nasje92 Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Als een jonge moeder zich niet kan herinneren waarom ze een vreemde heeft doodgestoken, probeert een sympathieke rechercheur alsnog het mysterie te ontrafelen. Een summiere omschrijving, die naar mijn mening veel meer teweegbrengt dan dat het in eerste instantie doet vermoeden. Â Deze serie is onlangs verschenen op Netflix en ik zat er na een kwartier al helemaal in! Ik ervoer een hele opvallende verfilming van het incident waarop deze serie gebaseerd is, waardoor je er met een duister en onbehaaglijk gevoel toch helemaal in zit. Ik heb nu drie afleveringen gezien, maar dit is er voor mij zo eentje waarvan ik niet kan wachten om verder te kijken. Â Benieuwd of iemand van jullie hem al gezien heeft en wat de ervaringen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomFsoccer Gepost November 10, 2017 Share Gepost November 10, 2017 Ik heb al twee afleveringen gezien afgelopen twee dagen. Ik vind het heerlijk, zit echt genageld achter mijn scherm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost November 10, 2017 Author Share Gepost November 10, 2017 Eens! Ik heb er nu 4 opzitten. Hele mooie serie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost November 16, 2017 Share Gepost November 16, 2017 Erg goede serie inderdaad. Biel is echt fantastisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost November 17, 2017 Author Share Gepost November 17, 2017 Eens! Heb hem inmiddels al af. Aardige plottwist:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Ben ook begonnen met kijken. Aflevering 2 nu pas, maar ga deze zeker in een goed tempo afmaken : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost January 3, 2018 Share Gepost January 3, 2018 Hele vette serie (y) bijna in één ruk uitgekeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost January 4, 2018 Author Share Gepost January 4, 2018 Ja echt vet. Vind veel van die Netfilx-Originals wel goed hoor. Manhunt: Unabomb & Mindhunter bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 9, 2018 Share Gepost November 9, 2018 @nasje92 @Karlo @Dysproz @TomFsoccer Seizoen 2 is online gekomen vandaag, dus ga zelf komend weekend weer er mee beginnen. Ben benieuwd ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost November 10, 2018 Share Gepost November 10, 2018 Zit nu nog in het 2e deel van Making a Murderer, daarna ga ik deze zeker kijken ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost November 11, 2018 Author Share Gepost November 11, 2018 Ik ga er deze week ook mee beginnen, benieuwd naar jullie ervaringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost November 11, 2018 Share Gepost November 11, 2018 Eerste seizoen gezien, ga zeker ook het tweede kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost November 11, 2018 Share Gepost November 11, 2018 Eerste 3 afleveringen net gekeken en pakte mij direct weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost November 18, 2018 Share Gepost November 18, 2018 Deel 2 afgerond.  Spoiler Begon veelbelovend, maar ze hadden zó veel meer kunnen met het verhaal rondom de sekte etc. Einde was ook vrij zwak vond ik  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost December 6, 2018 Share Gepost December 6, 2018 Heb seizoen 2 ook gekeken. Minder goed als seizoen 1, maar nog steeds vermakelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 23, 2019 Share Gepost June 23, 2019 (edited) Vond het tweede seizoen ook gewoon erg sterk (net uitgekeken). Vroeg mij af wat precies de link was met het eerste seizoen, muv dezelfde detective en dat het mysterieus was. Maar op een gegeven moment leek er wel een concrete overeenkomst te zijn, wat uiteindelijk toch weer niet zo was door een plottwist. Zaten sowieso meerdere verrassingen in, dat kan ik vaak wel waarderen.  Edited June 23, 2019 by Chiemel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost June 24, 2020 Share Gepost June 24, 2020 Hoe vinden we het derde seizoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost June 24, 2020 Share Gepost June 24, 2020 3 uur geleden zei 007mark: Seizoen 3 van The Sinner is ook weer tof om te kijken. Harry Ambrose blijft een goede rol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolderbast Gepost June 29, 2020 Share Gepost June 29, 2020 Op 24-6-2020 om 16:21 zei Jespresso: Hoe vinden we het derde seizoen?  Ik vond het veruit de minste van de drie. Redenen: Spoiler 1. Het was wachten op een of andere plottwist, maar die kwam niet. 2. Harry is inderdaad erg tof, maar dat gedoe met die feestjes en in dat graf liggen was wel erg suf. 3. De belangrijkste: ik vond die Jamie een verschrikkelijk karakter.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost June 29, 2020 Share Gepost June 29, 2020 36 minuten geleden zei Bolderbast:  Ik vond het veruit de minste van de drie. Redenen:  Inhoud verbergen 1. Het was wachten op een of andere plottwist, maar die kwam niet. 2. Harry is inderdaad erg tof, maar dat gedoe met die feestjes en in dat graf liggen was wel erg suf. 3. De belangrijkste: ik vond die Jamie een verschrikkelijk karakter.   Spoiler Vond hem wel lekker wegkijken, maar denk dat ze er een veel beter verhaal van hadden kunnen maken dan dit. Was inderdaad vrij rechttoe rechtaan.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts