Jump to content

Go or No Go?

Recommended Posts

• Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De vraag was hem al beantwoorden inderdaad, haha. Daarna volgde deze Duitse vriend nog;    

@Isco22 @Kavinos en @Mordurette ik heb toch maar gehaald. Zo'n speler op de linksback zal ik niet snel weer vinden denk ik.

Tegenwoordig weet je het ook niet he, hoe oud die Afrikanen zijn. 

Posted Images

Lucas.thumb.png.e1f9500be0173c3bd7d484b2c0cbea22.png

Liverpool bied 168 miljoen op deze klasbak, is nog onderhandelbaar dus valt waarschijnlijk meer uit te halen maar ik twijfel wat te doen.. Vorig jaar alles gewonnen wat er te winnen viel.

Nieuw seizoen net gestart. JCS gewonnen, Europese Super Cup verloren van United na strafschoppen. Vooral dat laatste was misschien een teken dat ik er al wat op achteruit ben gegaan qua team. Heb mijn linksback (regen, 105 miljoen) en linksbuiten (Talles Magno, 45 miljoen) verkocht en vervangen door eigen jeugd wat al een paar jaar verhuurd is geweest. Beide hebben zeker potentie maar moeten nog doorgroeien.

Twijfel nu dus wat te doen met Lucas. Hem laten gaan voor een smak geld (al heb ik dat eigenlijk niet nodig want al 500 miljoen transferbudget op de plank liggen) of hem behouden want hij is ontiegelijk belangrijk.. Onderstaand spitsje zou eventueel de vervanger van Lucas kunnen zijn maar dan ga ik er best wel op achteruit.

Eriksson.thumb.png.cd8a0ac46eefccea4d25a5a49818c475.png

Jullie mening?

Edited by MarcFR
1 uur geleden zei MarcFR:

Lucas.thumb.png.e1f9500be0173c3bd7d484b2c0cbea22.png

Liverpool bied 168 miljoen op deze klasbak, is nog onderhandelbaar dus valt waarschijnlijk meer uit te halen maar ik twijfel wat te doen.. Vorig jaar alles gewonnen wat er te winnen viel.

Nieuw seizoen net gestart. JCS gewonnen, Europese Super Cup verloren van United na strafschoppen. Vooral dat laatste was misschien een teken dat ik er al wat op achteruit ben gegaan qua team. Heb mijn linksback (regen, 105 miljoen) en linksbuiten (Talles Magno, 45 miljoen) verkocht en vervangen door eigen jeugd wat al een paar jaar verhuurd is geweest. Beide hebben zeker potentie maar moeten nog doorgroeien.

Twijfel nu dus wat te doen met Lucas. Hem laten gaan voor een smak geld (al heb ik dat eigenlijk niet nodig want al 500 miljoen transferbudget op de plank liggen) of hem behouden want hij is ontiegelijk belangrijk.. Onderstaand spitsje zou eventueel de vervanger van Lucas kunnen zijn maar dan ga ik er best wel op achteruit.

Eriksson.thumb.png.cd8a0ac46eefccea4d25a5a49818c475.png

Jullie mening?

No go als je het geld niet nodig hebt 

Lekker afwijzen, is nog maar 22 jaar. Komen nog wel eens een keer terug met meer geld + geeft jou meer tijd om een betere vervanger te halen/op te leiden. 

Op eigen verzoek op de transferlijst. Wil naar een grote club. Vraagprijs 85 miljoen en alle grote clubs hebben interesse. Ik had kunnen wachten in de hoop dat de prijs nog iets zakt. Zoals jullie kunnen zien is wel mijn gehele transferbudget hierna op. Wat is jullie mening?

Het is het 3e seizoen en natuurlijk een geweldige aanwinst voor mijn Hertha BSC.

Schermafbeelding 2020-06-12 om 19.57.05.png

zzyeomk2.png

Gelimiteerde afkoopsom van 42 miljoen. Jong en Engels. Ben zelf Birmingham, subtopper in de PL die dit jaar meedoet voor de CL plekken. Denken jullie dat hij zijn geld waard kan worden? Go or no go?

Moet hij ook echt 42 miljoen kosten? Maar als je het geld hebt en ook kunt missen, zou ik zeker de gok wagen. Zit nog veel rek in die jongen en heeft op z'n 18e al 28 wedstrijden voor Engeland onder 21 gespeeld én wonderkind.

@Urbeto Ik zou het doen. Engelse talenten kosten veel maar hij heeft wel goede stats op die leeftijd. En de meeste spelers met een beetje talent kan je als ze floppen alsnog voor 30 miljoen of meer van de hand doen. Ben misschien wat laat met mijn reactie zie ik :D

23 uur geleden zei Mordurette:

Moet hij ook echt 42 miljoen kosten? Maar als je het geld hebt en ook kunt missen, zou ik zeker de gok wagen. Zit nog veel rek in die jongen en heeft op z'n 18e al 28 wedstrijden voor Engeland onder 21 gespeeld én wonderkind.

46 minuten geleden zei Nummerke10:

@Urbeto Ik zou het doen. Engelse talenten kosten veel maar hij heeft wel goede stats op die leeftijd. En de meeste spelers met een beetje talent kan je als ze floppen alsnog voor 30 miljoen of meer van de hand doen. Ben misschien wat laat met mijn reactie zie ik :D

Nee hoor, je bent precies op tijd. Had de keuze een dagje laten rusten en heb hem net alsnog binnengehaald. Helaas wel voor die 42 miljoen @Mordurette want lager wilden ze echt niet

Dit seizoen lekker als back-up voor mijn nummer 10 wat ervaring opdoen en over anderhalf/twee jaar de vaste basis in denk ik!

image.png.82aeda2b5a3ffed2ff4729be9f066670.png

Twijfel enorm over dit bod. Kan misschien nog proberen om er ietsje meer uit te slepen... maar het is wel bijna al 2x zijn marktwaarde en dat voor een 27-jarige. Heel erg verleidelijk om hierop in te gaan maar ik sta nu wel mooi los op kop met Tottenham halverwege.