Jump to content

Go or No Go?

Recommended Posts

• Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De vraag was hem al beantwoorden inderdaad, haha. Daarna volgde deze Duitse vriend nog;    

@Isco22 @Kavinos en @Mordurette ik heb toch maar gehaald. Zo'n speler op de linksback zal ik niet snel weer vinden denk ik.

Tegenwoordig weet je het ook niet he, hoe oud die Afrikanen zijn. 

Posted Images

Pfoe, een hele lastige ditmaal. Mijn 18-jarige linksback is een groot talent en heeft al meer dan 60 wedstrijden in het eerste gespeeld. Inmiddels ook al 5 interlands achter zijn naam voor Frankrijk en afgelopen seizoen werd hij uitgeroepen tot de beste speler van de Ligue 1 en had hij tevens de hoogste beoordeling in de competitie. Hij ligt nog voor 4 + 2 jaar vast. Nu komt Real Madrid met dit bod...

Vind hem oprecht heel lastig, het geld heb ik op dit moment niet per se nodig. En als ik echt een aanval wil gaan doen op PSG dan is dit wel een key-player. Maar nondeju wat een bedrag zeg. Heb nog even een screentje van zijn stats toegevoegd in de spoiler. 

f60b701fc26251c14a34324a6ca03a2c.png

Spoiler

f8d31681b7ed19c66353ba233f9ebb6e.jpg

Zou hem met zijn leeftijd en kwaliteiten behouden, ook gezien zijn contractduur. Geld is mooi, maar zoals je zelf zegt: je hebt het niet per sé nodig.

Staat ook dat 'zijn voorkeur ligt bij Real Madrid'. Staat dus niet dat hij kostte wat kost daar op gesprek wilt. Grote kans dat hij dus ook niet gaat zeuren als je het bod afwijst.

Gepost (edited)

Ik zou hem ook houden tenzij je een speler op het oog hebt hebt die gelijkwaardig is. Mijn ervaring is dat goede backs heel zeldzaam zijn. En in deze FM kunnen zij zeker een verschil maken. 

Moest dit een CAM of een spits zijn, zou ik anders reageren denk ik. Die lopen er vaak genoeg rond. 

Edited by Michiel RAFC

Seizoen 2019/20: Chelsea, ongeslagen kampioen, CL kwartfinale

Seizoen 2020/21: Chelsea, kampioen, CL gewonnen, ontslag genomen.

Seizoen 2021/22: Inverness Caledonian Thistle, promotie naar de SPL behaald

Seizoen 2022/23: Na 6 duels koploper in de SPL, aanbod van Chicago Fire uit de MLS

Ik wil sowieso weg bij ICT, maar had na dit seizoen in gedachten. Echter, MLS is iets dat ik nooit doe ivm die kloteregels.

Toch doen?

23 minuten geleden zei FlyD:

@Jespresso: Ik zou het doen. Heerlijk bedrag dat je krijgt en die Tsjech zit bijna op hetzelfde niveau en kan nog veel langer mee.

Heb het inderdaad gedaan en heb hem nog geen seconde gemist. 

23 uur geleden zei Satyr:

Ben inderdaad naar Chicago gegaan. Kijken wat het wordt.

3 maanden vol gehouden, wat een ellende blijft die MLS toch.

38 minuten geleden zei Mordurette:

Jammer, maar zulke regels moeten je liggen...

Ach, het is vooral het gedoe met de draft picks, International Slots en de deadlines daarvan. Ik zat bij Chicago, allerlaatste in de MLS, had overal de 1e pick en dan mag je bij de Waivers ook als 1e claimen. En dan doe je dat, maar dan kun je die speler niet aan je selectie toevoegen. Nergens staat waarom, ik had absoluut zeker genoeg ruimte in de selectie en bij het salaris. En dan wordt hij automatisch weer op Waivers gezet, waarna hij naar een ander team vertrekt.

Kreeg een boete omdat ik onder de salarisvloer zat, dus ik was verplicht een speler te halen als Designated Player, met een 700K salaris. Dan ga je naar de scouting en dan kan ik kiezen tussen spelers die in League One in Engeland amper meekunnen. Moet ik die dus aantrekken.

Zit nu bij Fulham trouwens.

Gepost (edited)

5421a248adfa9ea2d660e9ecf492f2e4.png

375K en 15K per week salaris.

Speel bij HJK (Finland). Ik heb niet echt een doelman nodig maar deze kwam ik tegen. Is niet duur voor zo'n goede (?) keeper. Doen of niet?

375K en 15K salaris is erg veel geld voor een club uit Finland

Edited by Thomassje123
8 uur geleden zei Thomassje123:

5421a248adfa9ea2d660e9ecf492f2e4.png

375K en 15K per week salaris.

Speel bij HJK (Finland). Ik heb niet echt een doelman nodig maar deze kwam ik tegen. Is niet duur voor zo'n goede (?) keeper. Doen of niet?

375K en 15K salaris is erg veel geld voor een club uit Finland

Wanneer hij niet beter is dan je al hebt zou ik het niet doen. Zou sowieso liever investeren in een jonge keeper die nog mooi doorverkocht kan worden. 

3 uur geleden zei Urbeto:

Wanneer hij niet beter is dan je al hebt zou ik het niet doen. Zou sowieso liever investeren in een jonge keeper die nog mooi doorverkocht kan worden. 

804b35d2f1e6077497e2c555e9147a41.png

Dit is mijn huidige eerste keeper. Zit er nog maar een half jaar maar is niet al te best begonnen. Het blijft veel geld voor HJK om die andere keeper te kopen maar ik denk als ik die keeper haal dan hoef ik de komende jaren geen keeper meer te halen