinner

nasje92

Recommended Posts

Als een jonge moeder zich niet kan herinneren waarom ze een vreemde heeft doodgestoken, probeert een sympathieke rechercheur alsnog het mysterie te ontrafelen.

Een summiere omschrijving, die naar mijn mening veel meer teweegbrengt dan dat het in eerste instantie doet vermoeden.

Deze serie is onlangs verschenen op Netflix en ik zat er na een kwartier al helemaal in! Ik ervoer een hele opvallende verfilming van het incident waarop deze serie gebaseerd is, waardoor je er met een duister en onbehaaglijk gevoel toch helemaal in zit. Ik heb nu drie afleveringen gezien, maar dit is er voor mij zo eentje waarvan ik niet kan wachten om verder te kijken.

Benieuwd of iemand van jullie hem al gezien heeft en wat de ervaringen zijn.

Vond het tweede seizoen ook gewoon erg sterk (net uitgekeken). Vroeg mij af wat precies de link was met het eerste seizoen, muv dezelfde detective en dat het mysterieus was. Maar op een gegeven moment leek er wel een concrete overeenkomst te zijn, wat uiteindelijk toch weer niet zo was door een plottwist. Zaten sowieso meerdere verrassingen in, dat kan ik vaak wel waarderen. 

Edited by Chiemel

Op 24-6-2020 om 16:21 zei Jespresso:

Hoe vinden we het derde seizoen?

Ik vond het veruit de minste van de drie. Redenen:

Spoiler

1. Het was wachten op een of andere plottwist, maar die kwam niet.

2. Harry is inderdaad erg tof, maar dat gedoe met die feestjes en in dat graf liggen was wel erg suf.

3. De belangrijkste: ik vond die Jamie een verschrikkelijk karakter. 

36 minuten geleden zei Bolderbast:

Ik vond het veruit de minste van de drie. Redenen:

Inhoud verbergen

1. Het was wachten op een of andere plottwist, maar die kwam niet.

2. Harry is inderdaad erg tof, maar dat gedoe met die feestjes en in dat graf liggen was wel erg suf.

3. De belangrijkste: ik vond die Jamie een verschrikkelijk karakter. 

Spoiler

Vond hem wel lekker wegkijken, maar denk dat ze er een veel beter verhaal van hadden kunnen maken dan dit. Was inderdaad vrij rechttoe rechtaan.