Jump to content

Go or No Go?

Recommended Posts

Gepost (edited)

Dikke twijfel hier. Heb net het tweede seizoen met Twente afgerond en krijg nu een uitnodiging om naar Bayern München te gaan. Bij Twente helaas nog geen prijzen gepakt (wel dichtbij geweest), dus eigenlijk zonde om al te vertrekken zonder iets te hebben gewonnen. Aan de andere kant: 't is wel Bayern.

2118419083_Schermafbeelding2020-05-16om18_32_28.thumb.png.5fdafbb0411971d50564fcdf2c115dda.png

EDIT: Toch op gesprek gegaan, maar uiteindelijk heeft Bayern voor Thomas Tuchel gekozen. 

Edited by Cicchio
  • Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De vraag was hem al beantwoorden inderdaad, haha. Daarna volgde deze Duitse vriend nog;    

@Isco22 @Kavinos en @Mordurette ik heb toch maar gehaald. Zo'n speler op de linksback zal ik niet snel weer vinden denk ik.

Tegenwoordig weet je het ook niet he, hoe oud die Afrikanen zijn. 

Posted Images

59 minuten geleden zei Cicchio:

Dikke twijfel hier. Heb net het tweede seizoen met Twente afgerond en krijg nu een uitnodiging om naar Bayern München te gaan. Bij Twente helaas nog geen prijzen gepakt (wel dichtbij geweest), dus eigenlijk zonde om al te vertrekken zonder iets te hebben gewonnen. Aan de andere kant: 't is wel Bayern.

2118419083_Schermafbeelding2020-05-16om18_32_28.thumb.png.5fdafbb0411971d50564fcdf2c115dda.png

EDIT: Toch op gesprek gegaan, maar uiteindelijk heeft Bayern voor Thomas Tuchel gekozen. 

Leuk dat je nu al op gesprek mocht bij Bayern, maar zoals jezelf al zei, nog geen prijzen gewonnen en zou mooi zijn als je dat wel weet te bereiken bij Twente.

Hi guys, even wat hulp nodig bij deze..
Het is zomer 2021 ik zit bij Ajax en Tottenham biedt €101 mil vast op Gravenberch, niet onderhandelbaar.
Hij heeft zelf lichte interesse om met spurs te praten, als hij zelf graag had gewild was het een no-brainer geweest.
Ondanks dat ik het geld niet echt nodig heb is het toch echt veel geld..

Hoor graag jullie mening!

@ jaapa

ik zou hem verkopen.

whygt1xv.png

Zouden jullie hem verkopen voor 22 miljoen? Ben wel benieuwd hoe goed die nou echt kan worden en hoeveel die waard kan worden. Maar misschien is 22 miljoen wel de max.

1 uur geleden zei FlyD:

Die eerste zou ik nemen (afhankelijk van de prijs)

Ik heb een transferbudget van €650.000.
De eerste kan ik kopen rond de €500.000.  De tweede rond de €150.000 en €200.000. De derde kan ik huren. 

M'n verdediging heeft echt een kwaliteit impuls nodig en m'n budget laat het toe om er misschien wel 2 te halen. Speel het liefst met een rechter centrale verdediger met een goed rechterbeen en een linker centrale verdediger met een goede linker.  Dus ik heb interne grote dilemma's 

Ik zou dan alsnog voor de eerste gaan. Dat is de enige waar ik wel wat potentie in zie. Zit Fjortoft Lovik in jouw game? Dan zou ik hem er ook bij pakken. Wordt vrij goed en kan op beide backs.

Gepost (edited)

Ik zou vooral niet gaan voor CV's die sporadisch dribbelen op dat niveau😋

Ik zou voor de laatste gaan. Lekker kostebesparend en toch een prima CV erbij.

Edited by Jaspeeer123
11 uur geleden zei nasje92:

Ik zou dan alsnog voor de eerste gaan. Dat is de enige waar ik wel wat potentie in zie. Zit Fjortoft Lovik in jouw game? Dan zou ik hem er ook bij pakken. Wordt vrij goed en kan op beide backs.

Die Fjortoft Lovik is trouwens echt een goeie, probeer 'm nu te verleiden om te komen!

