Jump to content

Go or No Go?

Recommended Posts

18 minuten geleden zei MarcFR:

t1v3przmju01u.png

Al een tijdje interesse in deze verdediger maar FC Groningen blijft krankzinnige bedragen vragen. Hij is nu ontevreden en staat op de TL.

Groningen vraagt nu 37,5 miljoen.. Go or No Go?

Wat ze vragen en uiteindelijk genoegen mee nemen ligt ook nog wel eens uit elkaar, denk ik? Ik vind 37 miljoen voor een speler van Groningen een hoop geld namelijk. 

• Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De vraag was hem al beantwoorden inderdaad, haha. Daarna volgde deze Duitse vriend nog;    

@Isco22 @Kavinos en @Mordurette ik heb toch maar gehaald. Zo'n speler op de linksback zal ik niet snel weer vinden denk ik.

Tegenwoordig weet je het ook niet he, hoe oud die Afrikanen zijn. 

Posted Images

17 minuten geleden zei delichris:

Heeft hij niet toevallig een ontsnappingsclausule? En anders doen.

Helaas geen ontsnappingsclausule. Ja voor buitenlandse clubs, maar dat is precies die 37,5 miljoen toevallig.

4 minuten geleden zei Mordurette:

Wat ze vragen en uiteindelijk genoegen mee nemen ligt ook nog wel eens uit elkaar, denk ik? Ik vind 37 miljoen voor een speler van Groningen een hoop geld namelijk. 

Same. Vind het ook vrij veel geld voor een speler van Groningen. Probeer echter al maanden een akkoord te sluiten maar ze blijven hun poot stijf houden..

Als ik nu lager bied dan de gevraagde 37.5 miljoen komen ze met een tegenbod van 53 miljoen en 50% winst bij doorverkoop ;e

Edited by MarcFR

Ik heb Reiss Nelson gehuurd in 2028 met Arsenal, ik heb ook een optionele aankoopoptie van 17,5 miljoen maar ik twijfel of ik deze optie zou lichten op het einde van het seizoen of niet, op zich wel een aardige speler maar toch niet het niveau om weer aan te sluiten bij de top. Ik gebruik hem op de rechterflank, zijn concurrent is voorlopig Harry Wilson die ook van dat niveau is.

Wat zou ik doen, optie lichten of volgend seizoen op zoek naar een echte basis speler?

45e78910dcddc54d8dbea6ae9620888f.png

56 minuten geleden zei glennix:

Ik heb Reiss Nelson gehuurd in 2028 met Arsenal, ik heb ook een optionele aankoopoptie van 17,5 miljoen maar ik twijfel of ik deze optie zou lichten op het einde van het seizoen of niet, op zich wel een aardige speler maar toch niet het niveau om weer aan te sluiten bij de top. Ik gebruik hem op de rechterflank, zijn concurrent is voorlopig Harry Wilson die ook van dat niveau is.

Wat zou ik doen, optie lichten of volgend seizoen op zoek naar een echte basis speler?

45e78910dcddc54d8dbea6ae9620888f.png

Is een jeugdproduct volgens mij dus het sentiment zegt doen. Als je een stap wil zetten zou ik iemand beter halen en Wilson als back-up houden.

12 minuten geleden zei misterhille:

Is een jeugdproduct volgens mij dus het sentiment zegt doen. Als je een stap wil zetten zou ik iemand beter halen en Wilson als back-up houden.

Goed punt, wat ik ook zou kunnen doen is Nelson kopen als back-up en Wilson verkopen aangezien hij al 30 is ingame en een topper halen voor de basis. Heb nog een half seizoen ingame tijd om er over na te denken. :classic_smile:

10 uur geleden zei glennix:

Goed punt, wat ik ook zou kunnen doen is Nelson kopen als back-up en Wilson verkopen aangezien hij al 30 is ingame en een topper halen voor de basis. Heb nog een half seizoen ingame tijd om er over na te denken. :classic_smile:

Als je Wilson voor meer dan 17.5 kunt verkopen, altijd doen! :D

Lastig, bij mij speelt die begin seizoen 3 bij het tweede van Lyon. Zijn er geen alternatieve?

Ben Ajax heb Odegaard gehuurd, kan hem overnemen voor 35 miljoen. Heb hem eigenlijk niet nodig. Aangezien mijn middenveld al goed bezet is. Al is er wel kans dat van de beek of een ander weggaat. Zouden jullie hem overkopen?

3 minuten geleden zei putdus:

Lastig, bij mij speelt die begin seizoen 3 bij het tweede van Lyon. Zijn er geen alternatieve?

Ben Ajax heb Odegaard gehuurd, kan hem overnemen voor 35 miljoen. Heb hem eigenlijk niet nodig. Aangezien mijn middenveld al goed bezet is. Al is er wel kans dat van de beek of een ander weggaat. Zouden jullie hem overkopen?

Ødegaard is een no-brainer kerel

28 minuten geleden zei Cicchio:

Ik kan midden seizoen 3 Amine Gouiri voor €20 miljoen overnemen van PSG. Ik weet dat hij een topper kan worden, maar twijfel over het bedrag. Doen of niet?

