Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

10 minuten geleden zei Messidona:

image.png.82aeda2b5a3ffed2ff4729be9f066670.png

Twijfel enorm over dit bod. Kan misschien nog proberen om er ietsje meer uit te slepen... maar het is wel bijna al 2x zijn marktwaarde en dat voor een 27-jarige. Heel erg verleidelijk om hierop in te gaan maar ik sta nu wel mooi los op kop met Tottenham halverwege. 

Ik zou het doen, mits je een vervanger voor een aanzienlijk lager bedrag kan halen. Wanneer je mooi los op kop staat denk ik dat 1 middenvelder dat niet ineens zal verpesten. Zou alleen proberen de termijnen wat minder lang te maken. 

Gepost (edited)

Is een lastige. Florentino Luis is één van m'n favoritete spelers irl. Ik ben op zich wel benieuwd hoe goed hij is.

Ik kan me wel bij Urbeto aasluiten wat betreft een vervanger klaar hebben. 

Misschien zou ik het ook een beetje laten afhangen van hoe groot het gat is met Liverpool zelf, en hoe veel geld je al in kas hebt. Als je al een zeer ruim transferbudget hebt wat je toch niet gebruikt heeft verkopen misschien weinig nut.

Edited by D.J.

Natuurlijk een prachtig bod en als je een speler kan halen voor een stuk minder geld die bijna even goed is of beter kan worden zou ik het doen. Met z'n 27 jaar zal hij technisch niet veel beter worden, enkel mentaal nog wel wat waarschijnlijk.

2 uur geleden zei D.J.:

Is een lastige. Florentino Luis is één van m'n favoritete spelers irl. Ik ben op zich wel benieuwd hoe goed hij is.

Ik kan me wel bij Urbeto aasluiten wat betreft een vervanger klaar hebben. 

Misschien zou ik het ook een beetje laten afhangen van hoe groot het gat is met Liverpool zelf, en hoe veel geld je al in kas hebt. Als je al een zeer ruim transferbudget hebt wat je toch niet gebruikt heeft verkopen misschien weinig nut.

image.png.696be8c36b94d8b283b202209367778f.png

Hij is echt wel goed, maar zoals ik al zei 27 en over 6 maanden al 28. Beter gaat het niet meer worden en over een jaar kan ik waarschijnlijk zo'n bod voor hem  niet meer krijgen. Liverpool staat op een ruime 16 punten en het gat met #2 is ook een mooie 12 punten. 

Het is dat ik deze winter al een verkoop van onze rechtsback Moussa Wague anticipeer (PSG zit achter hem). Mijn transferbudget is 7 miljoen dus in principe kan ik het geld wel gebruiken, al zal ik dan best eerst controleren of ik een haalbare vervanger voor een goede prijs kan halen.

Denk dat ik het ga accepteren. 

Ja ik zou het ook doen. Zeker gezien je transferbudget en het onderlinge verschil met Liverpool.

ed60eee4e11278614286d4c049b2cda4.png

Voor 400K kan ik hem naar HJK (Finland) halen maar hij moet dan wel 30K p/m salaris kosten. Dat is voor een Finse club wel echt een gigantisch loon. Hoogste loon is nu 22,5K p/m en daarna 16,5K p/m. Doen of niet? Hij is ook nog eens linksbenig, wel heel verleidelijk

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Voor 400K kan ik hem naar HJK (Finland) halen maar hij moet dan wel 30K p/m salaris kosten. Dat is voor een Finse club wel echt een gigantisch loon. Hoogste loon is nu 22,5K p/m en daarna 16,5K p/m. Doen of niet? Hij is ook nog eens linksbenig, wel heel verleidelijk

Als je genoeg geld hebt zou ik het doen kan nog beter worden dan kan je hem met veel winst verkopen

24 minuten geleden zei Thomassje123:

Als je het kan betalen zou ik het ook doen. Als je wilt groeien zal je op een gegeven moment hogere salarissen moeten gaan betalen.

Halverwege seizoen twee sta ik - na promotie - op plek 7 in de Bundesliga met HSV. In de winterstop krijg ik een aanbieding van Bayer Leverkusen. Ploeg staat 14e en een vertrek van Havertz en Bailey is aanstaande. Twijfel over de overstap.. 

Zou het niet doen, met HSV heb je de kans iets mooi op te bouwen. Bovendien zou het enorm zuur zijn om bij Leverkusen te tekenen maar dan wel eventueel niet meer over Havertz en/of Bailey te beschikken.

Begin van eerste seizoen 1 bij AZ kan ik Yusuf Barasi aan Man City verkopen voor 14 miljoen + 50% profit next sale.

Doen of niet?

Staat 'ie in de basis bij je? Zo ja; dan zou ik 'm lekker houden en er later nog veel meer voor vragen. Zo niet; no-brainer: verkopen!

Thx!

Hij is pas 16 en zal dit seizoen niet veel spelen. Maar is de beste speler uit mijn jeugdopleiding (en qua potentie een van de beste van de club).

Ik heb nog niet genoeg gespeeld in fm2020 om dit bod te kunnen inschatten (of het veel/weinig is).

In dat geval zou ik 'm zelf houden. Zodra 'ie in de basis staat bij je kan je er een veelvoud voor vragen. Dacht dat je al wat verder in-game was.

103286e7a914d474de520cf76f3062e3.png

Verdomme! Dat kan ik niet betalen

Zijn contract loopt ook nog eens af bij Partizan, die wordt weg gekaapt door een grotere club. 100%

Edited by Thomassje123

Dat is zonde zeg. Kan je niet schuiven met je budget? Zou hem sowieso halen als het uiteindelijk haalbaar is.

Is er al interesse van andere teams? Kan vaak ook een reden zijn dat hij dan een hoger salaris eist.