Jump to content

Go or No Go?

Recommended Posts

48 minuten geleden zei Mordurette:

Dat is zonde zeg. Kan je niet schuiven met je budget? Zou hem sowieso halen als het uiteindelijk haalbaar is.

Is er al interesse van andere teams? Kan vaak ook een reden zijn dat hij dan een hoger salaris eist.

Kan hem wel betalen maar de grootverdiener gaat dan van 30K naar 80K, die stap is gewoon veel te groot. Dan maar hopen dat andere clubs niet toe happen

• Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De vraag was hem al beantwoorden inderdaad, haha. Daarna volgde deze Duitse vriend nog;    

@Isco22 @Kavinos en @Mordurette ik heb toch maar gehaald. Zo'n speler op de linksback zal ik niet snel weer vinden denk ik.

Tegenwoordig weet je het ook niet he, hoe oud die Afrikanen zijn. 

Posted Images

@JesseNL Als je nog tijd hebt om voor zijn vertrek goede vervangers aan te trekken kan je het overwegen. Ik kan me voorstellen dat 5,5 miljoen een bedrag is waarmee je je team op meerdere posities kan versterken waardoor je er per saldo beter van wordt.

@JesseNL Ik zie dat je ondertussen al in 2026 zit, dus er lopen voldoende newgens in je spel rond. Ik denk dat je voor dat bedrag wel een betere spits kan halen. Gezien zijn leeftijd en geringe groeimogelijkheden zou ik hem verkopen voor dat geld.

• 1 month later...

Gabriel Barbosa binnen halen? Feyenoord seizoen 2. Heb nog 37 miljoen TB. Gaat 3,5 miljoen per jaar verdienen is wel een dure kracht, maar staat er wel gelijk. Berghuis wil ik dan verkopen.

Spoiler

image.thumb.png.893671728e57aca10b17e911d57069ba.pngimage.thumb.png.ef989ce58d37d02a81dc62f8c17242f2.png