1595510511_Schermafbeelding2020-04-26om10_09_39.thumb.png.ac392c8cfe094b84e3fa99be20bf0117.png

Heb je hem nodig? Die vraag moet je jezelf stellen. Als je spitsen op dit moment niet voldoen of gehuurd zijn zou ik zeker die 20 miljoen neerleggen. Kan inderdaad een heerlijke speler worden en dan is 20 miljoen niet veel geld. Als je hem niet nodig hebt maar enkel wilt kopen om het kopen zou ik het niet doen.

4 minuten geleden zei putdus:

Hoeveel geld heb je? Als je hem eigenlijk niet nodig hebt, zou ik het niet doen, mits je er zeker van bent dat de spelers op zijn positie gaan vertrekken. Als dat niet zeker is zit je straks met een overvol middenveld.

10 minuten geleden zei delichris:

@Nummerke10 Ik kan Cuisance halen voor 19,5 miljoen. Doen?

Cuisance is echt een held, zou het normaal gesproken zeker doen. Moet wel zijn minuten maken dus misschien ben je er wat laat bij aangezien ie al 24 is bij jou.

6 minuten geleden zei Nummerke10:

Cuisance is echt een held, zou het normaal gesproken zeker doen. Moet wel zijn minuten maken dus misschien ben je er wat laat bij aangezien ie al 24 is bij jou.

Maar het is volgens mij een koopje en ik kan hem wel gebruiken.

Gepost (edited)

Madeira.thumb.png.9b070a706ae9fdeed7f69f2ce6b0e168.png

Moet 84 miljoen pond kosten. Geld is geen probleem en heb al een centrale verdediger verkocht om ruimte te maken maar ben ook bezig met het meer Engels maken van de selectie. Is wel echt een topper :classic_blush:

Edited by Nummerke10
1 minuut geleden zei Nummerke10:

Madeira.thumb.png.9b070a706ae9fdeed7f69f2ce6b0e168.png

Moet 84 miljoen pond kosten. Geld is geen probleem en heb al een centrale verdediger verkocht om ruimte te maken maar ben ook bezig met het meer Engels maken van de selectie. Is wel echt een topper :classic_blush:

Halen! Dit is geen twijfel..

5 minuten geleden zei Mordurette:

Als je het geld hebt zou ik dat doen, mits hij ook gelijk basisspeler zal worden.

Zou hij zeker worden. Alleen als ik dan hieronder die Argentijn ziet die maar 6,25 miljoen kost..

Probleem is alleen dat ik graag een beetje een herkenbaar (NL) elftal wil met niet alleen maar Zuid-Amerikanen. Die kant word ik bijna wel opgedrongen door de weinige toptalenten die vooralsnog uit NL komen.

Zou jij voor die Nederlander gaan of de Argentijn hieronder?

2.thumb.png.73366c81beba7c5047c9c88035116d43.png

4 minuten geleden zei MarcFR:

Zou hij zeker worden. Alleen als ik dan hieronder die Argentijn ziet die maar 6,25 miljoen kost..

Probleem is alleen dat ik graag een beetje een herkenbaar (NL) elftal wil met niet alleen maar Zuid-Amerikanen. Die kant word ik bijna wel opgedrongen door de weinige toptalenten die vooralsnog uit NL komen.

Zou jij voor die Nederlander gaan of de Argentijn hieronder?

2.thumb.png.73366c81beba7c5047c9c88035116d43.png

Lastige situatie. Zoals je al zelf zegt, je wilt een herkenbaar NL team creëren en dat gaat waarschijnlijk meer geld kosten. Het past ook wel bij Feyenoord, maar een Argentijn halen kan natuurlijk ook wel in de Eredivisie. Het moet dan alleen niet de overhand krijgen omdat er nou gewoon eenmaal meer talent rondloopt in Zuid-Amerika.

Je kan in eerste instantie die Argentijn halen voor minder geld, hem één of twee jaar laten spelen en met veel winst verkopen. Wellicht kost die Nederlander daarna een stuk minder en kan je hem halen.

@MarcFR Als je het geld hebt en je wilt je team echt een Nederlandse smoel geven zou ik gewoon voor die Nederlandse back gaan. Met zijn potentie zit het wel goed en zijn stats zijn ook prima. Kans bestaat dat anders een Chelsea, Real of andere mogendheid hem overneemt en dan kan je alleen maar terugdenken met 'had ik maar'.

Gepost (edited)

Interesse van hem was volgens mijn scout 'zeer twijfelachtig'. Dat heb ik geweten.

Wilt direct rol ster speler, 96K per week en 6,25 miljoen tekengeld :cab: Ter vergelijking, dan gaat hij dus meer verdienen dan bijvoorbeeld Kokcu en Talles Magno (2 toppers)..

Iets teveel van het goede helaas.

Misschien dat hij volgend seizoen/over 2 seizoenen meer interesse heeft en het dan wel waard is of gewoon minder vraagt.

Edited by MarcFR