10 uur geleden zei JesseNL:

Die Fjortoft Lovik is trouwens echt een goeie, probeer 'm nu te verleiden om te komen!

Bredahl kan ik je ook aanraden. Wordt een prima spitsie!

10 uur geleden zei Michiel RAFC:

Nou jongens, ik weet het niet. Kan deze jongens voor dezelfde prijs halen (+- 65 miljoen). Pinto is beter denk ik, maar ook 3 jaar ouder. Wie koop ik?

Joao Pinto.png

Melagini.png

Heb je nu al een spits staan die je nog niet hoeft te vervangen? Dan zou ik voor de Argentijn gaan. Die kan dan mooi een paar jaar rijpen. Die Pinto zal wel meteen alles wil spelen neem ik aan. In potentie zijn ze beiden even goed denk ik. Nadeel is wel dat de Argentijn van nature Hangende Spits is. Ik speel daar in elk geval niet of nauwelijks mee.

Ik weet niet goed wat met Messi te doen... Zit nu in seizoen 21/22, bijna afgelopen, en zijn contract loopt af al heb ik een optie van 1 jaar extra die ik nog kan triggeren. Heb meermaals zijn contract proberen verlengen tijdens het seizoen maar ik kon nooit een termijn langer dan het huidige seizoen kiezen. Hij heeft echter nog helemaal niet aangegeven op pensioen te willen gaan, ook nu niet op het einde van het seizoen na de laatste competitie wedstrijd.

Technisch en mentaal is ie nog steeds absolute top. Fysiek is het wat moeilijker en voor zijn positie als AMR begint dat duidelijk zijn parten te spelen. Geeft wel veel assists nog maar het doelpuntenmachine is ie niet meer. Ik zou graag Mbappe proberen halen, of een andere killer winger, om Messi's plaats over te nemen...

... maar het ligt allemaal zo moeilijk. De coach zijn om Messi op verplicht pensioen te zetten of naar een andere club te loodsen is zo pijnlijk. En die vervanger al halen en Messi op de bank houden is ook geen optie imo. Wat te doen?! 

Ik zou gewoon de optie lichten voor een extra jaar en dan per seizoen kijken wat-ie doet. Je kunt prima een vervanger halen en Messi steeds een beetje minder minuten geven, toch? Je hoort hem gewoon tot aan het eind van zijn carrière te houden, vind ik ;)

33 minuten geleden zei Karlo:

Ik zou gewoon de optie lichten voor een extra jaar en dan per seizoen kijken wat-ie doet. Je kunt prima een vervanger halen en Messi steeds een beetje minder minuten geven, toch? Je hoort hem gewoon tot aan het eind van zijn carrière te houden, vind ik ;)

Nja je hebt gelijk. Messi hoort bij Barça zijn carriere af te sluiten, dan verleng ik maar en kan ie wat meer switchen met zijn opvolger. En heeft ie alle keuze om zelf te kiezen. Dank je voor je advies!

4 minuten geleden zei Mordurette:

Optie om hem als AMC te laten spelen? Hoeft hij waarschijnlijk minder te rennen en minder zijn fysiek te gebruiken. Of speel je niet met een AMC?

Nee speel 4-3-3 met de punt naar achter. Heb er ook over nagedacht om hem op één van de cm posities neer te droppen maar dan blokkeert ie wel jongens als Moriba en Alena die ik afgelopen seizoen alle kansen heb gegeven. 

1 minuut geleden zei Messidona:

Nee speel 4-3-3 met de punt naar achter. Heb er ook over nagedacht om hem op één van de cm posities neer te droppen maar dan blokkeert ie wel jongens als Moriba en Alena die ik afgelopen seizoen alle kansen heb gegeven. 

Ja, zonde om die jongens te negeren omdat meneertje Messi fysiek een opa begint te worden...

Ik zit nu al een tijdje achter deze jongen aan en Mourinho wilt hem eerst niet laten gaan, maar nadat ik hem het hoofd heb gek gemaakt wilt Oussama Timmers op de transferlijst gezet worden en kost hij 82 miljoen. Hij komt dan wel pas in de zomer van 2026.

5ec956295e814-timmers.png