Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Karlo:

Komt tekort voor de top. Wie ben je?

Oh sorry, ben De Graafschap.

51 minuten geleden zei Bas0314:

Oh sorry, ben De Graafschap.

Dan is het voor mij een GO.

Iemand ervaring met Alexander Isak? Kan hem in seizoen 2 huren met Kaiserslautern voor anderhalf seizoen met een optie om hem te kopen voor 5 miljoen. Als ik promoveer naar de Bundesliga kan ik hem dan misschien wel overnemen, heb nu het geld nog niet. Is hij het waard? 

23 minuten geleden zei Superboeren:

Iemand ervaring met Alexander Isak? Kan hem in seizoen 2 huren met Kaiserslautern voor anderhalf seizoen met een optie om hem te kopen voor 5 miljoen. Als ik promoveer naar de Bundesliga kan ik hem dan misschien wel overnemen, heb nu het geld nog niet. Is hij het waard? 

Zover ik weet is het een groot talent en ook de mogelijkheid om het ver te schoppen in FM. 5 miljoen is dan wel een koopje, denk ik.

Heb hem even in mijn game opgezocht. Isak is intussen 33 en heeft veel jaren bij Celtic en in Rusland gespeeld. Twintig goals in zo'n 60 interlands. Bordeaux heeft er nog een keer acht miljoen voor neergelegd. Geen echte killer zo te zien, maar wel een vechtertje.

Danku danku, dan geef ik hem sowieso de kans.. Kan altijd nog beslissen of ik hem definitief overneem of niet. Als ik promoveer naar de Bundesliga zal ik ook wel wat vechters nodig hebben tegen de degradatie strijd.

Worden ook aan de lopende band spelers van Chelsea naar Tottenham en Liverpool naar Manchester United getransferd. Echt mega onzin

Klopt inderdaad. Ajax koopt ook half PSV leeg, die dan weer inkopen bij Feyenoord. Waarna Feyenoord geflopte PSV spelers bij Ajax weer voor een prikkie weg koopt.

Heb Isak binnen alleen raakte meteen na 1 dag zo ongeveer 2 maand geblesseerd. Maar kan een goede zijn voor het einde van het seizoen en volgend seizoen.. Mijn topscorer nu  Spalvis staan in belangstelling van zo veel clubs dat ik hem bijna zeker moet laten gaan.

Thx voor screen @Jespresso

Kan voor 7 miljoen naar Chelsea, hij wil zijn contract ook niet verlengen op dit moment.

Naamloos.png

Edited by Bas0314

In welk jaar zit je @Bas0314

Als hij nog één jarig contract heeft zou ik hem verkopen, mocht hij nog minimaal twee jaar onder contract staan draait hij waarschijnlijk nog wel bij als je prestaties goed zijn.

9 uur geleden zei Mordurette:

In welk jaar zit je @Bas0314

Als hij nog één jarig contract heeft zou ik hem verkopen, mocht hij nog minimaal twee jaar onder contract staan draait hij waarschijnlijk nog wel bij als je prestaties goed zijn.

Ik zit in 2021, ik wilde hem eigenlijk houden maar ik verkoop hem dan nu toch maar, te groot risico

13e2db023d4123ea8f07976659d8183e.png

Twijfels, 88 miljoen moet ie kosten. Is ie dat  waard?

EDIT:

Heb hem gehaald, 20 miljoen in 1 keer en 60 miljoen over 48 maanden

Edited by Thomassje123

11 uur geleden zei Mordurette:

Had het zelf niet gedaan voor zoveel geld gezien zijn leeftijd. Was hij nou 4 jaar jonger wel.

Het is dat we meer dan genoeg geld hebben haha

PSV Seizoen 3

Heb Maxi Romero verkocht aan Dortmund voor 50miljoen

zoek een vervangervoor Romero, liefst een talentje heb Maxi Gomez al in mn selectie maar wil nog een 2e spits.

Zat zelf te denken aan Haland van RB Salzburg schijnt een mega talent te zijn maar wel prijzig.

2 uur geleden zei Mark Hughes:

PSV Seizoen 3

zoek een vervangervoor Romero, liefst een talentje heb Maxi Gomez al in mn selectie maar wil nog een 2e spits.

Zat zelf te denken aan Haland van RB Salzburg schijnt een mega talent te zijn maar wel prijzig.

Boadu, Fabio Silva, Tomas Conechny, Dejan Joveljic, Johannes Eggestein

4 uur geleden zei Mark Hughes:

PSV Seizoen 3

Ik heb Haland 1 keer gekocht met Portsmouth, voor 90 miljoen in het 3e seizoen. Je raadt het al... hij raakte geen knikker. Wel hele goed stats. Als je dan toch veel geld uit gaat geven voor een spits, dan zou ik voor Arp gaan. 

Op 28-2-2019 om 14:56 zei nasje92:

Ik heb Haland 1 keer gekocht met Portsmouth, voor 90 miljoen in het 3e seizoen. Je raadt het al... hij raakte geen knikker. Wel hele goed stats. Als je dan toch veel geld uit gaat geven voor een spits, dan zou ik voor Arp gaan. 

oh heel appart idd heb bovegenoemde namen gescout helaas is Boadu naar Hoffenheim getransfereerd dus denk ik onhaalbaar 

7 uur geleden zei Mark Hughes:

oh heel appart idd heb bovegenoemde namen gescout helaas is Boadu naar Hoffenheim getransfereerd dus denk ik onhaalbaar 

Zonde. Silva is ook een groot talent, weet niet of hij dan haalbaar is?

9 uur geleden zei Rossi:

Zonde. Silva is ook een groot talent, weet niet of hij dan haalbaar is?

Fabio Silva is ook onhaalbaar veel te duur ben nu met joveljic bezig