Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

Stats zouden ook een beetje DZS kunnen zijn maar die training heeft hij minder gehad zo te zien.

Prijs is weinig maar enthousiasme ook.

6 uur geleden zei Jaspeeer123:

Deze halen voor 1 mil?
Heeft opzich wel redelijke stats, maar weet niet of ik er ooit meer kan uithalen?

Ben eerder geneigd het wel te doen, aangezien we het geld wel kunnen missen

image.png

Zou hem niet halen. Miljoen is wel wat veel geld voor hem. Stamina is kut, afwerken is kut, passen is kut. Zonder bal is kut. Die stats hadden toch wel minimaal 2 levens hoger gemoeten zou ik naar hem omkijken, denk ik.

Heb hem idd niet gehaald omdat ikzelf teveel twijfelde. Heb hem wel nog op de shortlist gezet voor het geval hij de komende 2 seizoenen spectaculair zou groeien. Thanks!

Gepost (edited)

nkTcwK7.jpg

120 miljoen voor deze boy (release clause)

lijkt misschien veel maar hij heeft 25x gescoord in de Liga NOS als centrale middenvelder

kan hem halen met PSG, Real en/of Arsenal

heb hem als Benfica manager net een nieuw contract aangeboden, hij hoefde geen release clause meer en zei ook dat ondanks de interesse hij het liefst wil blijven

moet dus wel meteen bieden met PSG, voor hij tekent

alternatief is Pogba die veel betere attributes heeft 

ook voor Pogba is Real concurrent

Edited by D.J.

heb het gedaan, met zowel PSG als Real. grappig om te zien hoe verschillend de salariseisen zijn per club.

het joch wilde wel bijtekenen voor 200k per maand maar vraagt bij Real meer dan een miljoen plus 10.75 tekengeld

8 uur geleden zei D.J.:

heb het gedaan, met zowel PSG als Real. grappig om te zien hoe verschillend de salariseisen zijn per club.

het joch wilde wel bijtekenen voor 200k per maand maar vraagt bij Real meer dan een miljoen plus 10.75 tekengeld

Je speelt met 4 clubs tegelijk? 

7 minuten geleden zei 007mark:

Je speelt met 4 clubs tegelijk? 

:classic_ninja: ;e

alle clubs die in 2018 door Emirates werden gesponsord

Onderstaande spits kan ik halen met Espanyol. Hij zou wel spits vier of vijf gaan worden, maar qua ervaring neem hij heel veel mee.

5e972ad66636b-sergio.png

Ruim 1,2 miljoen salaris per maand is wel veel voor een reserve. Of hij moet drastisch willen verlagen. (Wat niet te verwachten is).  @delichris

20 minuten geleden zei delichris:

@Regis en @psvth bij de eerste contracthandelingen zat ik rond de 9 ton. Dat was mij nog te duur. Ik hoop rond de 7 ton te komen.

Natuurlijk wel een baas om erbij te hebben. Kan ook nog wel een wedstrijd beslissen met zijn ervaring en mentale eigenschappen.

29 minuten geleden zei putdus:

9dgkys.png

Halen voor 54 miljoen? Ik ben Ajax begin seizoen 2.

Zou het niet doen  54 miljoen veel te veel. Eerder de helft van dat bedrag.

33 minuten geleden zei putdus:

9dgkys.png

Halen voor 54 miljoen? Ik ben Ajax begin seizoen 2.

Wilt hij zelf wel komen dan? Als hij graag wilt komen kan je hem ook eerst proberen gek te maken in de media, wellicht dat hij vervolgens een transferverzoek indient en je hem voor minder kan halen.

Zou het niet doen. Voor een CV niet echt lang en kopsterk, en hij is ook niet de allersnelste. Dat bedrag is dan teveel.

i0gkrui21.png

Feyenoord, begin seizoen 4.

Zou zijn eerste jaar mogen wennen, minuten maken achter Geertruida. Maar ik twijfel een beetje door zijn snelheid.

Zou me 6 miljoen kosten. Doen?

Heeft zeker nog wel wat training nodig op snelheid, zonder bal en eerste balaanname. Verbaast me ook dat hij nog geen jeugdinterlands gespeeld heeft met die stats. Het kan een gokje waard zijn voor 6 miljoen, mits je genoeg budget hebt, denk ik.

Gepost (edited)
2 minuten geleden zei Mordurette:

Heeft zeker nog wel wat training nodig op snelheid, zonder bal en eerste balaanname. Verbaast me ook dat hij nog geen jeugdinterlands gespeeld heeft met die stats. Het kan een gokje waard zijn voor 6 miljoen, mits je genoeg budget hebt, denk ik.

Ja eens, dat moet stukken beter nog. Is snelheid nog iets wat redelijk kan verbeteren?  +1, +2?

Heb een flink budget na de verkoop van Senesi naar Arsenal voor 75 miljoen afgelopen seizoen.

Edited by MarcFR

Zojuist zei MarcFR:

Heb een flink budget na de verkoop van Senesi naar Arsenal voor 75 miljoen afgelopen seizoen.

Is snelheid nog iets wat redelijk kan verbeteren?  +1, +2?

Als je hem een half jaar tot een jaar op snelheid gaat trainen moet dat zeker mogelijk zijn.

Wellicht hem in een mentorgroep zetten waardoor zijn vastberadenheid ook stijgt en hij een betere persoonlijkheid krijgt. Hierdoor zal hij ook beter trainen en dus sneller/meer verbeteren in zijn stats.

590baee36aebb7773ffe296972fb4236.png

Ik ga het niet doen, omdat ik hem niet kan vervangen (Koreaans paspoort), maar damn, wat een aanbod. Het doet een beetje pijn om dit te weigeren...

Dat zijn leuke bedragen voor Koreaanse begrippen. Helaas heb je (nog) geen vervanger voor hem. Is hij nu niet boos? Hopelijk heeft hij nog een langlopend contract.

1 uur geleden zei Mordurette:

Dat zijn leuke bedragen voor Koreaanse begrippen. Helaas heb je (nog) geen vervanger voor hem. Is hij nu niet boos? Hopelijk heeft hij nog een langlopend contract.

Ook niet te doen, dan moet ik een buitenlander gaan naturaliseren. Toevallig heb ik geen MR in het traject zitten, dus tough luck. Zijn contract loopt nog drie jaar door, dus hij blijft. Hij mekkerde wel wat maar een gesprek met de aanvoerder deed wonderen.

t1v3przmju01u.png

Al een tijdje interesse in deze verdediger maar FC Groningen blijft krankzinnige bedragen vragen. Hij is nu ontevreden en staat op de TL.

Groningen vraagt nu 37,5 miljoen.. Go or No Go?

5 minuten geleden zei MarcFR:

t1v3przmju01u.png

Al een tijdje interesse in deze verdediger maar FC Groningen blijft krankzinnige bedragen vragen. Hij is nu ontevreden en staat op de TL.

Groningen vraagt nu 37,5 miljoen.. Go or No Go?

Heeft hij niet toevallig een ontsnappingsclausule? En anders doen.