Jump to content
Mordurette

Go or No Go?

Recommended Posts

@glennix en @Mordurette Ik heb hem aangetrokken. Ik zal wel mijn taktiek moeten gaan aanpassen en met twee aanvallers gaan spelen. Want ik kan Arezo niet aan de kant zetten.

Doen of niet doen? 
Er zijn nog wel wat grotere ploegen met interesse ( City, Liverpool, enkele chinese clubs)

4vs2697dw.png

Kan er misschien meer voor krijgen? 

Ja, ik denk ook dat je daar nog (veel) meer voor kunt krijgen

Gepost (edited)

Heb uiteindelijk een bod van City en Newcastle van 40 miljoen euro direct geaccepteerd, thanks :)  

Nu maar op zoek naar een vervanger, maar met 40 miljoen moet dat wel lukken :<

Edited by Jaspeeer123

Je scout geeft maar 71 punten, dus die vind het niet zo heel goed. Dat is meestal al een afknapper.

Zijn vastberadenheid is hoog, maar vind zijn stats tegenvallen voor een 18 jarige.

Als hij 2 jaar jonger was, had ik ja gezegd.

Ik luister niet naar mijn scouts, ik kijk zelf wel eigenschappen hij heeft in combinatie met zijn leeftijd. Natuurlijk moet hij nog flink trainen op koppen en sprongkracht, maar ik weet zeker dat deze jongen er wel gaat komen. Mark my words.

8 minuten geleden zei Peterhs:

Je scout geeft maar 71 punten, dus die vind het niet zo heel goed. Dat is meestal al een afknapper.

Zijn vastberadenheid is hoog, maar vind zijn stats tegenvallen voor een 18 jarige.

Als hij 2 jaar jonger was, had ik ja gezegd.

Vanaf hoeveel punten is het voor jou een go dan @Peterhs?

Ik wil mij ook niet blind staren op de punten van de scout natuurlijk, want dit is ook weer afhankelijk van het niveau scout en hoe nauwkeurig deze is. In dit geval zou ik beslissen op basis van stats op die 18 jaar.

Het is  'maar' 7 mil dus op zich niet zo veel binnen FM zal best met winst verkocht kunnen worden.

Als hij niet nodig is zou ik hem laten gaan.

Beetje in 2e ballen en met winst verkopen kan altijd natuurlijk en misschien schiet hij ineens wel uit de startblokken.

Gepost (edited)

Bij talenten onder de 18 vind ik 71 ook niet superhoog. Vooral als hij nog twee jaar in een Mexico zal spelen en/of trainen in plaats van bij je eigen club. Wel heb ik het idee dat scouts spelers uit hogere competities ook meteen een hogere rating geven dus wat dat betreft moet je altijd afwegen in hoeverre je de gok durft te wagen.

Edited by Nummerke10

Dan hebben andere FM'ers er in ieder geval niks aan, maar misschien interpreteer ik het verkeerd ;) 

Wel een heerlijke speler, zou ook als CV niet misstaan denk ik. Als rechtsback even voorzetten trainen denk ik.

@neva Je kan wel ongeveer zeggen of het een talentvolle speler is. Het is meer een rechtsback dan een centrale verdediger.

Gepost (edited)

Ik zou hem ook wel als VC zien. Heeft wel paar eigenschappen die als aanvallende back niet fijn zijn en met zijn fysiek en lengte + goede stats voor verdedigende vaardigheden kan hij centraal achterin goed uit de voeten.

Edited by Nummerke10

Ik zou hem waarschijnlijk ook omtrainen naar centrale verdediger, al heeft hij al een groen bolletje op die positie. Voor een back komt hij wat dribbelen en voorzetten te kort en als centrale verdediger is hij wel lekker snel!

Gepost (edited)

Deze halen voor 1 mil?
Heeft opzich wel redelijke stats, maar weet niet of ik er ooit meer kan uithalen?

Ben eerder geneigd het wel te doen, aangezien we het geld wel kunnen missen

image.png

Edited by Jaspeeer123

15 minuten geleden zei Jaspeeer123:

Deze halen voor 1 mil?
Heeft opzich wel redelijke stats, maar weet niet of ik er ooit meer kan uithalen?

Ben eerder geneigd het wel te doen, aangezien we het geld wel kunnen missen

image.png

Niet onaardig, vindt hem alleen niet echt een spits, meer cam of buitenspeler. 

3 minuten geleden zei psvth:

Niet onaardig, vindt hem alleen niet echt een spits, meer cam of buitenspeler. 

Gevoel heb ik ook. Ben echt aan het twijfelen met deze. :classic_biggrin:
Eerder een schaduwspits dan een buitenspeler aangezien die niet echt snel is.